  • 11. Data: 2006-03-29 13:48:11
    Temat: Re: Jak napisac odroczenie do WKU?
    Od: "sweet_lobo" <s...@o...pl>

    > Wg mnie nie kwalifikujesz się do żadnego odwołania, należy Ci się
    > kategoria
    > A. Wybacz, ale kichanie to nie jest wystarczający powód.

    Widac, że nie masz i nigdy nie widziales osoby która ma alergie! NON STOP
    kichasz, z nosa nic nie leci, chusteczki nie potrzebne, poprostu kichasz,
    kichasz, kichasz...
    to jest nie do wytrzymania i jeszcze duszności i łzawiące oczy...

  • 12. Data: 2006-03-29 14:53:37
    Od: Tomasz Trystula <...@t...pl

    Dnia 29.03.2006 sweet_lobo <s...@o...pl> napisał/a:

    > Astmy nie mam, papiery od alergologa miałem, w papierach była tez
    > spirometria ale nic znaczącego nie wykazała.

    Pojdz do alergologa i pogadaj z nim. Jezeli sie zgodzi, to zrob 30
    przysiadow z podskokiem tuz przed spirometria. Wyjdzie Ci astma jak
    marzenie.

    --
    Tomasz Trystula

  • 13. Data: 2006-03-29 16:12:35
    Od: "sweet_lobo" <s...@o...pl>

    No dobra ale jak napisac to odroczenie? :)
    Od czego wogole zacząc? Kompletnie niewiem jak sie do tego zabrac?
    I jakie dokumenty dostarczyc razem z odroczeniem (napewno papiery od
    lekarza, kartoteke, ksiazeczke wojskowa oraz ta karteczke ze dostałem
    kategorie "A" tez? Czy to ma byc kopia czy oryginal)?

    Pozdrawiam Tomasz

  • 14. Data: 2006-03-29 16:44:43
    Od: Michał Lewandowski <m...@N...wp.pl>

    sweet_lobo napisał(a):
> [...]
    > lekarza, kartoteke, ksiazeczke wojskowa oraz ta karteczke ze dostałem
    > kategorie "A" tez? Czy to ma byc kopia czy oryginal)?

    :)
    Prawdopodobnie nic nie dzadzą Twoje odwołania.. Jeśli w ich spisie
    paragrafów jest ujęta Twoja choroba i przyporządkowana do niej kategoria
    A, to niestety czekają Cię kamasze :) Jak byłem w wojsku wzięli gościa z
    astmą - wyszedł po odsłużeniu ok. 6 miesięcy z czego połowę spędził na
    Izbie Chorych.
    Także kolego jak już tam będziesz, to do idź lekarza niech Cię kieruje
    na komisje lekarską i może po przysiędze Cię wypuszczą :) Jak już mają u
    siebie takiego delikwenta, jak Ty, co im się będzie dusił na zaprawie,
    to z pewnością nie będą go chcieli tam trzymać :)

    Powodzenia, i czołem żołnierzu! :)

    szer. rez. ML :)

  • 15. Data: 2006-03-29 17:53:41
    Od: "BaRMaN" <b...@s...info.nospam>

    witaj,

    zajrzyj na strone http://republika.pl/antywojenna/ , ja sie odwolalem po
    kilku latach do WKU z pwodu astmy ... na komisji wojskowej mnie cudownie
    ozdrowili... ale co dostalem B na 12 miesiecy to dostalem, zobaczymy w
    czerwcu

    --
    ----------
    pozdrawiam

    Błażej Szymon Patrzałek
    gg:1995443
    skype: barman-xp

  • 16. Data: 2006-03-29 20:07:37
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    Tomasz napisał(a):
    > Witam, dzisiaj byłem na WKU i dostałem kategorię A. Chce sie odwołac ponieważ
    > mam alergie ktora skuteczne utrudnia mi zycie ciągle kichając, mam czerwone
    > oczy, duszności. W uzasadnieniu napisano mi ze mam "sezonowy, alergiczny
    > nieżyt nosa" i dano kat. A :( Ja sie chyba na poligonie zapłacze i zasmarkam
    > :( Od 4 lat jestem odczulany za trawy, zboża itp. (na kurz nie ale tez mam
    > alergie na to!) Jak mam napisac odwołanie? Co najważniejszego ując w
    > odwołaniu? Jakie papiery dołączyc do odwołania? Kompletnie niewiem jak sie do
    > tego zabrac, czy może mi ktos cos podpowiedziec?

> [...]
    Ja od lekarza medycyny pracy dostałen na to samo co ty zaświadczenie o
    treści: Asthma bronchiale i... D

  • 17. Data: 2006-03-29 20:09:29
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    scream napisał(a):

    > Wg mnie nie kwalifikujesz się do żadnego odwołania, należy Ci się kategoria
    > A. Wybacz, ale kichanie to nie jest wystarczający powód.

    To załóż sobie maskę gazową i spróbuj biegać z dusznościami po
    poligonie... Jak chcesz symulacje to przyłóż sobie dłoń do ust,
    dociśniej i spróbuj oddychać. