  • 11. Data: 2008-05-09 19:29:12
    Temat: Re: Jaka umowa najlepsza ....
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    o i tu jest własnie problem, bo mnie nie było przez prawie 4 lata
    > a teraz takie coś .... :(
    > więc zadam pytanie jeszcze raz:
    > jaką umowe zawrzeć z pracodawcą aby komornik nie mógł zająć wynagrodzenie o
    > pracę, lub jeśli by mógł już zająć to mógłby co miesiąc ściągać jakieś
    > grosze ...???
    >
    > jaka forma umowy
    > -o pracę
    > -o dzieło
    > -zlecenie
    >
    > ????

    jak zamierzasz byc w polsce pół roku to forma umowy jest dowolna, bo cie
    nie zdążą scignąć. jak dłuzej to też dowolna bo jak kupisz cokolwiek co
    da sie sprzedac komornik Ci to zabierze. (raczej póżniej niz prędzej -
    ale zabierze)

    ToMasz

  • 12. Data: 2008-05-10 06:45:49
    Od: "Ewelina" <e...@p...fm>

    znalazł się inteligencik.....
    ostatnio w telewizji mówili że unia dotuje polskę dając ogromne pieniądze na
    drogi, mosty itp...
    a teraz te pieniądze mogą przepaść bo nie potrafimy ich sensownie
    wykorzystać,
    więc kolego, mówiąc wulgarnie: nie pierdol....
    skąd urzednicy mają takie budynki ? (zus-y, urzędy skarbowe, itp), nie
    mówiąc już o paro tysięcznych pensjach
    bo polska umie tylko wyciągać łape po czyjeś pieniąde, zamiast inwestować
    np: w drogi, to inwestuje w fotoradary, aby mieć na pensje i podwyrzki dla
    swoich urzędasów
    przez rok czasu wybudowano w polsce 12km autostrady.... śmiech na sali

    i aprpos narkotyków w holadnii, to są one legalne i nie trzeba ich
    sprzedawać bo mozna sobie poprostu kupić w kiosku
    i jeżeli nie masz nic sensownego do powiedzenia mały człowieczku z
    kompleksami to proponuje abyś swoje uwagi zachował dla siebie

    > Wykształcenie, chodź w twoim wypadku można wątpić.
    >
    > MARNĄ PRACE ZA
    >
    > Pewnie posiadasz jakąś wiedzę, ale mało cenną.
    >
    > PARO MIESIECZNE KOLEJKI DO LEKARZA, DZIURAWE DROGI, itp.
    >
    > Zastanów się dlaczego. Przecież nie płacąc podatków skąd państwo ma wziąć
    > pieniądze dla lekarzy - łapówkarzy i na nowe drogi?

    ZŁODZIEJSKIM

  • 13. Data: 2008-05-10 09:24:33
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 09.05.2008 Ewelina <e...@p...fm> napisał/a:
    > A POMYŚL IDIOTO CO TEN KRAJ DAŁ MI PRZED WYJAZDEM !!! MARNĄ PRACE ZA
    > 1000PLN, PARO MIESIECZNE KOLEJKI DO LEKARZA, DZIURAWE DROGI, itp.

    Szczerze powiedziawszy, to trzeba miec dosc duzego niefarta, zeby
    w obecnych realiach zarabiac 1000 zl... Mozliwosci jest duzo,
    jesli nie bardzo duzo. Wystarczy podnosic swoje kwalifikacje i nie obawiac
    sie zmian.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 14. Data: 2008-05-10 20:47:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g028kv$n95$1@news.wp.pl qwerty <q...@p...fm>
    pisze:

    > Wykształcenie, chodź w twoim wypadku można wątpić.
    Nie można.
    To babomłot, bez dwóch zdań.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-05-11 16:40:33
    Od: "Gabriel" <M...@W...pl>

> [...]
    > swoich urzędasów
    > przez rok czasu wybudowano w polsce 12km autostrady.... śmiech na sali

    Jezdze ostatnio wiecej po Polsce i moze autostrad nie ma (naszczescie bo sa
    platne)
    to za to inne drogi ladne i malo dziurawe w wielu miejscach.
    A autostrady? W norwegii tez ich za wiele nie ma