  • 51. Data: 2011-01-02 14:49:07
    Temat: Re: Jak policja kłamie czyli ocena na oko
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:4d205974$0$2456$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dokonanie zemsty.
    > Satysfakcja tym spowodowana.
    > Korzyść jak najbardziej, oczywiście niematerialna.

    Moze trochę racji w tym co piszesz jest, ale to trochę bez sensu.

  • 52. Data: 2011-01-02 18:11:40
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "niusy.pl" napisał w wiadomości grup
    > Żeby ktoś mógł brać, ktoś drugi musi dawać. Twoja żona daje na ulicy?

    Usiłujesz obrazić a dobrze wiadomo, że policjantów można przekupić .

    A kogo nie można?? We wszelkiej maści ankietach/badaniach policjanci są na
    dość odległym miejscu. Wyprzedzają ich przedstawiciele kilku zawodów
    należących do elity narodu.

  • 53. Data: 2011-01-02 18:12:56
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    .pl...

    > Korzyści prywatnej nie widzę.

    Boś polucjant, czyli głupi z natury.

    Tyś i głupi i niewychowany cham.

  • 54. Data: 2011-01-02 18:52:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Moze trochę racji w tym co piszesz jest, ale to trochę bez sensu.

    Bez sensu jest działanie szkiełów w tym przypadku.
    Ale logiki, w pism zachowaniu ciężko się doszukiwać, ani wymagać więcej nie
    można.

  • 55. Data: 2011-01-02 18:52:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@h...com> napisał w wiadomości
    .pl...

    > Boś polucjant, czyli głupi z natury.
    >
    > Jestem głupi i niewychowany cham.

    Dokładnie.

  • 56. Data: 2011-01-02 19:26:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wiadomości news:ifq3fs$4td$1@inews.gazeta.pl...

    > Bez sensu jest działanie szkiełów w tym przypadku.

    "co to szkieł"?

    > Ale logiki, w pism zachowaniu ciężko się doszukiwać, ani wymagać więcej
    > nie można.
    No tego też za bardzo nie rozumiem.

  • 57. Data: 2011-01-02 19:37:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >Zatem Ty wskaż tę korzyść.

    > "co to szkieł"?

    > No tego też za bardzo nie rozumiem.

    Generalnie - o tym właśnie mówiłem. ;-)
    Więc zdziwiony nie jestem.

  • 58. Data: 2011-01-02 20:13:02
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-01-02 20:26, Robert Tomasik pisze:

    > "co to szkieł"?

    Policjant. W Wielkopolsce bardzo popularne określenie. :)

    --
    spp

  • 59. Data: 2011-01-02 21:30:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Policjant. W Wielkopolsce bardzo popularne określenie. :)

    Nie znałem. Rzadko tam bywam.

  • 60. Data: 2011-01-03 07:46:16
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    > Ale logiki, w pism zachowaniu ciężko się doszukiwać, ani wymagać więcej
    > nie można.
    No tego też za bardzo nie rozumiem.

    Aj tam, aj tam.
    Po cholerę z czubkiem "konwersujesz"?
    A sierocie chodzi o to, że nie wie po co dostał i zachował pismo-czytaj tzw.
    żółte papiery.