  • 11. Data: 2011-07-14 09:55:16
    Temat: Re: Jak się nie dać wywieźć na izbę?
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 14 Lip, 10:41, "Nostradamus" <l...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "miodu"  napisa w wiadomo ci grup
    5g2000yqf.googlegroups.com...

    > Pomyli e w tek.  To nie o twojej mamusi, a o zabieraniu na izb
    > wytrze wie . Chocia ....

    Nie wyświetla mi polskich liter, ale na pewno napisałeś coś
    superowego. Szkoda że nigdy tego nie przeczytam, ale doceniam że się
    starałeś

  • 12. Data: 2011-07-14 11:59:39
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Nostradamus napisał:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup

    > Pij z głową. Trzeźwego lub spokojnego-lekko nabzdyczonego nie zabiorą.

    Z opisywanej historii wynika, że zabiorą. Za karę, że nie chcesz przyjąć
    mandatu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 13. Data: 2011-07-14 15:46:09
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Tapatik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik Nostradamus napisał:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup

    > Pij z głową. Trzeźwego lub spokojnego-lekko nabzdyczonego nie zabiorą.

    >Z opisywanej historii wynika, że zabiorą.

    Nie był ani trzeźwy ani lekko nabzdyczony-"wracaliśmy późną porą z knajpy,
    gdzie chędogo sobie popiliśmy".

  • 14. Data: 2011-07-14 16:08:08
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 14 Lip, 17:46, "Nostradamus" <l...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Tapatik"  napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie  był ani trzeźwy ani lekko nabzdyczony-"wracaliśmy późną porą z knajpy,
    > gdzie chędogo sobie popiliśmy".

    Co oczywiście jest niezgodne z prawem. Wiadomo, alkohol służy tylko
    temu, aby go ładnie opakować, dać wujkowi w prezencie na urodziny, a
    on mechanikowi za naprawę usterki. Potem ślad się urywa, ale Rutkowski
    na tropie znikającego w ukrytym, globalnym magazynie iluminatów
    alkoholu.

  • 15. Data: 2011-07-15 04:22:38
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "miodu" napisał w wiadomości grup
    8g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]
    .pl...

    > Nie był ani trzeźwy ani lekko nabzdyczony-"wracaliśmy późną porą z

    Skoro tak uważasz..
    Ale już wiemy, że do braku kultury, polskich literek dochodzi brak
    logicznego myślenia ;)