  • 101. Data: 2007-07-16 12:40:10
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 16 Jul 2007 09:59:14 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Owszem, w przypadku Muchi tak było. Ale były też już zasądzane
    > odszkodowania za fotografowanie.

    A tego to mi google nie pokazały - raczej newsy gazetowe wskazywały
    że chodziło o publikację zdjęć i jakichś szczegółów z życia prywatnego.
    Nie wierzę żeby odszkodowanie było za samo fotografowanie.

    BTW - czy to ta sama co pobiła jakiegoś fotoreportera?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 102. Data: 2007-07-16 15:26:09
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:xixm6udgwfss$.1s3ztqnjn35l4.dlg@40tude.net...

    > A tego to mi google nie pokazały - raczej newsy gazetowe wskazywały
    > że chodziło o publikację zdjęć i jakichś szczegółów z życia prywatnego.
    > Nie wierzę żeby odszkodowanie było za samo fotografowanie.

    Chodzilo chyba o to:
    http://c.wrzuta.pl/wi19003/97fc290300081ad5459e6b0c/
    Kuba%20Wojewódzki%20i%20anna%20Mucha%20w%20Egipcie?t
    ype=i&key=31bz9l5y5J&ft=f

  • 103. Data: 2007-07-16 15:59:26
    Od: Piotr Wojcicki <pwl@NO_SPAM.4me.pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Twoje brednie podpadają pod skończony kretynizm.
    >
    > W ogóle to ty jesteś jakiś zboczony, skoro gołe bobasy na plaży kojarzą
    > ci się z seksem...

    Uwazaj kolego bo teraz to ty przesadzasz. Robienie zdjec obcym nagim
    dzieciom na plazy jest zdecydowanie podejrzane.

    Zmien tez ton bo jestes bardzo agresywny w stosunku do ludzi, ktorzy
    maja odrobine inne niz ty zdanie.

    Piotr Wójcicki

  • 104. Data: 2007-07-16 18:12:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Wojcicki wrote:

    > Uwazaj kolego bo teraz to ty przesadzasz. Robienie zdjec obcym nagim
    > dzieciom na plazy jest zdecydowanie podejrzane.

    To i tak nieco lepiej, bo kiedyś podejrzane było posiadanie aparatu
    fotograficznego i radia ;->

    > Zmien tez ton bo jestes bardzo agresywny w stosunku do ludzi, ktorzy
    > maja odrobine inne niz ty zdanie.

    Nie jestem agresywny, tylko mam tendencję do bezpośredniego wyrażania
    swojej irytacji tępotą ludzi oraz ich tendencją do "owczego pędu".

    Dawniej była moda na polowanie na stonkę - i wszędzie byli
    imperialistyczni agenci ją rozrzucający.

    Teraz jest moda na molestowanie i tępa tłuszcza wszędzie "pedofili" widzi".

    Mentalność ta sama - tylko "wróg" inny.

    Poza tym skoro jakaś osoba wydaje ci się podejrzana - zrób jej zdjęcie i
    poinformuj stosowne służby :)

    Mi z kolei podejrzani wydają się ludzie nerwowo reagujący na obiektyw -
    pewnie to oni owe dziecko molestują ;->

  • 105. Data: 2007-07-16 19:52:20
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > No i wyszło dodatkowo - nie dość, żeś pedofil (bo robienie zdjęć
    > dzieciom z seksem ci się kojarzy)

    Narazie tylko tobie. Wyszlo szydlo z worka.

  • 106. Data: 2007-07-16 19:55:04
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Odpowiem pytaniem na pytanie: a co zrobić w obliczu wyraźnie wyrażonej
    > niezgody na patrzenie?

    Nie patrzec.

  • 107. Data: 2007-07-16 19:57:17
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Olgierd <n...@o...com> napisali:

    > Po co się aż tak nakręcasz z tymi insynuacjami?? Za cholerę nie mogę tego
    > zrozumieć....

    Glodnemu chleb na mysli, a na zlodzieju czapka gore. Przyslowia madroscia narodu:)

  • 108. Data: 2007-07-16 20:04:46
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Ostatnio fotografowałem także gołe koty. Zwyzywaj mnie jeszcze od
    > zoofili, kretynku.

    Nie odrozniasz dzieci od kotow? A Szafa z toaleta ci sie nie myli?
    Idz popstrykaj obce dzieciaki, to bedzie mniej spamu na usenecie.

  • 109. Data: 2007-07-16 22:32:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Narazie tylko tobie. Wyszlo szydlo z worka.

    Prześledź wątek - jeśli potrafisz czytać (próżne nadzieje...) dowiesz
    się, że to nie mi się robienie zdjęć z molestowaniem kojarzy.

  • 110. Data: 2007-07-16 22:33:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Nie patrzec.

    Wyraźnie wyrażałem (i ponownie wyrażam) niezgodę, żebyś odpisywał na
    moje teksty.

    Bądź teraz konsekwentny i spieprzaj.