  • 1. Data: 2008-07-22 08:52:18
    Temat: Jak to jest ze spółką jawną ?
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie jak to jest, czy w przypadku spółki jawnej
    zawsze trzeba pisać nazwiska włąścicieli
    innymi słowy

    Jest firma "PRYWACIARZ" Jan Prywaciarz , Tomasz Prywaciarz spółka jawna.

    Czy możliwe jest na etykietach produktówy wytwarzanych przez
    firmę prywaciarz napisanie

    FH " PRZYWACIARZ" sp.j.
    ul. DO STODOŁY
    Wzgorek Dolny kod itd

    Czy te nazwiska które sa w spółce jawnej muszą być zawsze czy nie musza
    bo wlasciele nie chcieli by dawac swoich nazwiska na etykietach

    2.Pytanie nr 2

    Czy KRS trzeba podawac ?
    podobno jest obowiazkowy a za brak sa kary ?

  • 2. Data: 2008-07-22 09:05:26
    Temat: Re: Jak to jest ze spółką jawną ?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 22 lipiec 2008 10:52
    (autor tomek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6476s$fpl$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

> [...]
    > Czy te nazwiska które sa w spółce jawnej muszą być zawsze czy nie musza
    > bo wlasciele nie chcieli by dawac swoich nazwiska na etykietach

    Ale etykiety produktów to zależą chyba od produktu. Na długopisie jaki
    kupiłem nie ma ani kawałka danych producenta. Ale zapewne na lekach itp.
    już muszą być.

    --
    Tristan

  • 3. Data: 2008-07-22 09:06:46
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zatrudnię specjalistę od Kubuntu na latopie, który doprowadzi moje Lenovo
    > do działania pod Kubuntu 8.04. Może być zdalnie.

    no muszą być ale czy muszą być nazwiska właścieipli czy tylko nazwa plus
    sp.j.
    plus adres telefon itd

  • 4. Data: 2008-07-22 09:11:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    tomek pisze:
    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > no muszą być ale czy muszą być nazwiska właścieipli czy tylko nazwa plus
    > sp.j.
    > plus adres telefon itd

    Firma spółki jawnej musi zawierać przynajmniej nazwisko jednego
    wspólnika:

    (ksh)
    art. 24
    § 1. Firma spółki jawnej powinna zawierać nazwiska lub firmy (nazwy)
    wszystkich wspólników albo nazwisko albo firmę (nazwę) jednego albo
    kilku wspólników oraz dodatkowe oznaczenie "spółka jawna".

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-07-22 09:18:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 22 lipiec 2008 11:06
    (autor tomek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6481t$i01$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > no muszą być ale czy muszą być nazwiska właścieipli czy tylko nazwa plus
    > sp.j.
    > plus adres telefon itd

    Tak się zastanawiam, czemu ludzie się wstydzą swojej pracy i swoich
    dokonań....

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2008-07-22 10:03:02
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 22 Jul 2008 10:52:18 +0200, tomek napisał(a):

    > Czy KRS trzeba podawac ?
    > podobno jest obowiazkowy a za brak sa kary ?

    Na stronie www, w zamówieniach i pismach, w regulaminach świadczenia
    usług. Na etykietce, wizytówce i w umowach -- niekoniecznie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2008-07-22 10:17:49
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On 22 Lip, 11:11, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Firma spółki jawnej musi zawierać przynajmniej nazwisko jednego
    > wspólnika:

    A co sądzisz o tym, żeby zarejestrować przewidziany przez KC skrót
    firmy, bez nazwisk, i nim się posługiwać w obrocie? (Przynajmniej tam,
    gdzie przepisy wprost nie wymagają firmy.)

  • 8. Data: 2008-07-22 10:20:04
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    > Tak się zastanawiam, czemu ludzie się wstydzą swojej pracy i swoich
    > dokonań....

    Zebys sie nie zdziwil, gdyby jeden ze wspolnikow nazywal sie Mirosław Bosko,
    a drugi Ryszard Ruchała...
    Wtedy kwestia tego skrótu nabiera innego znaczenia:)

    BP, MSPANC

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl - Monitoring Komputera

  • 9. Data: 2008-07-22 10:29:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 22 lipiec 2008 12:20
    (autor Gabriel
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g64cl0$kq9$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Zebys sie nie zdziwil, gdyby jeden ze wspolnikow nazywal sie Mirosław
    > Bosko, a drugi Ryszard Ruchała...
    > Wtedy kwestia tego skrótu nabiera innego znaczenia:)

    a) A kto każe skracać?
    b) tak, tak... wszyscy ukrywający się mają ten problem

    --
    Tristan

  • 10. Data: 2008-07-22 10:59:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Paweł Marcisz pisze:

    > A co sądzisz o tym, żeby zarejestrować przewidziany przez KC skrót
    > firmy, bez nazwisk, i nim się posługiwać w obrocie? (Przynajmniej tam,
    > gdzie przepisy wprost nie wymagają firmy.)

    O którym artykule z kc mówimy?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz