  • 1. Data: 2006-04-09 00:34:28
    Temat: Re: Jak to jest?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    michal [###d...@i...pl.###] napisał:
    > czy jezeli wysle komus smsa w nocy moe mnie o cos oskarzyc o cos?Np.
    ja
    > teraz wypile cos i chcialbym komus wyslac smsa cos mu wymowic.Czy
    mozna
    > smsa wyslc o kadej poze?

    Można, choć to niezgodne z dobrym wychowaniem. nie możesz mu naubliżać
    jutro rano? No chyba, że tamta osoba czeka na tę wiadomość albo po
    prostu wiesz, ze nie śpi. Natomiast od strony karnej, to ewentualne
    złośliwe niepokojenie zacznie się pewnie od kilkunastu SMS-ów
    wysłanych nad ranem.

  • 2. Data: 2006-04-09 00:36:07
    Temat: Jak to jest?
    Od: "michal" <d...@i...pl>

  • 3. Data: 2006-04-09 01:38:22
    Od: "Arek" <a...@i...pl>

> [...]
    > prostu wiesz, ze nie śpi. Natomiast od strony karnej, to ewentualne
    > złośliwe niepokojenie zacznie się pewnie od kilkunastu SMS-ów
    dzieki!

  • 4. Data: 2006-04-09 02:03:24
    Od: "Arek" <a...@i...pl>

> [...]
    > prostu wiesz, ze nie śpi. Natomiast od strony karnej, to ewentualne
    > złośliwe niepokojenie zacznie się pewnie od kilkunastu SMS-ów
    dzieki za szybka odpowidz..Moge wysylac smy do austri.Do jednego
    homosia.Ok.pomogles gejowijests zly?

  • 5. Data: 2006-04-09 05:20:03
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    > prostu wiesz, ze nie śpi. Natomiast od strony karnej, to ewentualne
    > złośliwe niepokojenie zacznie się pewnie od kilkunastu SMS-ów

    Złośliwe niepokojenie? Sygnał dzwiekowy SMS mozna wyłączyć w KAŻDEJ komórce.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2006-04-09 08:07:22
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Złośliwe niepokojenie? Sygnał dzwiekowy SMS mozna wyłączyć w KAŻDEJ komórce.

    Ale wtedy czlowiek nie slyszy zadnych esemesow...

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 7. Data: 2006-04-09 08:18:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    SQLwysyn [###s...@s...pl.###] napisał:

    > Złośliwe niepokojenie? Sygnał dzwiekowy SMS mozna wyłączyć w KAŻDEJ
    > komórce.

    Ale zasadniczym przeznaczeniem komórki jest ich odbieranie. Idąc tym
    tokiem rozumowania, to w ogóle nie można nikogo złośliwie niepokoić,
    bo przecież niepokojony zawsze może się wyprowadzić na antypody.

  • 8. Data: 2006-04-09 16:14:22
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Ale zasadniczym przeznaczeniem komórki jest ich odbieranie.

    Komórkę można włączyc w ten sposób, ze sygnalizuje odbiór SMSa wibracją i
    sygnałem świetlnym BEZ dzwieku. Warunek odczytani awiadomosci PO obudzeniu
    sie bedzi ezreszta i tak spelniony.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2006-04-09 16:44:04
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Komórkę można włączyc w ten sposób, ze sygnalizuje odbiór SMSa wibracją i
    > sygnałem świetlnym BEZ dzwieku. Warunek odczytani awiadomosci PO obudzeniu
    > sie bedzi ezreszta i tak spelniony.

    To ze zamkniesz oczy, nie znaczy ze nie bedzie brudu.

    Dlaczego mam potem siedzie ci kasowac esemesy, ktorych sobie nie zycze?

    ________________

  • 10. Data: 2006-04-09 18:31:08
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To ze zamkniesz oczy, nie znaczy ze nie bedzie brudu.
    >
    > Dlaczego mam potem siedzie ci kasowac esemesy, ktorych sobie nie zycze?

    Problem polega na tym, czy wysylajac w nocy smsy zakłoca sie komus spokój
    przez zaklócanie ciszy nocnej i mozliwosci sapnia.
    Jak udowodnilem, NIE jest to zakłócanie nikomu spokoju. cbdu

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt