  • 11. Data: 2005-11-11 21:56:52
    Temat: Re: Jak wykończyć Radio Maryja - czy to zadziałałoby?
    Od: "Joy" <d...@N...pl>

    Użytkownik "Tiger"

    > Gdybys rozumial szkodliwosc spoleczna Radia Maryja, to bys tak nie mowil.
    > Dzieki temu radiu trafilismy na liste krajow, w ktorych nadal szerzy sie
    > antysemityzm.
    Długa dyskucja na ten temat:
    http://forum.lubartow.com.pl/viewtopic.php?t=1844&st
    art=260

    --
    Pozdrawiam, Joy !! www.Zuam-Music.prv.pl !!! /|\/|\/|\ GG: 597291
    http://www.vinylcharts.net <=-=> www.rebelia.pl

  • 12. Data: 2005-11-12 12:33:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Tiger napisał(a):

    > Gdybys rozumial szkodliwosc spoleczna Radia Maryja, to bys tak nie mowil.

    Wiesz... Trudno mi ocenic czy bardziej szkodliwe spolecznie jest RM, czy
    takie na przyklad MTV, czy TVP.

    Pozatym jezdzas samochodem kilka razy zadalem sobie trud posluchania
    audycji w RM (i to tych politycznych, bo rozance sobie odpuscilem) i
    jakos na prawde nie bylo tam nic szkodliwego, a na pewno nie w takim
    stopniu w jakim wielu ludziom sie wydaje.
    Mysle ze wiele glosow przeciwko RM plynie od osob ktore RM nigdy nie
    sluchaly, ewentualnie jakies tam "smaczki" w mp3 sciagne z interentu.

    Bo ja troche posluchalem i ani slowa o Zydach, a byly tam raczej calkiem
    merytoryczne dyskusje na rozne tematy spoleczno-polityczne. Oczywiscie
    przez pryzmat pewnego wyraznego swiatopogladu ktory ja nazywam
    "kościółkowym", nie trzeba sie z nim zgadzac, ale IMO jest tak samo
    szkodliwy spolecznie jak swiatopoglad socjalistyczny w tym wydaniu ktory
    teraz mamy.

    > Dzieki temu radiu trafilismy na liste krajow, w ktorych nadal szerzy sie
    > antysemityzm.

    Buhahah... A co to za lista, kto ja tworzy i kto czyta?

    A dopisanie Polski jako kraju do jakiejkolwiek listy, tylko z powodu ze
    jest tu jakies radio z procentowa sluchalnoscia, ktoremu przypieto jakas
    etykietke tylko zle swiadczy o takiej liscie.

    Rozne glupie rzeczy ludzi mowia w roznych panstwach. I na tym polega
    wolnosc slowa.
    Zabronic komus wyrazania swoich mysli tylko dlatego, ze te mysli sie nie
    zgadzaja z jakas aktualnie przyjeta doktryna, to zwykly totalitaryzm.

  • 13. Data: 2005-11-14 08:14:47
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 12 Nov 2005 13:33:30 +0100,
    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> screamed:

    > Wiesz... Trudno mi ocenic czy bardziej szkodliwe spolecznie jest RM, czy
    > takie na przyklad MTV, czy TVP.

    MTV i TVP nie sieją antysemityzmu. I mnie to już wystarczy. Kropka.

> [...]
    > Mysle ze wiele glosow przeciwko RM plynie od osob ktore RM nigdy nie
    > sluchaly, ewentualnie jakies tam "smaczki" w mp3 sciagne z interentu.

    Musi za mało/nie te audycje.

    http://www.radiomaryja.pl.eu.org/

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 09:13:20 user up 10795 days, 21:08, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    And on the seventh day, God wrote documentation (in Ark of the Covenant).

  • 14. Data: 2005-11-16 22:58:33
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    "
    Bogu ojcu i synowi, dopierdolcie sąsiadowi. Dla siebie o nic nie proszę, tylko mu
    dosrajcie proszę. Kto ja jestem? Polak mały. Mały zawisły i podły. Jaki znak mój -
    krwawe gały. Oto wznoszę moje modły, do Boga, Marii i Syna, zniszczcie tego
    skurwysyna. Mego brata sąsiada, tego wroga, tego gada. Żeby mu okradli garaż, żeby
    go zdradzała stara, żeby mu spalili sklep, żeby dostał cegłą w łeb, żeby mu się
    córka z czarnym, i w ogóle żeby miał marnie. Żeby miał AIDS, zabijaka, oto modlitwa
    Polaka.
    "
    :)

    --