  • 21. Data: 2009-01-07 21:39:04
    Temat: Re: Jak sie pozbyc dziada z mieszkania?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    agent73 pisze:

    > A co, nie może wypowiedzieć umowy użyczenia?

    Po pierwsze pytałem o czynsz, a po drugie kup sobie kc i się dowiedz czy
    można.

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.

  • 22. Data: 2009-01-08 01:05:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2009, Johnson wrote:

    > Po pierwsze pytałem o czynsz, a po drugie kup sobie kc i się dowiedz czy
    > można.

    Nie bądź taki... zaraz "kup" i "kup" - niech sobie za darmo poczyta ;)

    _117.html

    Inna sprawa, że wobec zaczepności pytania można odpowiedzieć pytaniem
    czy mieszkający "namieszkał się już dość a przynajmniej mógł się
    namieszkać" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2009-01-08 04:52:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Inna sprawa, że wobec zaczepności pytania można odpowiedzieć pytaniem
    > czy mieszkający "namieszkał się już dość a przynajmniej mógł się
    > namieszkać" :)

    Zapewne celem na który lokal został użyczony był czas trwania małżeństwa
    z córką właściciela mieszkania. A małżeństwo jakby trwa.

  • 24. Data: 2009-01-08 07:22:13
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Sebek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > PS. Dodam jeszcze, nie wiem czy to istotne... ona spodziewa sie dziecka,
    > ale nie jest to dziecko jej meza. Maz wie, ze ona ma innego i nic sobie
    > z tego nie robi, nie wie jednak, ze ona z tym drugim beda miec dziecko.

    Aha. Znaczy żona się puściła z innym i chce teraz pozbyć się męża z
    mieszkania.
    Na początek rozwód. Sukcesem dla niej będzie bez orzekania o winie.
    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 25. Data: 2009-01-08 09:13:55
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 07 Jan 2009 17:17:11 +0100, Maverick napisał(a):

    > Ale sa nadal malzenstwem, nie ma separacji itp? Wiec calkiem duzo ich laczy.

    Sztuczne podtrzymywanie tworu zwanego małżeństwem.
    Separacja, rozwód to tylko formalne ustanie małżeństwa wedle prawa - wedle
    "życia" małżeństwa z reguły rozlatują się dużo wcześniej.

    A dla Twojej ciekawości, zerknij na definicję występującą w ustawie o
    emeryturach i rentach z FUS - "wspólność MAŁŻEŃSKA".
    Postaw się na miejscu którejkolwiek z tych opisywanych tutaj stron i niech
    jedna z nich po śmierci drugiej strony mająca prawo do renty rodzinnej
    wystąpi do ZUS. Na bank decyzja będzie odmowna. Właśnie w oparciu o tą
    definicję, która nie występuje nigdzie indziej w żadnej ustawie, ba - nawet
    w tej rzeczonej ustawie nie ma ona swojej definicji!

  • 26. Data: 2009-01-08 09:18:00
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > W USA fajnie dziala zakaz zblizania sie do ofiary przemocy - i ZAWSZE to
    > osoba uzywajaca przemocy musi sie wyprowadzic z domu - ofiara zostaje w
    > swoim domu. W PL to wlasnie ofiara musi czesto uciekac - a sprawca siedzi
    > w domu i jest nietykalny.

    tyle ze u nas wystarczy pomowienia a u nich trzeba miec dowody, taka skromna
    roznica.

    --
    Znudziła Ci się nasza-klasa? Looknij na http://Wspolna-Flaszka.PL
    Chcesz handlować w internecie na wysoką skalę?
    gratis. Oferujemy ciekawy program partnerski, zarabiaj z nami!

  • 27. Data: 2009-01-10 13:35:50
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Thu, 8 Jan 2009 02:05:06 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Nie bądź taki... zaraz "kup" i "kup" - niech sobie za darmo poczyta ;)
    >
    >http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-cywilny-1_
    2_117.html

    > Inna sprawa, że wobec zaczepności pytania można odpowiedzieć pytaniem
    >czy mieszkający "namieszkał się już dość a przynajmniej mógł się
    >namieszkać" :)

    OK. Poczytałem :-)
    A co z art. 713? Wszak koszty zamieszkiwania w użyczonym lokalu są jak
    najbardziej zwykłymi kosztami...

    --
    A.

  • 28. Data: 2009-01-11 18:13:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    agent73 pisze:

    > A co z art. 713? Wszak koszty zamieszkiwania w użyczonym lokalu są jak
    > najbardziej zwykłymi kosztami...

    I co z tego?
    Jak nie płaci, można od niego dochodzić sądownie, ale nie można z tego
    powodu "wypowiedzieć" umowy użyczenia, a więc można pomarzyć o eksmisji.

  • 29. Data: 2009-01-11 19:53:59
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Sun, 11 Jan 2009 19:13:08 +0100, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    >I co z tego?
    >Jak nie płaci, można od niego dochodzić sądownie, ale nie można z tego
    >powodu "wypowiedzieć" umowy użyczenia, a więc można pomarzyć o eksmisji.

    No zgoda, przecież proponowałem "wypowiedzenie" ;-) umowy użyczenia w
    sensie żeby chociaż płacił jak już tam mieszka, bo jak mieszka i nie
    płaci nic, to to jest dopiero chora sytuacja!
    I lepiej, powolutku, zacząć dochodzić tych pieniędzy, bo jak się
    uzbiera jakaś sumka to pewnie też się uzyska wyrok eksmisji!
    Wiem, że wyrok to jeszcze za mało żeby skutecznie się pozbyć
    darmozjada, ale siedzenie z założonymi rękami to najgorsze co można
    zrobić w tej sytuacji... A pieniądze też się przecież przydadzą, jak
    delikwent stanie się kiedyś (oby) wypłacalny...
    --
    A.