  • 11. Data: 2008-11-07 13:37:07
    Temat: Re: Jak uprzykrzyć życie właścicielow i mieszkania ???
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    futszaK pisze:

    > inne mieszkania tego samego właściciela bez lokatorów stoją puste, nikt
    > ich nie remontuje

    Jego mieszkania - jego sprawa.

    > przy przeniesieniu do innego mieszkania, które zapewni właściciel to
    > zadłużenie zniknie, ale właściciel próbuje się od tego wymigać,
    > najlepiej sprzedając lokatorowi mieszkanie według ceny z księżyca

    Zgodnie z wyrokiem sądu właściciel (ani gmina) nie musi niczego zapewniać.

    > pewnie że tak, zwłaszcza zawartość konta bankowego (aktualnie ujemna)

    Ale to ja sobie wybiorę, co ci zabiorę za 5% wartości. Komputer masz? Masz.

    Nie twój interes.

  • 12. Data: 2008-11-07 13:38:50
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Tapatik wrote:

    > Jakiego urzędnika masz na myśli?

    właścicielem jest urząd powiatowy, gdzie siedzą na stołkach urządnicy na
    określony czas zwany kadencją i oni decydują co z tymi nieruchomościami
    zrobić

    futszaK

  • 13. Data: 2008-11-07 13:47:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    futszaK pisze:

    > właścicielem jest urząd powiatowy, gdzie siedzą na stołkach urządnicy na
    > określony czas zwany kadencją i oni decydują co z tymi nieruchomościami
    > zrobić

    Kręcisz w zeznaniach...

  • 14. Data: 2008-11-07 13:47:28
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Dominik & Co wrote:

    > Ale dlaczego to inne mieszkanie ma "zapewnić właściciel"?
    > Bo lokatorowi "się należy"? Jak mu się nie podoba- droga wolna.

    ale lokatorowi taki stan się podoba. mieszka, płaci i nie zamierza się
    nigdzie wynosić, twierdzi że go na razie nie stać na inne mieszkanie

    > Jego zbójeckie prawo.

    mienie należy do Skarbu Państwa, w jego imieniu zarządza nim Starosta,
    który jest właścicielem

    nie wiem, czy zaniedbywanie powierzonego mienia jest prawem urzędnika

  • 15. Data: 2008-11-07 13:53:28
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zgodnie z wyrokiem sądu właściciel (ani gmina) nie musi niczego zapewniać.

    ale eksmisji na bruk już nie ma, więc gdzieś go muszą przenieść.gmina
    nie ma mieszkań, lokator złożył w gminie podanie o mieszkanie

    > Ale to ja sobie wybiorę, co ci zabiorę za 5% wartości. Komputer masz? Masz.

    nie jest przeznaczony do sprzedaży

    > Nie twój interes.

    tak mój, Twój i każdego podatnika

  • 16. Data: 2008-11-07 14:27:32
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Kręcisz w zeznaniach...

    czego nie rozumiesz ?

    futszaK

  • 17. Data: 2008-11-07 14:41:59
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    futszaK napisal:
    > wartość nieruchomości (jak i jakiejkolwiek innej rzeczy) wynosi tyle,
    > ile klient jest w stanie za nią zapłacić, nie zaś tyle, ile urzędnik
    > sobie w papiurkach napisze

    A gdzie tu widzisz klienta?

    > skoro były organizowane 4 przetargi i nikt nimi się nie interesował, to
    > oznacza, że mieszkanie nie jest tyle warte, ile właściciel za nie żąda

    Nonsens. Nikt nie chcial kupic mieszkania z lokatorem.
    Posiadanie takiego dodatku znaczaco obniza wartosc lokalu.
    A sejmowe pasozyty polityczne usiluja hodowac swoj elektorat
    na cudzy koszt.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 18. Data: 2008-11-07 15:04:49
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Jacek_P wrote:

    > A gdzie tu widzisz klienta?

    no właśnie klienta nie widać, ten co chce kupić (lokator) chce dać mniej
    pieniędzy niż chce właściciel

    > Nonsens. Nikt nie chcial kupic mieszkania z lokatorem.
    > Posiadanie takiego dodatku znaczaco obniza wartosc lokalu.

    wiemy wiemy, zresztą część mieszkań jest bez lokatorów a i tak nikt ich
    nie chce kupować

    > A sejmowe pasozyty polityczne usiluja hodowac swoj elektorat
    > na cudzy koszt.

    w przedmiotowej sprawie to i tak przypomina przekładanie kasy z kieszeni
    do kieszeni a Wy się tu emocjonujecie niewiadomo czym

    futszaK

  • 19. Data: 2008-11-07 18:16:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    futszaK pisze:

    > ale lokatorowi taki stan się podoba. mieszka, płaci i nie zamierza się
    > nigdzie wynosić, twierdzi że go na razie nie stać na inne mieszkanie

    A mi się podoba twoja siostra. Wolno mi ją wobec tego zgwałcić?

    > mienie należy do Skarbu Państwa, w jego imieniu zarządza nim Starosta,
    > który jest właścicielem

    Ha! Wiedziałem, że kręcisz w zeznaniach!

    A może tylko bredzisz?

    Starosta jako urzędnik nie jest żadnym właścicielem!

    > nie wiem, czy zaniedbywanie powierzonego mienia jest prawem urzędnika

    A budżet na remont dasz?

  • 20. Data: 2008-11-07 18:17:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    futszaK pisze:

    > ale eksmisji na bruk już nie ma, więc gdzieś go muszą przenieść.gmina
    > nie ma mieszkań, lokator złożył w gminie podanie o mieszkanie

    Było odwołać się od wyroku. A tak - po ptokach.

    > nie jest przeznaczony do sprzedaży

    A co mnie to obchodzi? Mi się podoba, więc oddawaj!