  • 11. Data: 2012-02-13 13:46:43
    Temat: Re: Jak sie przygotowac do ewentualnego procesu z ubezpieczycielem?
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 11 Lut, 17:45, "xxx" <j...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "witek"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Poczekac.
    >
    > Za kazdym razem jak sasiad zalewal mi jeden pokoj,  kasa zwrócona przez
    > ubezpieczyciela wystarczała na remont całego mieszkania.
    >
    > Sasiad sie uparł, ze nie podłączy weza od pralki na stale tylko za
    > kazdym razem bedzie wkladal do kibla i wychodzil z domu bo pralka glosna.
    >
    > __________________
    >
    > Dzieki za odzew. Mam nadzieje, ze tak bedzie, tyle, ze szkody są znaczne,
    > podloga do robienia w jednym pokoju, parkiet, sufit podwieszany, malowanie,
> [...]
    Wez pod uwage ze jesli lalo sie dlugo to i sciany mogly zamoknac.
    Wtedy i tynki zaciagna wody i moga sie kruszyc.
    Dodatkowo jesli masz gdzie indziej podlogi drewniane lub meble to
    podwyzszona wilgoc moze sie w nich ujawnic za pare tygodni bo mimo ze
    juz sie nie leje to wilgotnosc dalej jest wyzsza.

    Zadbaj o to aby powynosic z domu co sie da. Ubezpieczyciel moze sie
    czepiac ze tego co sie dalo uratowac nie zabezpieczyles.

  • 12. Data: 2012-02-13 18:38:29
    Od: "xxx" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Maseł" napisał w wiadomości grup
    cs.put.poznan.pl...

    To zamawiasz usluge remontowa po dosc duzej cenie i rozliczasz sie z
    ubezpieczycielem fakturami...
    U mnie po zalaniu zeszlo z 2000 (wycena) do 8000 (faktury). Troche (rok)
    sie z nimi (warta) musialem naszarpac, ale w koncu po wyslaniu
    "przedsadowego wezwania do zaplaty" mialem na koncie tyle ile chcialem
    (czyli te 8000).

    Pozdro

    Maseł

    Dzieki, czy pisales sam do ubezpieczyciela, czy z pomoca prawnika? Koszty
    remontu wzrosly mi po dziesiejszych ogledzinach do okolo 30 tysiecy, nie
    liczac sprzetow elektronicznych.