  • 1. Data: 2007-03-14 12:48:22
    Temat: Jak się ma pewna sprawa...
    Od: "gamma" <a...@g...com>

    Witam serdecznie,

    Mam pytanie, ponieważ moja znajoma ma problem.

    Dziewczyna jest zamężna, jest pedagogiem szkolnym, w skrócie mówiąc
    - wzorowa obywatelka, nie miała wcześniej kontaktu z prawem.

    Jej mąż natomiast jest karany ( w zawieszeniu ) za bodażje nieumyślne
    paserstwo, z tego tytułu miał kuratora itd...

    Poza tym jest prawym obywatelem, pracuje, prowadzi spokojny tryb
    życia.

    Czy z mocy prawa - z powodu karalności swojego męża - dziewczyna jest
    zobowiązana
    powiadomić o tym fakcie, nie wiem: szkołę, kuratorów z którymi
    współpracuje bądź też inne osoby,urzędy??

    Nadmienię, że dziewczyna boi się o utratę pracy lub dobrej w swoim
    otoczeniu...
    Z drugiej strony zna swojego męża najlepiej i wie, że to był tylko
    chwilowy przejaw
    głupoty. Jej otoczenie jednak może to odebrać negatywnie, szufladkując
    przypadek męża
    jako przestępcy, a ją, jako "żonę przestępcy".

    Czym może się martwić biedna dziewczyna w takiej sytuacji??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-14 12:57:32
    Temat: Re: Jak się ma pewna sprawa...
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu gamma porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mam pytanie, ponieważ moja znajoma ma problem.
    > Dziewczyna jest zamężna, jest pedagogiem szkolnym, w skrócie mówiąc
    > - wzorowa obywatelka, nie miała wcześniej kontaktu z prawem.
    Nie uwazam zeby implikacja "zamezna + pedagog szkolny" => oznaczalo
    (zawsze) wzorowa obywatelke :P
> [...]
    > zobowiązana powiadomić o tym fakcie, nie wiem: szkołę, kuratorów z którymi
    > współpracuje bądź też inne osoby,urzędy??
    Nie
    > Czym może się martwić biedna dziewczyna w takiej sytuacji??
    Zeby nigdy nie miala powazniejszego problemu niz ten :)
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-03-14 15:34:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1173876502.196666.311200@p15g2000hsd.googlegrou
    ps.com
    gamma <a...@g...com> pisze:

    > Dziewczyna jest zamężna, jest pedagogiem szkolnym, w skrócie mówiąc
    > - wzorowa obywatelka
    Z powodu zamężności i bycia pedagogiem szkolnym???

    > Czy z mocy prawa - z powodu karalności swojego męża - dziewczyna jest
    > zobowiązana
    > powiadomić o tym fakcie, nie wiem: szkołę, kuratorów z którymi
    > współpracuje bądź też inne osoby,urzędy??
    Oczywiście, że nie.

    > Czym może się martwić biedna dziewczyna w takiej sytuacji??
    Niczym.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-03-14 18:02:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gamma" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Nie ma obowiązku nikogo informować. Ba, nawet może spokojnie powiedzieć, ze o
    wyroku męża nie wie, bo przecież nikt ją o tym nie informuje.

  • 5. Data: 2007-03-14 18:37:08
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał
    > Niczym.

    Jak to niczym? Niech się martwi, że jest biedna.
    EWa