  • 21. Data: 2005-09-22 11:40:01
    Temat: Re: Jak pisac do prokuratury?
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Efendi [Thu, 22 Sep 2005 13:02:11 +0200]:

    > Niestety pani Kiry tak łatwo nie można namierzyć...

    Mozna mozna, danych pani Kiry jest w Sieci od groma, z numerami
    telefonow sluzbowych wlacznie.

    > Po co tłumaczyć? Łatwiej odciąć dostęp do niektórych usług
    > sieciowych...

    Znaczy ja mam tobie odciac? ;) Bo ty mi raczej nie masz szans.

    Kira

  • 22. Data: 2005-09-22 11:43:30
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: poreba [Thu, 22 Sep 2005 10:41:54 +0000 (UTC)]:

    > I pełne wrażeń, jak jeszcze tu podakazuje i mu P.Pezda
    > albo nawet sam Cacko wytłumaczy niestosowność zachowania.

    Calkiem nieglupi pomysl zreszta. Tez widze wyszlo Ci, ze kolega
    te wariacje uskutecznia kosztem pracodawcy? ;) Bo firma Lanex
    nie za bardzo zajmuje sie dostarczaniem Internetu, wiec wniosek
    ze chlopiec tam pracuje jest zdaje sie dosc sluszny... ;>

    Kira

  • 23. Data: 2005-09-22 12:00:36
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > Mozna mozna, danych pani Kiry jest w Sieci od groma, z numerami
    > telefonow sluzbowych wlacznie.

    Zaraz poszukam...

    > Znaczy ja mam tobie odciac? ;) Bo ty mi raczej nie masz szans.

    Oczywiście że pani mnie. Proszę napisać do pana C., żeby wydał panu P.
    dyspozycję, by mnie, czyli chłopaczkowi T. odciąć dostęp do grup.

    EF
    dno totalne

  • 24. Data: 2005-09-22 12:02:44
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

> [...]

    > nie za bardzo zajmuje sie dostarczaniem Internetu, wiec wniosek
    > ze chlopiec tam pracuje jest zdaje sie dosc sluszny... ;>

    Firma prywatna a nie budżetowa. Podatnika nie obciąża. No już, proszę
    powiadamiać.

    EF
    wariant wariancji

  • 25. Data: 2005-09-22 12:20:18
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > Mozna mozna, danych pani Kiry jest w Sieci od groma, z numerami
    > telefonow sluzbowych wlacznie.

    Rzeczywiście, w bieżącym miesiącu 116 postów przy moich zaledwie 30.
    Całościowo ponad 8000 postów. Jak tu znaleźć te telefony???
    Aha, Zielona Góra lub Wrocław, to po pierwsze...

  • 26. Data: 2005-09-22 12:54:48
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > Mozna mozna, danych pani Kiry jest w Sieci od groma, z numerami
    > telefonow sluzbowych wlacznie.

    Pani Agnieszka?
    Pozdrowienia dla LGM w Zielonej Górze!
    Kłaniam się
    EF

  • 27. Data: 2005-09-22 15:00:30
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Efendi [Thu, 22 Sep 2005 14:54:48 +0200]:

    > Pani Agnieszka?
    > Pozdrowienia dla LGM w Zielonej Górze!

    Nie, ale blisko ;) Do deptakusa swego czasu artykul napisalam :)

    Kira

  • 28. Data: 2005-09-22 15:01:34
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Efendi [Thu, 22 Sep 2005 14:20:18 +0200]:

    > Aha, Zielona Góra lub Wrocław, to po pierwsze...

    Zielona Gora. Ulatwiam ci jak widzisz... :)

    Kira

  • 29. Data: 2005-09-22 15:02:23
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Efendi [Thu, 22 Sep 2005 14:02:44 +0200]:

    > Firma prywatna a nie budżetowa.

    Tym chetniej zainteresowaliby sie pewnie, ze opierniczasz sie
    w pracy i ze pracujac u nich jednoczesnie szukasz innej...

    Kira

  • 30. Data: 2005-09-23 06:48:58
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > Tym chetniej zainteresowaliby sie pewnie, ze opierniczasz sie
    > w pracy i ze pracujac u nich jednoczesnie szukasz innej...

    Ale się mnie czepiłaś... :) Chyba wszystko zaczęło się od tego, że napisałem
    coś niepochlebnego o pewnej firmie w ZG...
    Ten wątek nie dotyczy pracodawców lecz agencji towarzyskich, sięgnij sobie
    trochę wcześniej. Nie zamierzam skarżyć do prokuratury żadnego pracodawcy.
    Zresztą nie wiem, czy w ogóle będę się skarżył. Już poskarżyłem się na
    grupie i mi ulżyło.
    A co do pracodawców - wzięłaś na siebie cały mój impet i ten pracodawca, na
    którego byłem zły powinien dać Ci specjalną nagrodę, albo chociaż dyplom
    uznania... :)
    Tak, opierniczam się. Mało roboty jest. Szukam właśnie takiej roboty, gdzie
    jest więcej roboty... Pół roku temu to nawet złożyłem wypowiedzenie w
    ciemno, nie mając nic na oku. Zwierzchnicy prosili mnie jednak, żebym
    został...
    Nie mam nic przeciwko temu, żeby zwierzchnicy zainteresowali się mną i tym,
    że "rozrabiam". Przedyskutuję z nimi to, czy firmie należy się za mnie
    pojedyńcza czy podwójna ulga na PFRON. Podwójna to jest prawie 1900 zł, a ja
    pracodawcę kosztuję niewiele więcej...
    Nikt mnie nie ma w d., tylko są pewne tematy, których społeczeństwo i
    pracodawcy się boją... Dzisiejsza Wyborcza pisze o dyskryminowaniu pacjentów
    psychiatrów - odmawia się im sanatoriów. Wiem - szpital psychiatryczny w
    naszym społeczeństwie jest uważany za coś gorszego od więzienia...