  • 11. Data: 2010-01-29 21:26:15
    Temat: Re: Jak sie karze starszych ludzi we Wro
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly grzeda nabazgrału:

    > Ochroniarz podal kwote
    > 320 zl nie bez powodu.

    To na pewno.

    > Policja powinna zainteresowac sie oszustwem
    > ochroniarza.

    Rzekomym oszustwem. Skąd wiesz, że tego nie sprawdzili? Wiesz, nie wiem
    jak bezczelny musiałby być sklep i jak głupia policja, żeby szczoteczkę
    zwykłego typu tak wycenić. Trochę wiary.

    --
    tbr

  • 12. Data: 2010-01-29 21:48:25
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Icek" <i...@d...pl> wrote in message

    > gosc byl przygluchy a ja slyszalem wyraznie. Szczegolnie wartosc okreslona
    > na podstawie "oszacowania ochrony". Do szczoteczki wymienili nazwe
    > producenta, dla masla tez
    >
    > tak czy inaczej gosc siedzial 2 doby w PDOZ (kto za to placi?) ale
    > przynajmniej policja w godzine zalatwila sprawe kompleksowo. Statystyki
    > rosna. Premie ktos otrzyma za niezwykla skutecznosc policji

    Zastanawia mnie jedna sprawa, taki 87 letni pan, z pewnoscia nie uciekal jak
    bramki zaczely piszczec, towar odzyskano po co wiec dalej taka spraw ciagnac
    i potegowac koszty?
    Za to powinien zaplacic wlasciel sklepu, za koszt prowadzenia sprawy,
    osadzenia w aresxcie, wszak towar odzyskal...

  • 13. Data: 2010-01-29 22:31:44
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > Zeznanie ochroniarza tu nie ma nic do rzeczy. Ostatecznie trzeba będzie
    > zabezpeiczyć faktury, bo do określenia szkody bierze się cenę zakupu bez
    > VAT-u. Faktycznie, mało prawdopodobne jest, by te cztery produkty tyle
    > kosztowały. Bułkę i masło możemy pominąć. Sądzę, że za szczoteczkę do
    > zębów góra 50 zł. No to musiałby 5=6 kilogramów jakiejś wyjątkowo drogiej
    > kiełbasy podgrandzić. Mało prawdopodobne, ale nie niemożliwe.

    Jesteś tego pewien. Zajrzyj np. tu
    http://www.allegro.pl/item896521479_szczoteczka_do_z
    ebow_braun_9400_triumph_d_24_516.html

    Mam nadzieję, że kolega Icek wziął biednego staruszka do swojego domu i
    zostawił go na chwilę samego w pokoju, by trochę odetchnął.

  • 14. Data: 2010-01-29 22:39:58
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly pmlb nabazgrału:

    > Zastanawia mnie jedna sprawa, taki 87 letni pan, z pewnoscia

    Z absolutnie pewną pewnością.

    > nie
    > uciekal jak bramki zaczely piszczec, towar odzyskano po co wiec dalej
    > taka spraw ciagnac i potegowac koszty?

    Większość sklepów, zwłaszcza wielkopowierzchniowych, posiada w
    regulaminie i widocznych miejscach informację, że każdą udaremnioną
    kradzież zgłasza na policję. Jeśli ten sklep miał, to po prostu wywiązał
    się ze złożonej (potencjalnym) klientom obietnicy. Może jakiś
    złodziej-nowicjusz następnym razem się bardziej zastanowi nad realnymi
    konsekwencjami swoich czynów.
    Nie mam teraz dostępu do kodeksów w internecie, więc już abstrahuję od
    tego, czy w tym konkretnym przypadku sklep nie miał prawnego obowiązku
    tego zgłosić.

    > Za to powinien zaplacic wlasciel sklepu, za koszt prowadzenia sprawy,
    > osadzenia w aresxcie, wszak towar odzyskal...

    Ta, jasne. Jeszcze powinien na związek emerytów dać datek. Pffff.

    --
    tbr

  • 15. Data: 2010-01-29 22:41:54
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly grzech nabazgrału:

    ^^^^^^^^^^^^^^

    > Jesteś tego pewien.

    Pewnie mógłby za to zabić.

