  • 11. Data: 2010-12-02 21:45:52
    Temat: Re: Jak reagować na zabieranie Dowodu
    Od: bratsiostry <n...@i...pl>

    witek pisze:

    > sluchajcie, w kazdej bibliotece słowniki ortograficzne dostaniecie bez
    > zostawiania jakiegokolwiek dokumentu. Po prostu stoją na półce.

    Cytaj ze zrozumieniem. Jak moj document zobaczom słóżby to bedom
    szczelać. I dla tago nie moge jako otpowiedzialny obywatel zostawiadź
    byle gdzi dokumentow bo innych narazam.
    Czaisz?

  • 12. Data: 2010-12-02 21:46:27
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > sluchajcie, w kazdej bibliotece słowniki ortograficzne dostaniecie bez
    > zostawiania jakiegokolwiek dokumentu. Po prostu stoją na półce.
    To i nie na temat,
    i nie prawda: w wymienionej bibliotece słowniki są w czytelni i tam wymagno
    odemnie oddania dowodu.

  • 13. Data: 2010-12-03 06:37:33
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "bratsiostry" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz - policja zobaczy moj dowud i szczeli do niewinnego. No i bendzie
    > szkoda jak zaszczeli. Dlatego lepiej nie zostawiac.

    a Ty wogole dowod osobisty masz? Nie? To policja cie nie zastrzeli <rotfl>

    > No wlasnie..

    > Pewnie ze oni winni a nie ty czy jakas pani od wósków.

    No pani od wósków nie jest niczemu winna.. moze pani od wózków byla by
    winna, ale...

    > No i dla tych co niby majom nas chornic.

    No mają mają nas chronić :-)

    Oj czemu te dzieciaki zabieraja sie za pisanie na usnecie zamiast zajrzec do
    ksiazek i slownika ortograficznego...