  • 51. Data: 2009-08-31 17:33:07
    Temat: Re: [OT] Re: Jak skutecznie zmusic wlasciciela psa do zakladania mu kaganca
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "gazebo" napisał:
    > Potrafisz utrzymać swoją wagę ciała wgryzając się w gałąź? :)

    a jaki widzisz w tym problem?:O)
    mnie to akurat by plomby powypadały, ale są tacy co podnoszą w zębach
    solidne dębowe ławy:O)

    > Próbowałeś kiedyś rozewrzeć mordę psa, który doznał szczękościsku? :)
    > Musiłbyś go rzucić o tę ścianę razem z sobą. :)

    ale po co? pośmiertnie sam puści:O)

  • 52. Data: 2009-08-31 18:11:01
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Papa Smerf pisze:

    > a jaki widzisz w tym problem?:O)
    > mnie to akurat by plomby powypadały, ale są tacy co podnoszą w zębach
    > solidne dębowe ławy:O)

    o curwa ale kyrk

    > ale po co? pośmiertnie sam puści:O)

    razem was pochowaja

    --
    mirror

  • 53. Data: 2009-08-31 18:12:53
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Papa Smerf pisze:

    > a co jeśli do takiego 80kg piestk wejdzie 150kg człowiek?:O)

    wiecej do utylizacji

    --
    mirror

  • 54. Data: 2009-09-02 18:52:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jotte wrote:
    > Psa można wychować. Chyba żadnego innego zwierzęcia nie udomowiliśmy
    > i nie upodobniliśmy behawioralnie do siebie tak, jak tych potomków
    > wilków i kojotów. Ale zawsze gdzieś w głębi pozostał instynkt, york
    > to jednak przecież terier...
    > Pewnie, że jakoś nie słychać o atakach pudli-ludojadów czy pinczerów
    > tygrysich. Czemu więc prawo zezwala durniom na utrzymywanie psów ras
    > _celowo_ hodowanych w charakterze żywej broni?

    bo żaden pojeb z łysą pała w dresie nie kupuje pudla lub pinczera w celu
    chowania go na agresywnego chorego psychicznie zwierzaka.

    Podejrzewam że pudla można by spokojnie wychować tak że rzucałby sie i gryzł
    co popadnie. Pudle to całkiem silne psy, nawet te średnie, nie mówiąc o
    pudlach dużych które sa wielkości owczarka niemieckiego.

  • 55. Data: 2009-09-02 19:17:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h7mev8$mrh$1@news.onet.pl Marek Dyjor
    <m...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > gryzł co popadnie. Pudle to całkiem silne psy, nawet te średnie, nie
    > mówiąc o pudlach dużych które sa wielkości owczarka niemieckiego.
    To także kwestia wychowania i tresury. Jamnik miniaturka to pies mogący być
    wychowany na wyjątkowo skuteczną broń _zaczepną_ . Idziesz sobie z takim
    mikrusem na smyczce, wydajesz się bezbronny. Atakuje cię bandzior, a ty
    wtedy błyskawicznie chwytasz odpowiednio wyszkolonego dżamnika w rękę,
    rzucasz nim w napastnika, a piesek _zaczepia_ się cienkimi i ostrymi jak
    igły kiełkami o tętnice szyjne agresora. Jesteś ocalony.

    --
    Jotte