  • 21. Data: 2007-11-05 10:50:49
    Temat: Re: Jak sprawdzić do kogo należy strona www
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    SzalonyKapelusznik <s...@g...com> writes:

    [...]

    > http://galeria.bibainfo.pl/displayimage.php?album=15
    76&pos=5 prawo
    > stoi na lewo od tego faceta.

    Czy ja wiem, wizerunek to nie tylko facjata :)

  • 22. Data: 2007-11-05 10:57:37
    Temat: Re: Jak sprawdzi do kogo nale y strona www
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Nov 5, 11:50 am, p...@g...pl (Piotr Dembi ski) wrote:
    > SzalonyKapelusznik <s...@g...com> writes:
    >
    > [...]
    576&pos=5prawo

    > Czy ja wiem, wizerunek to nie tylko facjata :)

    kliknij zdjecie w bok, zauwzysz ze fotografuje laske w bialym. Ni jego
    wina ze sie poruszyla i lepiej yszlo tlo czy koles wszedl na pierwszy
    plan w kadr. Przeciez nie bedzie po imprezie latal do organizatora
    imprezy zeby ten podal mu dane uczestnikow w celu zapytania o zgode. A
    nawet jesli organizator ma te dane to czy moze je udostepnic? W koncu
    ochrona danych osobowych.

  • 23. Data: 2007-11-05 12:08:47
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

> [...]

    > zapytania o zgode. A nawet jesli organizator ma te dane to czy
    > moze je udostepnic? W koncu ochrona danych osobowych.

    Jest kilka możliwych rozwiązań. Możesz mieć przy sobie szablon pisma
    z wyrażeniem zgody na rozpowszechnienie (publikację) zdjęcia i dawać
    to pismo do podpisania każdej osobie, którą sfotografowałeś.

    Nawiasem mówiąc, to samo zrobienie zdjęcia komuś obcemu może być
    problematyczne, bo nie wszyscy lubią być fotografowani.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 24. Data: 2007-11-05 12:25:05
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Nov 5, 1:08 pm, p...@g...pl (Piotr Dembi ski) wrote:

    > Jest kilka mo liwych rozwi za . Mo esz mie przy sobie szablon pisma
    > z wyra eniem zgody na rozpowszechnienie (publikacj ) zdj cia i dawa
    > to pismo do podpisania ka dej osobie, któr sfotografowa e .
    >
    > Nawiasem mówi c, to samo zrobienie zdj cia komu obcemu mo e by
    > problematyczne, bo nie wszyscy lubi by fotografowani.
    >
    > --http://www.piotr.dembi ski.prv.pl

    Juz ustalilismy ze dzieki prawu autorskiemu artykul 81 ustawa 2
    podpunkt 2) nie musimy.

  • 25. Data: 2007-11-05 13:14:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 05.11.2007 SzalonyKapelusznik <s...@g...com> napisał/a:
    > Juz ustalilismy ze dzieki prawu autorskiemu artykul 81 ustawa 2
    > podpunkt 2) nie musimy.

    Z kim ustaliliście?

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2007-11-05 14:12:13
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Nov 5, 2:14 pm, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:
    > Dnia 05.11.2007 SzalonyKapelusznik <s...@g...com> napisa /a:

    > Z kim ustalili cie?
    >
    > --
    > Marcin

    Ja i znajomi krolika. My jako spoleczenstwo ustalalismy poprzez
    naszych przedstawicieli w demokratycznym glosowaniu ze tak ma byc.

  • 27. Data: 2007-11-05 17:18:07
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    SzalonyKapelusznik <s...@g...com> writes:

    [...]

    > Juz ustalilismy ze dzieki prawu autorskiemu artykul 81 ustawa 2
    > podpunkt 2) nie musimy.

    A co powiesz na coś takiego, jak akredytacja? Wówczas każda osoba,
    która przychodzi na dyskotekę jest informowana o tym, że będzie tam
    fotograf i proszona o zgodę na rozpowszechnianie ewentualnych zdjęć,
    na których zostanie uwieczniona. Proste i efektywne :)

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 28. Data: 2007-11-05 17:50:59
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Piotr Dembiński wrote:

> [...]
    > fotograf i proszona o zgodę na rozpowszechnianie ewentualnych zdjęć,
    > na których zostanie uwieczniona. Proste i efektywne :)

    Proste, efektywne ale zupełnie niepotrzebne.

    p. m.

  • 29. Data: 2007-11-05 19:27:44
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Statyczne strony WWW będące utworami mają właścicieli.

    Rozumiem, że się przejęzyczyłeś i chciałeś napisać autorów. Właściciela
    to może mieć utrwalony egzemplarz utworu. Utwór ma autora!

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 30. Data: 2007-11-05 19:32:45
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    o`rety wrote:

    > Sprawdziliśmy. Ta akurat ma.

    To strasznie ciekawe co piszesz... Powiedz jeszcze, że może tą stronę
    zabrać ze sobą na wakacje :) Strona to nie jest *rzecz*, tylko utwór! A
    to co widzisz w przeglądarce, podpada IMHO pod "egzemplarz".

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak