  • 81. Data: 2020-12-16 16:36:48
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5fda13ad$0$510$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 16.12.2020 o 14:46, J.F. pisze:

    >Ale co to zmienia widział czy nie. Jeden papier o nie znalezieniu

    Jak nie widzial, to nie musi papieru pisac.

    >podstaw w tą jeden w tą. Przecież to jakiś szeregowy kulson pisze.
    >Komendant ma to w dupie.

    Chyba, ze pojdziesz za ciosem, i zaczniesz sie domagac wynikow tych
    ustalen.
    Z grozba oskarzenia komendanta :-)

    >Wróć - stop agresji drogowej oczywiście. Mój błąd.

    >Otóż nie. Zresztą kulsonów dwóch - jeden trzyma lidar drugi lizak. Po
    >prostu mieli akcję prędkość, więc resztę mieli w dupie.

    No wlasnie - byli skupieniu na predkosci, to nie zwrocili uwagi na
    wyprzedzanie.
    Ludzkie.

    >Ratownicy znieśli. We dwójkę. Pewnie się na robocie znają. Potem
    >nosze a nie fotel w niskim sedanie.

    >Widać niepodobne, skoro z soru do prywatnego samochodu wypuścić nie
    >chcieli. I to już po gipsie.

    Jak do czegos dojdzie w drodze do szpitala, to jest szansa ze sie
    objawi, zauwaza szybko i wylecza.

    A jak po szpitalu to kiepsko :-)

    Poza tym fotel w niskim sedanie przeszkadza ... a jak ja wniesli do
    mieszkania ?

    >Nie wiedziałem. Ale w harcerstwie mówili, że jak spuchła, zrobiła się
    >sina i nakurwia to raczej po fachowców niż telepać się na własną
    >rękę.

    Czyli podejrzenie zaledwie.
    Dyspozytorka miala widac swoje podejrzenia, a jak bledne ... nic sie
    nie stalo, to nie ma przestepstwa :)

    >Teraz to w ogóle nic nie zrobią. Wszystkie konstytucyjne obowiązkli
    >państwa beż żadnego trybu.
    >Radź sobie sam.

    No ale z drugiej strony - jest jak jest.
    Czy to wina rzadu, ze obywatele zalecen nie przestrzegali, a czesto i
    nakazow ? :-)

    J.

  • 82. Data: 2020-12-16 16:59:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ja - nieodmiennie proponuję kamery osobiste dla gliniarzy. Ludziom
    > których zaczepił patrol zalecam choćby włączenie nagrywania dźwięku w
    > komórze.

    A coś na temat omawianego przez nas problemu?

    --
    Robert Tomasik

  • 83. Data: 2020-12-16 17:08:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.12.2020 o 09:51, J.F. pisze:

    > W zasadzie to co powyzej.

    Ale wyżej nic nie zaproponowałeś. Policjant widzi gościa, który
    przejechał na czerwonym. Zatrzymuje go. Zatrzymany zaprzecza. Policjant
    idzie i rozmawia z partnerem, ale partner twierdzi, że nei widział.
    Dochodzą do wniosku, ze nie ma pewności, czy kierujący przejechał na
    czerwonym. Co proponujesz? Mają go puścić, czy iść w zaparte?

    > A efekt koncowy - bedziemy mieli uczciwych policjantow :)

    No, ja mam wątpliwości, jeśli ktoś będzie ich chciał zamykać za to, że
    niedające się wyjaśnić wątpliwości tłumaczą na korzyść obwinionego.

    > Chyba, ze zaczna od przeszukania pojazdu i ukradna kamerke ... oj, to
    > trzeba tepic w zarodku.
    > A jak zawioda srodki prawne - podpalac komisariaty i wieszac na
    > latarniach :-P

    A wystarczy uznać, że mogli się pomylić.

    --
    Robert Tomasik

  • 84. Data: 2020-12-16 17:10:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Dec 2020 16:59:36 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > A coś na temat omawianego przez nas problemu?

    A wiadomo w ogóle o co wam chodzi? Czytając ten podwątek można pomyśleć
    że sami nie wiecie.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 85. Data: 2020-12-16 18:03:31
    Od: Kviat

    W dniu 16.12.2020 o 13:10, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz - bo nie zrozumialem.

    Odnoszę wrażenie, że im jesteś starszy, tym coraz mniej rozumiesz i
    coraz więcej prostych i oczywistych spraw trzeba ci tłumaczyć.
    Zadajesz dziwne pytania.

    > To dobrze policja zrobila z tym "antysemita" czy zle ?

    A to był antysemita?

    > Czy tamta sprawa to byla tamta policja, a nie obecna ?

    Nie wiem.

    > Ale jak obecna policja przesladuje(*) "faszystki spod znaku błyskawicy"
    > to jest niedobrze ? :-)

    A to są faszystki?

    > * mam dziwne wrazenie, ze policja na poczatku to je ochraniala.
    > Komendant im dobitnie powiedzial, czego sie od nich oczekuje,

    Policjant ma obowiązek odmówić wykonania rozkazu niezgodnego z prawem.
    Nie odmawiają, więc im to pasuje.

