  • 11. Data: 2008-07-30 20:49:45
    Temat: Re: Jaka kara
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kuba pisze:

    > Pewnie, że podpada :)

    Wyrok SN z dnia 10 kwietnia 2003 r. (III KKN 203/01)

    Tablice rejestracyjne samochodu nie są dokumentem w ujęciu art. 115 § 14
    k.k., i tym samym nie mogą być przedmiotem przestępstwa określonego w
    art. 270 k.k.

    Wyrok SN z dnia 6 maja 2003 r. (III KK 118/03)

    Posłużenie się dla oznaczenia używanego pojazdu autentycznymi tablicami
    rejestracyjnymi wydanymi dla oznaczenia innego pojazdu nie stanowi ani
    przestępstwa określonego w art. 270 § 1 k.k., ani też przewidzianego w
    art. 306 k.k., gdyż sprawca zamienia tablice rejestracyjne, lecz ich nie
    podrabia, nie przerabia, nie używa tak podrobionych lub przerobionych
    tablic. Tablice rejestracyjne nie są także, w rozumieniu art. 306 k.k.,
    znakami identyfikacyjnymi pojazdu na równi z numerami nadwozia czy
    silnika. Analizowane zachowanie może stanowić co najwyżej wykroczenie
    określone w art. 94 § 2 k.w. bądź w art. 97 k.w. w zw. z art. 71 ust. 2
    Prawa o ruchu drogowym.
    Prok.i Pr. 2003/11/15

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 12. Data: 2008-07-30 21:06:23
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    milo pisze:
    > ja niestety nie znam wysokosci kar, ale zauważ, że prawdopodobieństwo
    > złapania Ciebie na jeździe bez tablic jest bardzo duże.
    > Policz osbie ile razy możesz wpaśc na radar, ale ile razy nadziać się na
    > miśków, którzy nie mogą przejechać obojetnie obok wozu bez tablic..

    Wystarczy bez przedniej - a takich samochodów widać dużo.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \