  • 1. Data: 2007-09-02 12:57:25
    Temat: Jaki biegly (sprawa Kaczmarka)
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Witam!
    Zastanawia mnie z jakiej dziedziny biegly stwierdzil ze Kaczmarek byl w
    pokoju Krauzego, skoro nie ma tego na tasmie. ROwnei dobrze mogl wejsc
    do innego pokoju i sie zabawic z Panienka (wyszedl bez krawata), czy
    zrobic to na korytarzu w miejscu bez kamery. Mi to wrozkarstwem zalatuje.

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał

  • 2. Data: 2007-09-02 13:14:05
    Temat: Re: Jaki biegly (sprawa Kaczmarka)
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > do innego pokoju i sie zabawic z Panienka (wyszedl bez krawata), czy

    No podobno wszedl za Krazuem. To moze jeszce mieli obaj majtki
    na lewa strone :D

    A w sumie bylby niezly joke, gdyby stwierdzili ze lacza ich
    stosunki glebokie dosc :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 3. Data: 2007-09-02 14:14:10
    Od: "Selim" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fbebvg$n16$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > innego pokoju i sie zabawic z Panienka (wyszedl bez krawata), czy zrobic
    > to na korytarzu w miejscu bez kamery. Mi to wrozkarstwem zalatuje.

    ciemniaku, a mnie zastanawia co ty masz w portkach, bo mi to pedalstwem
    zalatuje

  • 4. Data: 2007-09-02 14:20:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Selim napisał(a):
> [...]
    > wiadomości news:fbebvg$n16$1@inews.gazeta.pl...
    >

    > ciemniaku, a mnie zastanawia co ty masz w portkach, bo mi to pedalstwem

    ?

    P.

    ps.
    prosze o odpowiedz inne osoby, opinie jednozwojow mozgowych
    popierajacych pis mnie nie interesuja

  • 5. Data: 2007-09-02 19:20:12
    Od: webNet <w...@w...katowice.pl>

    Sowiecki Agent pisze:
> [...]
    > do innego pokoju i sie zabawic z Panienka (wyszedl bez krawata), czy
    > zrobic to na korytarzu w miejscu bez kamery. Mi to wrozkarstwem zalatuje.

    Prokuratura postawiła teze jednoznaczna i pasujaca do opini PiS.
    Wszyscy z Kaczmarka zrobili juz kłamce, a gdzie wyrok sądu ? Przecież do
    puki nie ma wyroku skazującego to człowiek jest czysty i nie można go
    wyzywać od kłamców. Jesli PiS ma przestrzegać prawa to nie powinni go
    wyzywać od kłamców dopuki nie ma prawomocnego wyroku.

    Ale ciekawi mnie jeszcze drugi wątek, kiedy krauze dzwonił do
    Woszczerowicza, o ile pamietam to po podobnym wyjsciu Kaczmarka, czyli
    poseł z predkościa światła dotarł do pokoju Krauzego.

  • 6. Data: 2007-09-02 20:14:55
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wyzywać od kłamców. Jesli PiS ma przestrzegać prawa to nie powinni go
    > wyzywać od kłamców dopuki nie ma prawomocnego wyroku.

    poszukaj na itvp.pl misje specjalna z przed tygodnia. Mnie po prostu
    szczena opadla, tak bezczelnego pomowienia to chyba jesczze w tv nie bylo.

  • 7. Data: 2007-09-03 01:32:13
    Od: Maksymilian Misiurski <m...@r...pl>

    On Sun, 02 Sep 2007 14:57:25 +0200, Sowiecki Agent wrote:

> [...]
    > do innego pokoju i sie zabawic z Panienka (wyszedl bez krawata), czy
    > zrobic to na korytarzu w miejscu bez kamery. Mi to wrozkarstwem zalatuje.

    Dlatego ze zastanawiaja sie jakie konkretnie w krawacie byly dokumenty?

  • 8. Data: 2007-09-04 12:16:34
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    webNet pisze:

> [...]
    > Woszczerowicza, o ile pamietam to po podobnym wyjsciu Kaczmarka, czyli
    > poseł z predkościa światła dotarł do pokoju Krauzego.

    "Nie po to zmienialiśmy sądy aby teraz nie po naszemu sądzili"

    Nie próbujcie tego analizować, ta prezentacja nie jest dla Was, to dla
    tej "ciemnej masy" o której mówił Kurski

    czyli:

    "Sąd sądem..."

  • 9. Data: 2007-09-09 19:37:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    webNet pisze:

    > Prokuratura postawiła teze jednoznaczna i pasujaca do opini PiS.
    > Wszyscy z Kaczmarka zrobili juz kłamce, a gdzie wyrok sądu ?

    Do tego czy ktoś jest kłamcą nie trzeba wyroku sądu :)

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/