  • 41. Data: 2020-12-15 10:11:10
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:vahjrnoto0r0.1uzp4gxxqv1hs$.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Tue, 15 Dec 2020 09:11:56 +0100, Trefniś napisał(a):
    >Już widzę tą prawicową Europę. Ein Folk, ein Reich, ein Fuhrer
    >(oczywiście Kaczynski)

    Eeee ... ale przeciez podkresla i aktywnie sie przeciwstawia "jedna
    Unia, jeden narod" :)

    >Spoko. Już niebawem.

    trzy lata. No i chyba, ze to ciagle nie te ...

    >Masz pojęcie o demokracji jak świnia o gwiazdach. Ja jeszcze pamiętam
    >czasy kiedy z każdą sprawą się chodziło do Komitetu Partii :) A to
    >kierunek polityki PIS-u.

    No ale bylo lepiej - mozna bylo pojsc do Komitetu i czasem pomogli.
    A teraz nie ma gdzie pojsc, wiec na pewno nie pomoga :-P

    J.

  • 42. Data: 2020-12-15 10:20:53
    Od: Kviat

    > Ja bym poszedł dalej. Udowodnij, ze gdyby nie miał samochodu, to by go
    > nie zatrzymali.

    Najpierw ty :)

    Posmakuj jak wygląda typowa dyskusja z prawakiem, gdy domaga się
    udowadniania nieistnienia czegoś.

    I coś ci się poplątało... są liczne dowody na to, że zatrzymują również
    ludzi bez samochodu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 43. Data: 2020-12-15 10:22:30
    Od: Kviat

    > Na żółtym przejeżdżać też zasadniczo nie wolno. Wolno opuścić
    > skrzyżowanie. :-)

    Więc skoro mandatu nie dostał, to znaczy, że opuszczał. To po chuj się
    go czepiali?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 44. Data: 2020-12-15 10:24:12
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2020 o 10:11 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    net...

    (...)

    > No ale bylo lepiej - mozna bylo pojsc do Komitetu i czasem pomogli.
    > A teraz nie ma gdzie pojsc, wiec na pewno nie pomoga :-P

    Maciejewski: "Chodziło się do Komitetu Partii"
    No chodziliście, głupcy i SB-cy...

    Dziwi kogoś teraz, że Maciejewski jest nadal obrzydliwym lewakiem i takim
    się utopi?
    Ja też pamiętam czasy, kiedy Meciejewskie chodziły do Komitetu Partii, ale
    też do oficerów prowadzących...
    Na szczęście jest szansa, że Polacy naprawią błędy transformacji!

    --
    Trefniś

  • 45. Data: 2020-12-15 10:47:47
    Od: Kviat

    W dniu 15.12.2020 o 09:11, Trefniś pisze:

    > (...)

    > To jest ocenne, nigdy wszyscy zadowoleni nie bedą.
    > Jednym jest lepiej - prawicowcom.

    LOL

    Na to, że nie jest lepiej ani prawactwu ani lewactwu, a wręcz
    przeciwnie, są dowody obiektywne.
    To, że prawaki te dowody ignorują i im przeczą, to inna sprawa.

    No i czy prawactwu jest faktycznie lepiej... w moim otoczeniu prawie
    nikt jawnie nie chce przyznać, że jest prawakiem, bo wie, że to obciach :)
    A ci co mieli odwagę przyznać się, że głosowali na pis, teraz się
    wstydzą. Więc tak średnio im jest teraz lepiej...

    > Drugim gorzej - lewactwu.

    I na tym polega główny problem prawaków: cieszą się, gdy inni mają gorzej.
    Wytłumacz, w jaki sposób robi się lepiej prawakowi, gdy czyta, że jakiś
    inny prawak opluł albo pobił w tramwaju geja, albo jakąś osobę z obcym
    akcentem?
    Albo jak mu się robi lepiej, gdy kościół chroni pedofila.

    > A to jest warunek sine qua non powodzenia
    > Polski, Europy, a wręcz cywilizacji!

    Spałeś na lekcjach historii i dlatego głupoty piszesz.
    Jest dokładnie wręcz przeciwnie.

    Dzięki lewactwu kobiety mają prawa wyborcze, pracownicy 8-godzinny dzień
    pracy i urlopy, a dzięki prawactwu ludzie ginęli paleni na stosach i na
    wojnach "bogoojczyźnianych".
    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    > Jak piszę powyżej - choć jest nie najlepiej, to jednak _znacznie_ lepiej
    > niż za komuny i III RP.
    > Poza tym mamy punkt startowy do zmian na lepsze - także dla Europy!

