  • 1. Data: 2006-12-01 10:04:06
    Temat: Jaki ośrodek medycyny pracy polecacie w Rzeszowie ?
    Od: "Karolina" <k...@w...pl>

    Zastanawiamy się nad zmianą umowy. Może ktoś coś doradzi, z
    którym najlepiej podpisać umowę ... Mam już z 10 ofert ale to tylko
    papierki. Będę wdzięczna za jakieś opinie i polecenia. Z góry
    dziękuję.

  • 2. Data: 2006-12-01 10:42:42
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Karolina porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > którym najlepiej podpisać umowę ... Mam już z 10 ofert ale to tylko
    > papierki. Będę wdzięczna za jakieś opinie i polecenia. Z góry
    A aspekt prawny...?
    Zapytaj sie na odpowiedniej grupie regionalnej
    --
    badzio