  • 1. Data: 2008-01-08 08:14:11
    Temat: Jaki rodzaj umowy z pracodawca?
    Od: epepep <e...@g...pl>

    Jaki rodzaj umowy z pracodawca moze zawrzeć
    a) student
    b) nie-student

    Chodzi mi o umowy o dzielo, prace i zlecenie - i jakie to ma skutki
    podatkowe (ZUS, podatki, itd). Czy nie-student moze zrezygnować z
    płacenia ZUSu (np przez umowe o dzielo) - dzieki temu otrzymujac wieksze
    wynagrodzenie netto (przy zalozeniu ze placa brutto jest taka sama w
    przypadku kazdej umowy)? Przy jakiej umowie możliwy jest wyjazd
    zagraniczny w ramach delegacji?

    Dzieki z gory

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-08 09:06:12
    Temat: Re: Jaki rodzaj umowy z pracodawca?
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 8 Sty, 09:14, epepep <e...@g...pl> wrote:
    > Jaki rodzaj umowy z pracodawca moze zawrzeć
    > a) student
    > b) nie-student

    Z pracodawca, jak sama nazwa wskazuje, tylko umowe o prace

  • 3. Data: 2008-01-08 15:04:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    castrol <j...@b...pl> pisze:

    > Z pracodawca, jak sama nazwa wskazuje, tylko umowe o prace
    Dlaczego tylko?
    Chyba raczej - na początek, aby w ogóle strona umowy stała się pracodawcą.
    Potem cywilno-prawne też można.

    --
    Jotte