  • 71. Data: 2008-06-05 12:14:55
    Temat: Re: Jak wyczyścić hipotekę z 1932 roku?
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Na razie wyczerpałem listę pytań :)

    Jeśli coś będzie niejasne, to będę pisał.
    Bardzo dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Rex

  • 72. Data: 2008-06-05 13:59:49
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Rex napisał
    > Na razie wyczerpałem listę pytań :)
    >
    > Jeśli coś będzie niejasne, to będę pisał.
    > Bardzo dziękuję za pomoc.

    Nie ma za co. Jestem natomiast bardzo ciekawa jak zostanie zalatwiona
    sprawa hipoteki. Napisz kiedys, jak to sie skonczylo. Moze byc na
    priv.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 73. Data: 2008-06-05 14:07:13
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    MałGosia pisze:

    > Nie ma za co. Jestem natomiast bardzo ciekawa jak zostanie zalatwiona
    > sprawa hipoteki. Napisz kiedys, jak to sie skonczylo. Moze byc na
    > priv.

    Ok, napiszę za jakiś czas jak sprawa się potoczyła.

    Pozdrawiam,
    Rex