    --
    tbr

  • 16. Data: 2010-01-29 22:44:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (29.01.2010 22:25), Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > zębów góra 50 zł. No to musiałby 5=6 kilogramów jakiejś wyjątkowo
    > drogiej kiełbasy podgrandzić. Mało prawdopodobne, ale nie niemożliwe.

    Widuję co jakiś czas kiełbasę za prawie 200zł/kg, więc wystarczyłoby
    większe pęto. Chociaż na 99% to nie jest ten przypadek :).

    p. m.

  • 17. Data: 2010-01-30 09:30:36
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A nie przyszło Ci do głowy, że wolał to, niż marznąć gdzieś w namiocie
    > foliowym? Bo ja już się z tym spotkałem.

    no nie przyszlo. Masz racje

    Icek

  • 18. Data: 2010-01-30 12:54:23
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Z absolutnie pewną pewnością.

    Rozumiem, ze 87 latek dal dluga jak strus pedziwiatr i bohaterska ochrona
    zlapala go emocjonujacym poscigu trwajacym 34cm.

> [...]
    > się ze złożonej (potencjalnym) klientom obietnicy. Może jakiś
    > złodziej-nowicjusz następnym razem się bardziej zastanowi nad realnymi

    Konsekwencjami? Moze rzad powinien sie walnac w piers taki tusk z kaczynskim
    i sie zastanowic dlaczego 87 latek nie ma na jedzienie - prawda?
    Poza ttym glupi narod ktory slepo wierzy i dziala zgodnie z przepisami... to
    cechuje niewolnikow oi narod okupowany.. bezwzgledne posluszenstwo w
    stosunku do pisma. Kazdy przypadek jest inny. I dzialanie zgodnie z zapisami
    jakiefgos rtegulaminu tylko pokazjue debilizm tych ludzi.
    Jesli dziadek zwina bulke, maslo i kielbase - to chyba nie na handel poza
    tym nie zapiepszyl flaszki.
    Byl glodny, to wszystko, glod to taka cholera, ze nie idzie sie od jedzenia
    odzwyczaic. A jak sie nie ma pieniedzy na jedzenie bo Polskie panstwo jest
    potega gospodarcza to pozostaje ukrasc - dziadek mial wybor: umrzec z glodu
    lub ukrasc - co ty bys wybral?
    Wlascicel sklepu czy glupi ochroniaz powinnien kupic dziadkowi bulke, maslo
    i kielbase... a nie targac go na policje jak bandziora. Rozumiesz?
    Tyum sie czlowiek wolny cechuje, ze potrafi myslec. A nie dzialac wylacznie
    zgodnie z nakazami. Czlowiek calkowicie dzialajacy zodnie z nakazami to kupa
    miesa chodza bez wladnie, strerowana zapisami, umowami przepisami... Jak w
    przepisie bedzie po zlapaniu dziadka wsadz noge do nosa to tez glupi bedzie
    pchac noge do nosa bo tak napisano...

    > Nie mam teraz dostępu do kodeksów w internecie, więc już abstrahuję od
    > tego, czy w tym konkretnym przypadku sklep nie miał prawnego obowiązku
    > tego zgłosić.

    Jasne, bo 87 latek zapiepszyl bulke bo byl glodny! Dobrze, ze ochrona nie
    jest wyposazona w AK47 i CKM....

    > Ta, jasne. Jeszcze powinien na związek emerytów dać datek. Pffff.

    Dokladnie~!
    Jeszcze dozywic przez miesiac emerytow ktorych nie stac na jedzenie!
    Panstwo zaplaci nie mniej niz 5000zl za ten cyrk. Za 5000zl mozna wyzywic
    emeryta przez dobre 5 miesiecy!
    Znasz takie powiedzenie: armata na muche?
    Pamietaj, zawsze trzeba uzywac GLOWY! A nie byc bezmuzgim debilem... kupa
    miesa i tluszczu.

  • 19. Data: 2010-02-01 08:01:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Rowerex pisze:

    > W więzieniu dostanie to na koszt państwa (dodrukują pieniądze :P).
    > Zresztą prawdopodobnie dla wielu z nas pójście do pierdla będzie
    > lepsze niż próba wyżycia z emerytur wypłacanych przez OFE

    A ja myślałem, że OFE zbiera pieniądze, a nie je wypłaca....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl