-
11. Data: 2010-11-08 20:02:14
Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Mon, 8 Nov 2010, .B:artek. wrote:
> W dniu 08-11-2010 13:21, Jacek_P pisze:
>>
>> zmierz transfer, zrzuć ekran, wydrukuj. Kilka
>> razy z rzędu.
...i poszukaj kilkunastu innych równie niezadowolonych zmianą.
IMVHO to jest krytyczne - mieć wielu świadków, któryz będą
zdeterminowani żeby pomóc we własnym interesie.
BTW: czy już działa grupowe wnoszenie pozwów?
> Ale rady... A na jakiej podstawie "zrywa umowę"? Umowę na czas określony nie
> tak łatwo jest wypowiedzieć. Owszem, bohater może przestać płacić. Ale wtedy
> dostawca ściga go o zapłatę
Zgoda.
> i prawdopodobnie wygrywa sprawę. Użytkownik może
> się tłumaczyć, że nie wywiązywał się z umówionej usługi, ale...
> 1) umowa nie gwarantuje transferów na określonym poziomie,
> 2) biegły musiałby stwierdzić, że uzyskiwane parametry połączenia są marne i nie
odpowiadają umowie,
> 3) sąd musiałby uznać, że strony umówiły się na coś innego, niż dostawca
dostarczał,
Zgoda.
Ale 1. mieści się IMVHO w 355KC, a chyba i 357 w powiązaniu z 555
powinien pasować... I dlaczego dowodem *musiałby* być biegły ze
swoimi danymi?
pzdr, Gotfryd
-
12. Data: 2010-11-08 21:26:17
Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
Smok Eustachy napisal:
> Sam miałem napisać coś takiego. Pytanie pierwsze do kiedy ta lojalka?
> Najpierw trzeba wyczerpać drogę odwoławcza, czyli zgłosić uszkodzenie,
> reklamację a potem UKE
Ehm, a OBAJ przeczytaliście to, co NAPISAŁEM? Sugeruję DWA zgłoszenia
reklamacyjna, a dopiero jako ewentualne trzecie zrywanie umowy z powodu
niedotrzymania deklarowanych parametrów.
--
Pozdrawiam,
Jacek
-
13. Data: 2010-11-08 21:28:13
Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
witek napisal:
> w czwartym zrywasz umowę. :)
Trzeba wyczerpać drogę odwoławczą, znaczy się złożyć udokumentowane
reklamacje. Ewentualny późniejszy spór jest dużo łatwiejszy do wygrania.
--
Pozdrawiam,
Jacek
-
14. Data: 2010-11-08 21:58:50
Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>
W dniu 08-11-2010 21:02, Gotfryd Smolik news pisze:
> Zgoda.
> Ale 1. mieści się IMVHO w 355KC, a chyba i 357 w powiązaniu z 555
> powinien pasować... I dlaczego dowodem *musiałby* być biegły ze
> swoimi danymi?
Bo dostawca stwierdzi, że pingi na poziomie paru tysięcy ms to norma,
która nie utrudnia korzystania z poczty czy WWW - oczywiście wszystko
zgodnie z umową. No i że żądanie to jakieś fanaberie.
--
.B:artek.
-
15. Data: 2010-11-08 22:12:02
Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
W dniu 2010-11-08 21:01, .B:artek. pisze:
>> Art. 84. § 1. W razie błędu co do treści czynności prawnej można
>> uchylić się
>> od skutków prawnych swego oświadczenia woli. Jeżeli jednak
>> oświadczenie woli
>
> To, że usługa działa inaczej niż sobie to wyobrażał klient, nie jest
> błędem co do treści czynności prawnej.
>
Wskaż, co może wydawać się klientowi, a co paraoperatorowi.