  • 41. Data: 2009-04-12 11:42:28
    Temat: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:k4r8b6-kcu.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > W uczciwych firmach wypracowany zysk jest w pewnej części przeznaczany
    > na premie.

    Dlatego wlasnie np. w USA (choc to skadinad kraj zdrowo pojebany) gdzie sa
    tylko firmy uczciwe, jak ktos zalozy firme haruje przez cale zycie w pocie
    czola i osobistego majatku sie wielkiego nie dorabia. Jego syn, o ile nie
    roztrwoni tez haruje i cos juz tam z tego ma, a dopiero wnuk sie rozbija
    Bentleyem i stawia wille z basenem (taka sama jakie maja pracownicy ).
    Nasze rodzime byznesmeny chca wille wybudowac juz po roku.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 42. Data: 2009-04-12 12:06:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek pisze:

    > Sa. Akurat mozliwosc wypracowania wiecej niz 40 godzin dla pracownikow
    > jest atutem.

    Uhm. Oczywiście płacisz 50% extra za nadgodziny zwykłe i 100% extra za
    nadgodziny świąteczne i nocne?

  • 43. Data: 2009-04-12 12:12:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:k4r8b6-kcu.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A to jest spółka akcyjna?

    Nie napisał.

    > No nie, w ogóle - tylko oczami świecą.

    Ale odróżniasz pojęcie "zainwestować" od "sprzedać"?
    Bo różnica jest zasadnicza.

    > Oczywiście. Nieco inną, niż ich zwierzchnik, ale ponoszą.

    Jasne że nieco inną.
    Bo żadną.

    > Dopłacą, dopłacą. Nie od razu i nie bezpośrednio, ale dopłacą.

    Chyba że są członkami zarządu.

    > Krótkowzroczne i chamskie jest twoje podejście.

    I tu się mylisz.
    Jeśli ktoś ma krótkowzroczne podejście to tylko Ty, zakładając że zakład
    pracy jest do tego żeby robić dobrze pracownikom.
    A chamstwo masz wrodzone, więc i tu pasujesz.

    Dobrze, że nie masz
    > żadnych pracowników...

    Już Ci pisałem - o tym co ja mam a co nie, masz pojęcie jak świnia o
    gwiazdach.

    > W uczciwych firmach wypracowany zysk jest w pewnej części przeznaczany
    > na premie.

    Z socjalizmem Ci się popieprzyło.

  • 44. Data: 2009-04-12 13:49:23
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    Przemek pisze:
    > Nie skoncentrowano sie bezposrednio na udzieleniu mi odpowiedzi;)

    Może to dlatego, że zamiast zapłacić za poradę prawnikowi trafiłeś na
    grupę _dyskusyjną_?

    Mimo tego dostałeś radę już od kilku osób - zwolnij go uczciwie zamiast
    próbować się na nim odegrać.
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.pl

  • 45. Data: 2009-04-12 14:54:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr NetExpert" <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>
    napisał w wiadomości news:grsrjc$je2$1@news.task.gda.pl...

    > Mimo tego dostałeś radę już od kilku osób - zwolnij go uczciwie zamiast
    > próbować się na nim odegrać.

    No ale on jest taki gieroj, szef nad szefy - tyle ze boi sie stracic tania
    (czytaj: dotowana przez panstwo) sile robocza.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 46. Data: 2009-04-12 15:37:54
    Od: "Przemek" <m...@w...pl>

    > Uhm. Oczywiście płacisz 50% extra za nadgodziny zwykłe i 100% extra za
    > nadgodziny świąteczne i nocne?

    Zaloz nowy post, jak chcesz wiedziec.
    To nie na temat...

  • 47. Data: 2009-04-12 15:48:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zaloz nowy post, jak chcesz wiedziec.
    > To nie na temat...

    Czyli wszystkie posty "cacy" sa na temat, wszystkie "be" - nie na temat.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 48. Data: 2009-04-12 16:25:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cavallino pisze:

    > Nie napisał.

    Jakby była S.A., to miałby własnego prawnika ;)

    > Ale odróżniasz pojęcie "zainwestować" od "sprzedać"?
    > Bo różnica jest zasadnicza.

    Pracownicy też tworzą firmę.

    > Jasne że nieco inną.
    > Bo żadną.

    Jasne, perpetuum mobile... Dziwne, że jak firma słabo przędzie, to
    najpierw to odczuwają pracownicy.

    > Chyba że są członkami zarządu.

    Brak premii, cięcia pensji, zwolnienia, urlopy bezpłatne - to są
    wymierne koszta.

    > I tu się mylisz.
    > Jeśli ktoś ma krótkowzroczne podejście to tylko Ty, zakładając że zakład
    > pracy jest do tego żeby robić dobrze pracownikom.

    Zakład pracy ma wypracować zysk i zrobić dobrze pracownikom i właścicielowi.

    Ty masz prymitywne podejście dzikiego kapitalisty z buszu (właściwie to
    przypomina stary, dobry feudalizm) - wszystko dla właściciela, a
    pracownik ma tylko tyle, żeby przeżyć.

    > A chamstwo masz wrodzone, więc i tu pasujesz.

    Ponieważ kłamstwo masz we krwi - twoją opinię należy czytać odwrotnie.

    > Już Ci pisałem - o tym co ja mam a co nie, masz pojęcie jak świnia o
    > gwiazdach.

    Patrz wyżej.

    > Z socjalizmem Ci się popieprzyło.

    Bredzisz.

    To tobie kapitalizm z feudalizmem się pomieszał.

  • 49. Data: 2009-04-13 08:01:38
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości

    > Z pewnymi konsekwencjami.

    Jakimi?
    Co najwyżej dostaje się nieciekawe świadectwo pracy, którego potem nigdzie
    się nie pokazuje.

  • 50. Data: 2009-04-13 08:03:43
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Piotr NetExpert" <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl> napisał w
    wiadomości

    > Mimo tego dostałeś radę już od kilku osób - zwolnij go uczciwie

    No właśnie on pytał jak to zrobić uczciwie i wychodzi na to, że się nie da.
    Co miałby napisać w uzasadnieniu? Że zwalnia faceta, bo mu się przestał
    mentalnie podobać?