  • 31. Data: 2011-01-28 19:37:09
    Temat: Re: Jak się pozbyć byłego męża z domu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/28/2011 12:09 PM, Lidia Molenda wrote:

    > Bardzo Panu dziękuję, dużo mi to wyjaśniło, a jak już go spłacę a on nadal
    > będzie zwlekał z wyprowadzką ? to wtedy ten komornik ? czy sąd ? bo nie mam
    > lokalu żeby go eksmitować.

    wowczas w sądzie składa się wniosek o eksmisję, z wyrokiem sądu idzie
    się do komornika, który może go siłą wywalić, ale musi mieć gdzie.
    Formalnie lokal zapewnic ma miasto, ale ono takich lokali nie ma, wiec
    nie zapewni.
    To ty niestety musisz wskazac gdzie komornik ma go wywalic.
    to moze byc klitka 5 x 5 m, z kilblem na korytarzu, ale musi być.
    No chyba, ze ma jakies inne mieszkanie do ktorego moze sie wyprowadzic.
    W ogole bym sobie tym głowy nie zawracał, bo jesli do tego dojdzie to i
    tak lepiej zlecic to prawnikowi, który zrobi to dobrze. Eksmisje na bruk
    sa wyjątkowe, ale jeśli wykazesz, ze kase na kupno chaty ma ale mu sie
    nie chce, to mozesz to uzyskac.
    Po za tym, od momentu rozwodu i spłaty, w zasadzie masz prawo wyznaczyc
    mu czynsz za najem, wiec dlaczego by nie. Szczegóły u dobrego prawnika,
    który w tym siedzi. Tu pomocy nie uzyskasz.

  • 32. Data: 2011-01-28 19:49:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-28 17:29, Lidia Molenda pisze:
    > Użytkownik "p 47"<k...@w...pl> napisał w wiadomo?ci

    > No dobrze byłam wczoraj zdenerwowana kolejnš scysjš :( więc napisałam jak
    > napisałam ;) za to bardzo mnie zatrwożyli?cie że pomimo spłacenia i
    > wymeldowania on nadal będzie mógł mieszkać ??? czy dobrze zrozumiałam ??

    A ma on termin wyprowadzki ustalony przez Sąd?
    Jak ma to wystawiasz mu jego manatki za drzwi i już go do domu nie
    wpuszczasz.

    --
    animka

  • 33. Data: 2011-01-28 19:51:23
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-28 18:21, Lidia Molenda pisze:
    > Użytkownik "cyklista"<c...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli uzyskasz wymeldowanie to na pewno nie będzie już mieszkał, bo
    > inaczej jak chcesz kogoś wymeldować?
    >
    > No właśnie odpisano mi że pomimo wymeldowania on będzie mógł dalej mieszkac
    > :-( bardzo prosze jaśniejszą odpowiedź.

    Ty jesteś teraz panią tego mieszkania jak go spłacilaś. Wymeldowanie nie
    ma z tym nic wspólnego.

    --
    animka

  • 34. Data: 2011-01-28 20:14:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/28/2011 1:49 PM, animka wrote:

    > A ma on termin wyprowadzki ustalony przez Sąd?
    > Jak ma to wystawiasz mu jego manatki za drzwi i już go do domu nie
    > wpuszczasz.

    animka, za przeproszeniem, nie p...ol.
    chyba, ze wczesniej do depozytu sadowego wplacisz kilka tysiecy celem
    pokrycia kosztow sadowych.

  • 35. Data: 2011-01-28 20:18:06
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:ihuqok$s0l$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No dobrze byłam wczoraj zdenerwowana kolejną scysją :( więc napisałam jak
    > napisałam ;) za to bardzo mnie zatrwożyliście że pomimo spłacenia i
    > wymeldowania on nadal będzie mógł mieszkać ??? czy dobrze zrozumiałam ??

    Po wypełnieniu przez ciebie warunków ugody (umowy), tj. po spłaceniu
    małżonka zostaniesz jedyną właścicielką mieszkania i wówczas , zgodnie z
    prawem będziesz mogła przedsiewziąc kroki zmierzające do eksmisji b. męża z
    twojego (dopiero wtedy!) mieszkania.

  • 36. Data: 2011-01-28 20:26:01
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

> [...]
    > czynsz za najem, wiec dlaczego by nie. Szczegóły u dobrego prawnika, który

    A b.mąż, który jak wynika z postu póki co jest współwłascicielem mieszkania,
    może z kolei wyznaczyć czynsz za najem tobie i twoim rodzicom.

  • 37. Data: 2011-01-28 20:27:54
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    A ma on termin wyprowadzki ustalony przez Sąd?
    Jak ma to wystawiasz mu jego manatki za drzwi i już go do domu nie

    ______________________

    Tu zwracam uwagę, ze animka jest , wprawdzie mocno podstarzałą, ale jednak
    blondynką;-))

  • 38. Data: 2011-01-28 20:32:19
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > zwracam uwagę, ze animka jest , wprawdzie mocno podstarzałą, ale jednak
    > blondynką;-))

    Przede wszystkim animka to zwykły kretyn. O tyle szkodliwy, że ktoś
    niedoświadczony może jego brednie potraktować serio i poważnie sobie
    zaszkodzić.

    --
    Jotte

  • 39. Data: 2011-01-28 20:36:32
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-01-28 20:37, witek pisze:
> [...]
    > mu czynsz za najem, wiec dlaczego by nie. Szczegóły u dobrego prawnika,
    > który w tym siedzi. Tu pomocy nie uzyskasz.

    tak sobie czytam, ze łatwiej w cholere mieszkanie sprzedać, pieniądze
    podzielić i kupić coś na kredyt... wyjdzie to samo, tylko spłacać będzie
    bankowi a nie mężowi, ale na końcu będzie pewność, że to mieszkanie jej
    i nikt jej do niego bez zgody nie wejdzie..

    Sierp

  • 40. Data: 2011-01-28 20:50:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/28/2011 2:26 PM, p 47 wrote:

    > A b.mąż, który jak wynika z postu póki co jest współwłascicielem
    > mieszkania, może z kolei wyznaczyć czynsz za najem tobie i twoim rodzicom.

    a ona jako wspolwlasciciel jemu?

    narazie oboje sa wspolwlasicielami i korzystają z tego wspolnie na
    dotychczasowych warunkach, co zapewne gdzies w decyzji sadu zostalo
    ujete, skoro zapadla tez decyzja o splacie.