  • 1. Data: 2014-06-12 07:29:09
    Temat: Jak walczyć ze spamem w skrzynkach ?
    Od: Karol <k...@1...pl>

    Założyć kilkanascie adresów na gmail.com, wpisać "firme" do różnych
    katalogów, baz danych...
    Otrzymane spamerskie wiadomości zaznaczać jako spam w google, google szybko
    taką domenę potraktuje jako spamerską i zrobi porządek...
    obnizy domenę w rankingu, wpisze na globalne filtry antyspamowe i firma
    zniknie z rynku

    żadne klikanie w "wypisz" nie pomaga

  • 2. Data: 2014-06-12 08:59:36
    Temat: Re: Jak walczyć ze spamem w skrzynkach ?
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Karol" napisał w wiadomości grup
    et...

    żadne klikanie w "wypisz" nie pomaga