  • 11. Data: 2009-09-06 22:20:35
    Temat: Re: Jak przemówić do rozsądku nadawcom smsów?
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    lne.pdf

    to może być baza playmobile - ja do nich wysłałem maila przez
    ich kanał zgłoszeń że nie chcę więcej sms-ow o konkursach
    otrzymywać ani innego spamu i o dziwo wyłaczyli !!!

  • 12. Data: 2009-09-07 16:29:54
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    ant napisał(a):
    > Jak przemówic do rozsądku nadawcom smsów
    > następującej treści:
    >

    > "Właściciel numeru XXXYYYYYY proszony jest o wysłanie
    > smsa o tresci START na 7218 a wyslane zostana 4 oczekujace
    > wiadomosci MMS-zyczenia
    > 2,44zl/sms"
    >
    > Jak dowiedzieć się, kto jest nadawcą tych smsów
    > (nazwa firmy, adres, nip, regon) bo coś czuję, że mój
    > operator mi tych danych nie poda... A może poda?

    Ostatnio na pl.misc.telefonia.gsm byl szeroki watek nt SMS specjalnych i
    spamu. Wiekszosc uzytkownikow sprawdzala do kogo nalezy numer i wysylala
    informacje o nie wyrazaniu zgody na otrzymywanie takich materialow.
    Teraz sam zabralem sie za "czyszczenie" swoich numerow i o dziwo to
    skutkuje :)

    pzdrw,

  • 13. Data: 2009-09-07 18:56:14
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    ant wrote:
> [...]
    >
    > http://www.wapster.pl/password.aspx?menu=2&pos=8
    >
    > "Najprostszym i najszybszym sposobem uzyskania zapomnianego
    > loginu lub hasła jest wysłanie SMS-a o treści HASLO na numer
    > 7228. Koszt SMS-a wysłanego na numer 7228 wynosi 2 PLN (2,44
    > z VAT). Po chwili otrzymasz SMS-a z Twoim hasłem i loginem.
    > Możesz również wypełnić poniższy formularz. Nasi konsultanci
    > wyślą odpowiedź poprzez SMS w przeciągu 24 godzin. Koszt usługi
    > wynosi 50 wapsterów."
    >

    > Jeśli nie mam 50 wapsterów lub 2,44zł to nie przysługuje
    > mi prawo do edycji lub usunięcia moich danych?

    przeczytaj regulamin ;/

    wysłałem maila na adres: w...@c...com.pl
    ze nie chce więcej smsów na numer telefonu
    po 2 dniach przyszło potwierdzenie, że numer usunięty i spokój...

    BTW:
    http://wyborcza.pl/1,76842,6918215,Kocham_cie__Zabij
    my_meza.html?as=1&ias=9&startsz=x

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 14. Data: 2009-09-09 12:03:37
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Andrzej Adam Filip pisze:
    > To ile *już* wydałeś na takie "wyrejestrowania"?
    > Czy może tobie za to nie płacą? :-)

    Czasami płacą;)
    | Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
    | ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org |