  • 1. Data: 2007-07-12 13:55:10
    Temat: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Czy prawo zezwala na zrobienie komuś (obcej osobie) zdjęcia, bez zgody
    tej osoby? Przykładowo siedzę sobie z praktycznie nagim dzieckiem na
    plaży, podchodzi sobie całkiem obcy człowiek i robi fotki. Na ich
    publikację musi mieć zgodę, a na samo zrobienie? Czy mogę zażądać
    usunięcia takiego zdjęcia?

    Maciek

  • 2. Data: 2007-07-12 14:17:51
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 12 Jul 2007 15:55:10 +0200, Maciek napisał(a):

> [...]
    > plaży, podchodzi sobie całkiem obcy człowiek i robi fotki. Na ich
    > publikację musi mieć zgodę, a na samo zrobienie? Czy mogę zażądać

    Nie możesz ani zabronić, ani żądać skasowania. Jeżeli jest natrętny możesz
    (a nawet powinieneś) zadzwonić na policję - niech go sprawdzą lub
    poobserwują.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2007-07-12 14:57:42
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 12-07-2007 o 15:55:10 Maciek <m...@n...pl> napisał(a):

    > tej osoby? Przykładowo siedzę sobie z praktycznie nagim dzieckiem na
    > plaży, podchodzi sobie całkiem obcy człowiek i robi fotki.
    zbieranie takich zdjec mogloby praktycznie podpadac pod pedofilie

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

  • 4. Data: 2007-07-12 15:53:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    leon wrote:

    > zbieranie takich zdjec mogloby praktycznie podpadac pod pedofilie

    Twoje brednie podpadają pod skończony kretynizm.

    W ogóle to ty jesteś jakiś zboczony, skoro gołe bobasy na plaży kojarzą
    ci się z seksem...

  • 5. Data: 2007-07-12 15:54:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    leon wrote:

    > zbieranie takich zdjec mogloby praktycznie podpadac pod pedofilie

    PS: a jak ja robie zdjęcia kotom to wg. ciebie podpada to pod zoofilę?
    Lecz się...

  • 6. Data: 2007-07-12 16:36:19
    Od: "JanKo" <b...@m...inv>

    leon nadaje:

    > zbieranie takich zdjec mogloby praktycznie podpadac pod pedofilie

    A siedzenie z nagim dzieckiem na kolanach to nie?

  • 7. Data: 2007-07-12 17:23:07
    Od: Kinky <d...@h...com>

    On Cz 12 lip 2007 03:55:10p Maciek <m...@n...pl> wrote in

> [...]
    > plaży, podchodzi sobie całkiem obcy człowiek i robi fotki. Na ich
    > publikację musi mieć zgodę, a na samo zrobienie? Czy mogę zażądać

    W teorii nie popelnia zadnego wykroczenia. W praktyce, o ile zadzwonisz
    na policje, gosc ma gwarantowany pobyt na komendzie+trzepanie mieszkania.

  • 8. Data: 2007-07-12 17:59:57
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 12-07-2007 o 17:53:51 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):
    > Twoje brednie podpadają pod skończony kretynizm.
    > W ogóle to ty jesteś jakiś zboczony, skoro gołe bobasy na plaży kojarzą
    > ci się z seksem...
    sam sie lecz , najlepiej na odciski bo na reszte juz za pozno.
    mnie gole dzieciaki sie z seksem nie kojarza z seksem, ale to nie ja robie
    obcym
    dzieciom zdjecia. A to juz jest zdecydowanie podejrzane.

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

  • 9. Data: 2007-07-12 19:29:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kinky" <d...@h...com> napisał w wiadomości

    > W teorii nie popełnia żadnego wykroczenia. W praktyce, o ile zadzwonisz
    > na policje, gość ma gwarantowany pobyt na komendzie+trzepanie mieszkania.

    A potem duże odszkodowanie?

  • 10. Data: 2007-07-12 19:59:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    leon wrote:

    > sam sie lecz , najlepiej na odciski bo na reszte juz za pozno.
    > mnie gole dzieciaki sie z seksem nie kojarza z seksem, ale to nie ja

    Oczywiście, że ci się kojarzą, skoro nagle ci wyskoczyła pedofilia...

    A może zwyczajnie nie rozumiesz tego słowa?

    > robie obcym dzieciom zdjecia. A to juz jest zdecydowanie podejrzane.

    ROTFL

    A o co będziesz podejrzewał człowieka robiącego zdjęcia obcym np. kotom?
    Albo obcym ptakom?

    Lecz się. I to szybko.