  • 1. Data: 2002-09-26 20:22:52
    Temat: Jak to w koncu jest z ta sluzba wojskowa???
    Od: "Sandmann" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam nadzieje, ze ktos z Szanownych Grupowiczow bedzie na tyle uprzejmy i
    kompetentny by raz na zawsze oswiecic mnie w ponizszej kwestii:

    1) Jestem z rocznika 1976
    2) Mam kategorie "A"
    3) W lipcu 2000 ukonczylem studia licencjackie
    4) W pazdzierniku 2000 rozpoczalem zaoczne uzupelniajace studia
    magisterskie, ktorych nie ukonczylem (znalazlem prace i skonczyl mi sie czas
    :)))

    No i teraz pytanie: czy jestem skazany na odbycie przeszkolenia wojskowego,
    czy tez powinienem zostac przeniesiony do rezerwy??? Cos mi sie obilo o uszy
    nt. jakiegos rozporzadzenia MON z pazdzienika 2001 wlasnie w tej sprawie
    (zeby przenosic do rezerwy takich jak ja, to bedzie taniej :)

    Z gory dziekuje za odpowiedzi,

    Pozdrawiam
    Arkadiusz Piasek

  • 2. Data: 2002-09-28 05:26:06
    Temat: Re: Jak to w koncu jest z ta sluzba wojskowa???
    Od: "Michał M." <m...@b...pop.pl>

    Użytkownik "Sandmann" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    wojskowego,
    > czy tez powinienem zostac przeniesiony do rezerwy??? Cos mi sie obilo o

    spokojnie idz do WKU z książeczką po rezerwe