    Żyjesz w jakieś alternatywnej rzeczywistości i to nie jest moja wina.
    Pociąg z Europą właśnie nam odjeżdża, a długo czekał na nas na przystanku.

    > A jeśli nie zgadzacie się się z powyższym - koniecznie wygrajcie wybory!
    > Bo w obronie demokracji jestem w stanie wybaczyć obecnej władzy wiele.

    Nie ty pierwszy i nie ostatni jesteś w stanie zamykać oczy na kurewstwa
    władzy.
    Możesz się o tym dowiedzieć zaglądając do podręcznika historii.

    > Myśleć!

    Zawsze możesz spróbować.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 46. Data: 2020-12-15 10:58:11
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2020 o 10:47 <Kviat> pisze:

    (...) ciach lewackie bzdury

    > Zawsze możesz spróbować.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Powyższą (litościwie przeze mnie wyciętą) lewacką agitkę powtarzasz już
    chyba od ponad 15 lat bezkrytycznie. Tyle cię pamiętam, roślinko.

    Nie wierzę, że można nie rozwijać intelektu tak długo jak Kviat!
    Chyba, że to problem medyczny, wtedy mogę wybaczyć.

    EOT, skoro nie masz szans na myślenie.

    --
    Trefniś

  • 47. Data: 2020-12-15 11:33:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 15 Dec 2020 09:11:56 +0100, Trefniś napisał(a):

    > Poza tym mamy punkt startowy do zmian na lepsze - także dla Europy!

    W istocie, rynna to wyśmienity punkt startowy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 48. Data: 2020-12-15 11:44:28
    Temat: Re: Jaki paragraf? [O wyższości polskiej drabiny (1994) nad europejską rynną (2020)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > W istocie, rynna to wyśmienity punkt startowy.

    Ucieczkę z Sejmu po drabinie już zapomniałeś? :-)

    https://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/20787
    6,kwasniewski-od-a-do-z.html

    --
    A. Filip

  • 49. Data: 2020-12-15 11:45:41
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2020 o 11:33 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > W istocie, rynna to wyśmienity punkt startowy.

    To dlaczego uparcie nie chcecie wygrywać wyborów, żeby zmienić Polskę na
    lewacką?
    :)

    --
    Trefniś

  • 50. Data: 2020-12-15 11:46:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Dec 2020 21:55:20 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Dawniej, to się antyradar stosowało. Teraz taki sobie osiem gwiazdek
    > namaluje mi jak go zatrzymają, to bedzie twierdził, ze z przyczyn
    > politycznych :-)

    Budżetówka w tym roku nie dostanie żadnych podwyżek, premii i nagród, ale
    milicjantów to nie dotyczy i, jak widać, władza ludowa wie, co robi.

    "Funkcjonariusze zatrzymują też auta z symbolami Strajku Kobiet.

    - Na początku policjanci zatrzymywali nas za drobne wykroczenia. Kiedy
    zaczęliśmy się stosować do przepisów, policja zaczęła kontrolować nasze
    samochody - opowiada Anna Nadobna z Wrocławskich Błyskawic. - Najbardziej
    uciążliwe jest to, że policjant ma prawo zatrzymać dowód rejestracyjny i
    zakazać dalszej jazdy. Problemem jest też to, że nie znają się na stanie
    technicznym aut i kłamią, licząc, że nas zastraszą - dodaje.
    Policjanci potrafią nałożyć mandat za naklejkę strajku kobiet.
    Funkcjonariusze regularnie uznają brudny silnik jako usterki niebezpieczne
    i zakazują dalszej jazdy pojazdem w trybie natychmiastowym.
    4 grudnia policja wyłapywała samochody Wrocławskich Błyskawic, w efekcie
    czego nie dojechały pod siedzibę PiS. - Często zabierany jest dowód
    rejestracyjny, ale za każdym razem stacja diagnostyczna od razu je
    przywraca, ponieważ nie znajduje żadnych usterek w samochodach"

    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,26606922
    ,jeszcze-ci-malo-czyli-jak-wroclawska-policja-zastra
    sza-protestujace.html?_ga=2.188213738.396470584.1607
    932836-1609251266.1595588080#S.DT-K.C-B.2-L.1.maly

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/