  • 11. Data: 2008-01-22 13:45:50
    Temat: Re: Jak pozbyc sie nura?
    Od: "FW" <d...@9...sd>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:fn4r58$f5c$1@news.wp.pl...
    >A skąd wiesz, że za mieszkanie nie są wnoszone opłaty?

    Akurat to wiem.

  • 12. Data: 2008-01-22 15:21:29
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Jacek M <jacekkropkamalikmalpawp> napisal:
    > A spółdzielnia ma do tego prawo? Nie mogę sobie wyobrazić sytuacji aby
    > spółdzielnia eksmitowała mnie za coś z wykupionego na własność mieszkania.

    Nie 'mieszkania' ale wlasnosciowego prawa lokatorskiego. Odrobine inna sprawa.
    Spoldzielnia ma prawo eskmitowania w takim przypadku. To m.in. jest ten
    drobiazg, ktory rozni normalna wlasnosc od tej 'wlasnosci'.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 13. Data: 2008-01-22 16:58:19
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Mielismy kiedyś takiego w kamienicy, po smierci swojej żony zdziwaczał, opłaty
    generalnie wnosił, ale smród z parteru
    był tragiczny, szczęśliwie nie w naszym pionie, raz po kilku latach starań
    przyjechała ekipa i wszystko mu wywiozła
    wywalając przez okno, po paru latach chyba go eksmitowali, generalnie straszliwie
    długo się ciągneło i ponoć nic nie
    mozna było zrobić, skoro opłaty były, ale prąd i gaz miał odłączone..
    JaC

  • 14. Data: 2008-01-23 10:03:51
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <Z...@c...edu.pl> napisał
> [...]
    > Spoldzielnia ma prawo eskmitowania w takim przypadku. To m.in. jest ten
    > drobiazg, ktory rozni normalna wlasnosc od tej 'wlasnosci'.

    Co zrobić z szkodliwym lokatorem mającym normalną własność?