    > czy
    > sprowadzili innych, skoro ci tydzien wczesniej slabo sie spisali  ?

    Policjant ma obowiązek odmówić wykonania rozkazu niezgodnego z prawem.

    Nie wiedziałeś o tym, że zadajesz takie pytania?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 86. Data: 2020-12-16 18:10:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >Policjant
    >idzie i rozmawia z partnerem, ale partner twierdzi, że nei widział.

    Zaraz zaraz - kolega sie nie patrzyl, czy patrzy sie, ale jego zdaniem
    to na granicy bylo i sklania sie, ze mogl na zoltym wjechac ?

    Przeciez jeden funkcjonariusz nie klamie i jego widzenie jest
    wystarczajacze :-P

    >Dochodzą do wniosku, ze nie ma pewności, czy kierujący przejechał na
    >czerwonym. Co proponujesz? Mają go puścić, czy iść w zaparte?

    A niech sobie ida w zaparte, byleby sie konczylo wyrokiem skazujacym -
    za falszywe zeznania :-)

    >No, ja mam wątpliwości, jeśli ktoś będzie ich chciał zamykać za to,
    >że
    >niedające się wyjaśnić wątpliwości tłumaczą na korzyść obwinionego.

    To moze i policjanci i sady zaczna to stosowac :-)

    >A wystarczy uznać, że mogli się pomylić.

    W kradziezy kamery/usuwaniu dowodow ?

    Niech policjant uczciwie powie, ze bylo na granicy, i udzieli
    pouczenia, ze taka jazda moze doprowadzic do ukarania lub wypadku.

    Bo tak, zeby policjant sie wyraznie pomylil co do tego czerwonego, a
    partner akurat nie patrzyl ... moze sie zdarzyc, przyznaje, ale moze
    nie nadaje sie na stanowisko :-)

    J.

  • 87. Data: 2020-12-16 18:47:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 16.12.2020 o 13:10, J.F. pisze:

    >Odnoszę wrażenie, że im jesteś starszy, tym coraz mniej rozumiesz i
    >coraz więcej prostych i oczywistych spraw trzeba ci tłumaczyć.
    >Zadajesz dziwne pytania.

    Albo musisz spojrzec w lustro.

    >A to był antysemita?

    No tak napisano.
    A twoje "No to chyba dobrze, że go kontrolowali" jak rozumiem odnosilo
    sie do sytuacji, gdyby to byl antysemita.

    >Nie wiem.

    A co wiesz ?

    Bo skoro "obecnej milicji sie pokrecily priorytety", to chcialbym
    wiedziec, czy takie szesciokrotne kontrolowanie antysemity jest dobre
    czy zle ... Twoim zdaniem oczywiscie.

    >A to są faszystki?

    No tak mowia. W telewizji.

    A przeciez blyskawica to symbol Hitlerjugend. A nawet SS :-)

    >Policjant ma obowiązek odmówić wykonania rozkazu niezgodnego z
    >prawem.
    >Nie odmawiają, więc im to pasuje.

    Moze bardziej im pasuje brak problemow z komendantem :-)
    Blizsza cialu koszula :-)

    >Policjant ma obowiązek odmówić wykonania rozkazu niezgodnego z
    >prawem.
    >Nie wiedziałeś o tym, że zadajesz takie pytania?

    Ale przeciez to jest nielegalne zgromadzenie, a premier zakazal
    zgromadzen - wystarczy ?

    A ochrona willi Kaczynskiego jest jak najbardziej zgodna z prawem.
    Jak kazdej innej willi, ale inne nie sa zagrozone :-)

    J.

  • 88. Data: 2020-12-16 19:05:08
    Od: Kviat

> [...]
    > idzie i rozmawia z partnerem, ale partner twierdzi, że nei widział.
    > Dochodzą do wniosku, ze nie ma pewności, czy kierujący przejechał na

    Nie rozumiem. Po rozmowie z kolegą zwątpił, że widział to co widział?
    Przecież napisałeś: "widzi gościa, który przejechał na czerwonym"

    Jakim cudem, skoro drugi nie widział, wyciągacie wniosek, że "nie ma
    pewności"? Jeżeli jeden widział, a drugi nie widział, to wyciągacie
    średnią? Prawo taki przypadek przewiduje?

    To w końcu faktycznie widział, czy nie ma pewności, że widział?
    Może zwątpił w to co widział już po zatrzymaniu kierowcy i powinien
    pójść do lekarza, skoro musi się z kolegą konsultować, czy widział to co
    widział, czy nie widział tego co widział?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 89. Data: 2020-12-16 19:12:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.12.2020 o 09:30, Kviat pisze:

    > Poprzestańmy na tym, bo co?

    Bo nikt z nas nie wie, czemu tak zrobili. Jaki sens jest dyskutować.

    --
    Robert Tomasik

  • 90. Data: 2020-12-16 19:17:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Bo nikt z nas nie wie, czemu tak zrobili. Jaki sens jest dyskutować.

    To moze wrocmy do meritum - policjantom cos sie po ludzku pomylilo,
    czy maja zadanie sluzbowe przesladowac zwolennikow ?

    J.