  • 11. Data: 2007-08-14 13:19:25
    Temat: Re: Jaka jeszcze szansa na wygranie takiej sprawy?
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    TomaSz. pisze:

    > A ja chcę mieć na umowie o pracę na pełny etat wynagrodzenie 1 zł
    > miesięcznie.
    > I co? Uwierzysz, że naprawdę chcę pracować przez miesiąc z 1 zł?
    > Nawet, jak uwierzysz, to i tak nie wolno mi zarobić tak mało. :)

    Chcieć możesz, natomiast prawo Ci na to nie pozwala.

    > IMO pomyłka jest oczywista, albo klienta należałoby leczyć.

    W tym wypadku pewnie tak, natomiast w wielu innych wypadkach pomyłką to
    nie jest. Zresztą nawet w tym wypadku można było pomyłki uniknąć
    czytając informacje jakie system prezentuje po sporządzeniu oferty a
    przed jej publicznym umieszczeniem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 12. Data: 2007-08-14 13:35:39
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 14 Aug
    2007 14:52:20 +0200, TomaSz. zeznał(a):

    > IMO pomyłka jest oczywista, albo klienta należałoby leczyć.

    sam podajesz dwa mozliwe wyjscia :)

  • 13. Data: 2007-08-14 13:53:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Osowiecki pisze:

    > A ja się dziwię, że pechowi sprzedawcy samochodów za 1zł nie wybronili
    > się przez art. 58 KC:

    A nie prościej art. 84 §1 kc - to całkowicie wygrana sprawa (dla
    sprzedawcy).

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 14. Data: 2007-08-14 13:54:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Paweł pisze:

    > Jakie sa szanse na wygranie podobnej sprawy?

    Szanse są równe 0% (przy założeniu że druga strona ma odrobinę oleju w
    głowie).

  • 15. Data: 2007-08-14 13:55:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern pisze:

    > sam podajesz dwa mozliwe wyjscia :)

    Na pomyłkę jest art. 84 §1 kc a na chorobę art. 82 kc.

  • 16. Data: 2007-08-16 01:47:14
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    TomaSz. wrote:
    > Jeśli z premedytacją żerujesz na słabszych (głupszych od Ciebie czy
    > analfabetach - jak zwał tak zwał), to znaczy, że jesteś zwykły skur..yn.
    > Tyle.

    to może trzeba pozwać np. operatorów sieci GSM ponieważ te ich regulaminy
    często są najeżone oczywistymi i wyjątkowo bezczelnymi pułapkami...

    --
    Seryozha

  • 17. Data: 2007-08-16 01:50:11
    Od: Seryozha <S...@o...onet.eu>

    Robert Osowiecki wrote:
    > § 2. Nieważna jest czynność prawna sprzeczna z zasadami współżycia
    > społecznego.

    jeszcze raz: CO Z OPERATORAMI GSM ?!

    przeiceż tam roi się od najdzikszych pułapek!
    często nawet z uważnego przeczytania regulaminu nie można wywnioskować, że
    nijak nie dostaniemy nawet w połowie tego co nam obiecywano!!

    --
    Seryozha

  • 18. Data: 2007-08-16 06:16:52
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia 16-08-2007 nikt nawet nie przypuszczał, że napisane
    wówczas przez agenta o pseudonimie 'Seryozha' słowa
    spowodują takie konsekwencje. A brzmiały one:

    > jeszcze raz: CO Z OPERATORAMI GSM ?!
    > przeiceż tam roi się od najdzikszych pułapek!
    > często nawet z uważnego przeczytania regulaminu nie można wywnioskować, że
    > nijak nie dostaniemy nawet w połowie tego co nam obiecywano!!

    No właśnie dlatego mam telefon na kartę :)

    --
    TomaSz.
    vacation sig