  • 11. Data: 2007-11-04 08:54:38
    Temat: Re: Jak sprawdzić do kogo należy strona www
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik scream napisał:

    > Dokladnie tak. Jesli zdjecia nie przedstawiaja *tylko* tych konkretnych
    > osób - Twoich znajomych - jesli na fotkach znajduja sie jeszcze jakies
    > osoby, jesli Twoi znajomi nie sa glownym tematem zdjecia, glownym punktem
    > pierwszego planu, etc. etc. - to zadna zgoda nie jest wymagana.

    dzieki za odpowiedz

    pozdr

  • 12. Data: 2007-11-04 11:43:16
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Ludek Vasta napisał:

    > Jezeli chodzi o domene, to mozna zapytac na http://whois.org/ lub
    > http://www.ripe.net. Tam wpisujesz np. "onet.pl" i otrzymujesz rozne
    > informacje na temat tej domeny, lacznie z jakimis kontaktami (osoba,
    > mail, telefon).
    >
    > Ludek
    dzieki wielkie.

    pozdr

  • 13. Data: 2007-11-04 17:15:24
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    o`rety wrote:

    > zgody na publikacje tych zdjęć. Jak sprawdzić do kogo należy strona www
    > i czy wystarczy potem wysłać pismo do właściciela z żądaniem usunięcia
    > danych fotek?

    Nie da się. Strony www nie mają właścicieli.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 14. Data: 2007-11-04 18:01:43
    Od: p...@h...domek

    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> writes:

    > Nie da się. Strony www nie mają właścicieli.

    Fakt, w przypadku strony WWW wygenerowanej przez aplikację
    internetową, ustalenie kto jest właścicielem strony rzeczywiście
    może być problematyczne (podobnie jak prawa autorskie do migawki --
    screenshotu -- z gry komputerowej), natomiast w przypadku tych
    statycznych stron HTML, które stanowią utwory, właścicielem jest
    ten, kto posiada majątkowe prawa autorskie do strony WWW.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 15. Data: 2007-11-04 18:11:56
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> writes:

    > Nie da się. Strony www nie mają właścicieli.

    Statyczne strony WWW będące utworami mają właścicieli. Rzeczywiście
    problematyczne może być określenie właściciela strony WWW
    wygenerowanej automatycznie przez aplikację internetową, podobnie
    zresztą jak określenie właściciela migawki ekranu albo filmu
    przedstawiającego sytuację w grze komputerowej.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 16. Data: 2007-11-04 18:19:22
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:

    [...]

> [...]
    > podobnie zresztą jak określenie właściciela migawki ekranu albo
    > filmu przedstawiającego sytuację w grze komputerowej.

    Tak swoją drogą to zauważ, że jeśli masz grę komputerową na GPL, to
    wszelkie screenshoty i filmy z tej gry również muszą być na GPL :)

  • 17. Data: 2007-11-04 19:27:54
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:

    > Nie da się. Strony www nie mają właścicieli.

    Sprawdziliśmy. Ta akurat ma.

    pozdr

  • 18. Data: 2007-11-04 22:49:19
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    o`rety <o`rety@pl.pl> writes:

    > Sprawdziliśmy. Ta akurat ma.

    Rozpowszechnianie zdjęć bez zezwolenia osób na tych zdjęciach
    przedstawionych jest nielegalne (z paroma wyjątkami). Powinno się
    również podawać informację o autorze rozpowszechnianego zdjęcia.

    Innymi słowy -- prawo stoi po waszej stronie.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 19. Data: 2007-11-05 08:03:13
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" napisał w wiadomości

    > Innymi słowy -- prawo stoi po waszej stronie.

    Przecież tego nie wiemy. o'rety nie określił precyzyjnie jakie to są
    zdjęcia.

    Pozdrawiam
    Photo M.

  • 20. Data: 2007-11-05 10:26:53
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Nov 4, 11:49 pm, p...@g...pl (Piotr Dembiński) wrote:

> [...]
    > również podawać informację o autorze rozpowszechnianego zdjęcia.
    >
    > Innymi słowy -- prawo stoi po waszej stronie.

    Oh! naprawde? http://galeria.bibainfo.pl/displayimage.php?album=15
    76&pos=5
    prawo stoi na lewo od tego faceta.