eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 11. Data: 2010-11-08 20:02:14
    Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Nov 2010, .B:artek. wrote:

    > W dniu 08-11-2010 13:21, Jacek_P pisze:
    >>
    >> zmierz transfer, zrzuć ekran, wydrukuj. Kilka
    >> razy z rzędu.

    ...i poszukaj kilkunastu innych równie niezadowolonych zmianą.
    IMVHO to jest krytyczne - mieć wielu świadków, któryz będą
    zdeterminowani żeby pomóc we własnym interesie.
    BTW: czy już działa grupowe wnoszenie pozwów?

    > Ale rady... A na jakiej podstawie "zrywa umowę"? Umowę na czas określony nie
    > tak łatwo jest wypowiedzieć. Owszem, bohater może przestać płacić. Ale wtedy
    > dostawca ściga go o zapłatę

    Zgoda.

    > i prawdopodobnie wygrywa sprawę. Użytkownik może
    > się tłumaczyć, że nie wywiązywał się z umówionej usługi, ale...
    > 1) umowa nie gwarantuje transferów na określonym poziomie,
    > 2) biegły musiałby stwierdzić, że uzyskiwane parametry połączenia są marne i nie
    odpowiadają umowie,
    > 3) sąd musiałby uznać, że strony umówiły się na coś innego, niż dostawca
    dostarczał,

    Zgoda.
    Ale 1. mieści się IMVHO w 355KC, a chyba i 357 w powiązaniu z 555
    powinien pasować... I dlaczego dowodem *musiałby* być biegły ze
    swoimi danymi?

    pzdr, Gotfryd


  • 12. Data: 2010-11-08 21:26:17
    Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Smok Eustachy napisal:
    > Sam miałem napisać coś takiego. Pytanie pierwsze do kiedy ta lojalka?
    > Najpierw trzeba wyczerpać drogę odwoławcza, czyli zgłosić uszkodzenie,
    > reklamację a potem UKE

    Ehm, a OBAJ przeczytaliście to, co NAPISAŁEM? Sugeruję DWA zgłoszenia
    reklamacyjna, a dopiero jako ewentualne trzecie zrywanie umowy z powodu
    niedotrzymania deklarowanych parametrów.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek


  • 13. Data: 2010-11-08 21:28:13
    Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    witek napisal:
    > w czwartym zrywasz umowę. :)

    Trzeba wyczerpać drogę odwoławczą, znaczy się złożyć udokumentowane
    reklamacje. Ewentualny późniejszy spór jest dużo łatwiejszy do wygrania.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek


  • 14. Data: 2010-11-08 21:58:50
    Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 08-11-2010 21:02, Gotfryd Smolik news pisze:
    > Zgoda.
    > Ale 1. mieści się IMVHO w 355KC, a chyba i 357 w powiązaniu z 555
    > powinien pasować... I dlaczego dowodem *musiałby* być biegły ze
    > swoimi danymi?

    Bo dostawca stwierdzi, że pingi na poziomie paru tysięcy ms to norma,
    która nie utrudnia korzystania z poczty czy WWW - oczywiście wszystko
    zgodnie z umową. No i że żądanie to jakieś fanaberie.

    --
    .B:artek.


  • 15. Data: 2010-11-08 22:12:02
    Temat: Re: Jak wyplątać się z umowy o internet - fatalna jakość usługi.
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-11-08 21:01, .B:artek. pisze:

    >> Art. 84. § 1. W razie błędu co do treści czynności prawnej można
    >> uchylić się
    >> od skutków prawnych swego oświadczenia woli. Jeżeli jednak
    >> oświadczenie woli
    >
    > To, że usługa działa inaczej niż sobie to wyobrażał klient, nie jest
    > błędem co do treści czynności prawnej.
    >

    Wskaż, co może wydawać się klientowi, a co paraoperatorowi.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1