  • 1. Data: 2008-11-23 22:07:39
    Temat: Jak to jest z tym GPS.
    Od: "Marcin Nowak" <a...@g...pl>

    Witam.
    Każdy pewnie słuszał o pomysłach sprawdzania legalności Automapy.
    Czy mają prawo do sprawdzenia legalności i traktowania obywatela jak
    złodzieja.
    Wydaje mi się, że żyjemy w kraju demokratycznym a nie jakiejś dyktaturze.

    Z poważaniem
    Marcin

  • 2. Data: 2008-11-23 22:23:17
    Temat: Re: Jak to jest z tym GPS.
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

> [...]
    > złodzieja.
    > Wydaje mi się, że żyjemy w kraju demokratycznym a nie jakiejś dyktaturze.

    Mi się wydaje, że środki powinny być dobierane tak, aby zapewnić
    skuteczność działań i uprawdopodobnić osiąganie założonego celu.

    Cała reszta (dziedzina życia, polskie realia itp.) to rzeczy wtórne.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2008-11-24 00:12:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowak" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem to jakaś legenda. Jeśli faktycznie ktoś wpadł na tak
    absurdalny pomysł, to po prostu tego nie przemyślał. Chyba, ze istnieje
    sposób na stwierdzenie na miejscu kontroli, że program jest spiracony,
    załóżmy po numerze licencji. Co do zasady udowodnienie tego, ze ktoś
    posiada nielegalnie program spoczywa na organach ścigania.

  • 4. Data: 2008-11-24 01:40:49
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > Mi się wydaje, że środki powinny być dobierane tak, aby zapewnić
    > skuteczność działań i uprawdopodobnić osiąganie założonego celu.

    likwidujac wszystkie GPSy zlikwiduje sie zjawisko "piracenia" pewnych
    programow...
    zatem- do pieca z nimi!

    ;p

  • 5. Data: 2008-11-24 02:37:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Marcin Nowak napisał:
    > Wydaje mi się, że żyjemy w kraju demokratycznym a nie jakiejś dyktaturze.

    Buacha cha cha cha !!!!!!

    Gdzie Ty przespałeś ostatnie 15 lat?

    Żyjemy w państwie na wskroś policyjnym :)

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 6. Data: 2008-11-24 06:55:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

> [...]
    > absurdalny pomysł, to po prostu tego nie przemyślał. Chyba, ze
    > istnieje sposób na stwierdzenie na miejscu kontroli, że program jest

    A dlaczego na miejscu?

    > Co do zasady udowodnienie tego, ze ktoś posiada nielegalnie program
    > spoczywa na organach ścigania.

    No i będą udowadniać. Mogą robić podobnie jak z komputerami -
    zabiorą cały samochód w którym jest zamontowany ten podejrzany
    GPS, przekażą biegłemu do analizy i oddadzą za kilka lat.

  • 7. Data: 2008-11-24 07:33:42
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Marcin Nowak wrote:
    > Czy mają prawo do sprawdzenia legalności

    no pewnie.

    > i traktowania obywatela jak
    > złodzieja.

    _potencjalnego_ zlodzieja, przecież po to sprawdzają.

    > Wydaje mi się, że żyjemy w kraju demokratycznym a nie jakiejś dyktaturze.

    Kupi się palmtopa i "wgra" jakąś nawigację.

    To jest faktyczny problem.

    A na marginesie - myślę, że ta wypowiedź to takie grożenie palcem. To
    byłoby trudne do przeprowadzenia.

    gacek

  • 8. Data: 2008-11-24 08:44:30
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 23 Nov 2008 23:07:39 +0100, Marcin Nowak napisał(a):

    > Każdy pewnie słuszał o pomysłach sprawdzania legalności Automapy.
    > Czy mają prawo do sprawdzenia legalności i traktowania obywatela jak
    > złodzieja.

    Podczas kontroli drogowej policja sprawdza czy samochód nie jest zgłoszony
    jako kradziony, czy prawo jazdy nie jest podrobione, czy samochód przeszedł
    badania techniczne a pieczątka stacji diagnostycznej nie jest odciśniętą
    5-groszówką, czy kierowca jest trzeźwy... Czy to znaczy że traktują go jako
    złodzieja, oszusta i pijaka?

    > Wydaje mi się, że żyjemy w kraju demokratycznym a nie jakiejś dyktaturze.

    A co Ty wiesz o dyktaturach?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2008-11-24 08:57:20
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Henry(k) napisał(a):

> [...]
    > 5-groszówką, czy kierowca jest trzeźwy... Czy to znaczy że traktują go jako

    No to jak sprawdzą, czy np. carrefourowa Mapamap w Larku jest legalna?
    Kupując nie dostałem żadnej "licencji", w info programu nie ma żadnego nazwiska
    itp. A może jeszcze będą "kontrolować" legalność aplikacji na mojej komórce?
    (Java, Symbian) Paragonu za radio też ze sobą nie wożę- też może niech
    profilaktycznie
    zabierają sprawdzić, czy aby nie kradzione?

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 10. Data: 2008-11-24 09:46:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:ggdq9h$4kl$1@inews.gazeta.pl...

    > za radio też ze sobą nie wożę- też może niech profilaktycznie
    > zabierają sprawdzić, czy aby nie kradzione?

    no i nie zapomnij o odcinkach oplat za abonament radiowo telewizyjny :)