  • 1. Data: 2007-02-20 10:01:56
    Temat: Jak uwolnic sie od gróźb i prześladowań żony
    Od: gosc<d...@e...pl>

    Jestem narazie w separacji, ale żona żąda rozwodu i chce żebym jej oddał nasz
    dom który zbudowałem na mojej ziemi, ale ona wciąż sądzi, że to wszystko jest jej
    Przecież ten dom nie jest jeszcze spłacony bo wzięliśmy go na kredyt hipoteczny
    na jej nazwisko .Ona nadal chce żebym się natychmiast wyprowadził. Przez to, ze
    nie chce tego zrobić to jestem cały czas nastraszany. Niedawno potrafiła zrobić
    brzydko mówiąc "wjazd" do domu , zostałem pobity przez jej brata, ojca i ją ,a
    potem wyrzucony z mieszkania .Zgłosiłem to na policje , ona sie tym nie przejęła i
    cały czas powtarza mi ze mnie zniszczy. Nie wiem co robić, gdzie sie z tym zgłosić i

    jak dalej postępować ,a przecież mam jeszcze córkę ,oczywiście mam prawo do
    widzenia się z córka ale żona mi na to nie pozwala .Proszę o poradę jak nie dać się
    pokonać i jak nie stracić mieszkania ,ani córki

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-21 08:07:03
    Temat: Re: Jak uwolnic sie od gróźb i prześladowań żony
    Od: "Rentier" <r...@i...pl>

    Nie wymieniaj czasem zamków, choć to dla ciebie bezpieczne.Wykorzysta to na
    rozprawie, mówiąc,że ją wywaliłeś z chaty.
    Jeżeli ona chce rozwodu negocjuj- ok, zgoda, ale chata moja.Pamiętaj,że
    jesteście (jak mniemam) współwłaścicielami domu.Po połowie.
    Zbieraj dowody wszelkiego rodzaju na to jaka ona jest paskudna.Zbieraj
    faktury z zakupów czegokolwiek dla dziecka.
    Wzywaj zawsze policję i wymuszaj sporządzenie notatek.Rób obdukcję z pobić.
    To wszystko po to,zebyś miał lepszą pozycję wyjściową w sądzie.

    Zajrzyj tu: http://users.nethit.pl/forum/forum/tata/

    Rentier