  • 111. Data: 2020-12-17 17:44:31
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5fda59ca$0$521$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 16.12.2020 o 18:10, J.F. pisze:

    >Jak zastosowali, to widzisz problem.

    Nie, to nie ja widze.
    Poza tym niech sie sady przyloza, i na "nie pamietam, ja zatrzymuje 30
    dziennie" orzekna "oddalam sprawe".

    >To pytam, co powinni zrobić Twoim zdaniem.

    A niech robia co chca, tylko niech pamietaja:
    -legitymowanie bez powodu = przekroczenie uprawnien,
    -pojscie w zaparte = skladanie falszywych zeznan,
    -wmawianie obywatelowi, ze przejechal na czerwonym, podczac gdy nie
    przejechal = ... no, co to za czyn ?

    Plus dodatkowe zarzuty, a uzbiera sie :)

    J.

  • 112. Data: 2020-12-17 17:45:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 16.12.2020 o 19:17, J.F. pisze:

    >I prześladują zatrzymując za wyimaginowane wykroczenia? A potem się
    >wycofują?

    A co - nie zdarza sie ?

    J.

  • 113. Data: 2020-12-17 17:59:47
    Od: Kviat

    W dniu 16.12.2020 o 19:58, A. Filip pisze:

    > To była też PiS-licja (2019) [A][B] tyle że wtedy Kviatowi było po drodze z
    > takimi metodami (naciąganiem przez kumulacje litery prawa z olaniem
    > sikiem prostym jego ducha)

    Nie pierdol. Duch prawa uważa, że faszyzm jest zły.
    Tępienie faszystów to nie jest naciąganie prawa, to postępowanie zgodne
    z prawem.

    I nigdy nie twierdziłem, że w reżimowych systemach nie może przez
    przypadek zaplątać się jakiś przyzwoity funkcjonariusz.
    Zdarza się. Nawet w Białorusi.

    > a teraz już nie - ot i cała różnica.

    Z danymi metodami jest mi po drodze, albo nie po drodze, w zależności od
    tego, czy stosowane są zgodnie z prawem, czy niezgodnie - ot i cała
    różnica. To są niuanse dla ciebie kompletnie nie do ogarnięcia.

    Podam przykład, może ci to pomoże: napierdalanie pałką ludzi przez
    funkcjonariusza.
    Z tą metodą jest mi nie po drodze, gdy funkcjonariusz napierdala pałką
    bezbronną kobietę, która protestuje przeciwko reżimowej władzy w obronie
    swojej godności i wolności.
    Z tą metodą jest mi po drodze, gdy funkcjonariusz napierdala pałką
    nacierającego na niego (lub na innego bezbronnego obywatela) faszystę
    uzbrojonego w kamienie/maczety/gazy itp. i stanowi realne zagrożenie
    życia i zdrowia dla normalnych ludzi, w tym funkcjonariusza. Jest mi
    nawet po drodze, gdy taki kark-faszysta 150 kg żywca naciera na
    bezbronnego normalnego obywatela nieuzbrojony. Po to obywatel płaci
    wynagrodzenie policji, żeby przed faszystami policjant go bronił.

    Mam nadzieję, że pomogłem.

    > BTW Czy jeśli człowieka (Bubla) na badania psychiatryczne do Tworek
    > wiozło ABW to niczego nie może sugerować? np. nadciągania starannych
    > badań psychiatrycznych (liderek) Strajku Kobiet?

    Nie. Tego nie może sugerować.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 114. Data: 2020-12-17 18:04:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2020 o 17:44, J.F. pisze:

> [...]
    > -pojscie w zaparte = skladanie falszywych zeznan,
    > -wmawianie obywatelowi, ze przejechal na czerwonym, podczac gdy nie

    No co ty - żeby policjant odpowiadał karnie zgodnie z prawem? I co
    jeszcze by obywatel chciał? Żeby podawali powód czynności (prawdziwy)
    przedstawiali się imieniem, nazwiskiem i stopniem (prawdziwym) i nosili
    regulaminowy imiennik? Pojebało obywatela? Jak mają wtedy kulsonować?

    --
    Shrek

  • 115. Data: 2020-12-17 22:32:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nie, to nie ja widze.
    > Poza tym niech sie sady przyloza, i na "nie pamietam, ja zatrzymuje 30
    > dziennie" orzekna "oddalam sprawe".

    Toteż policjant uznał, ze skoro sąd ma "oddalić", to po co w ogóle mu
    głowę zawracać.

> [...]
    > -wmawianie obywatelowi, ze przejechal na czerwonym, podczac gdy nie
    > przejechal = ... no, co to za czyn ?
    >
    > Plus dodatkowe zarzuty, a uzbiera sie :)

    No i jak już będą pamiętać, to co - twoim zdaniem - powinni zrobić? Bo
    krytykować każdy potrafi :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 116. Data: 2020-12-17 22:49:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Dec 2020 22:32:11 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Toteż policjant uznał, ze skoro sąd ma "oddalić", to po co w ogóle mu
    > głowę zawracać.

    Kamerki osobiste!
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 117. Data: 2020-12-17 23:10:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Kamerki osobiste!

    I co to niby da w tym konkretnym wypadku?

    --
    Robert Tomasik

  • 118. Data: 2020-12-17 23:24:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 17 Dec 2020 23:10:04 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > I co to niby da w tym konkretnym wypadku?

    Pytasz jak jakiś niedorozwój. Sąd będzie miał materiał do decyzji.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 119. Data: 2020-12-17 23:37:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Pytasz jak jakiś niedorozwój. Sąd będzie miał materiał do decyzji.

    Jaki sąd i do jakiej decyzji? Sądzisz, ze kamera nasobna zarejestruje,
    czy kierujący innym pojazdem przejechał na czerwonym świetle?

    --
    Robert Tomasik

  • 120. Data: 2020-12-18 02:33:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-17 o 00:04, Shrek pisze:
    > Robert - przestań się mazać. Pozwoliliście zrobić z siebie kulsonów i
    > aportujecie jak naczelnik każe, to czego się potem dziwicie że was
    > ludzie taktują jak milicjantów za komuny?

    Robert pewnie już dawno na emeryturze, więc ma dużo czasu na pisanie.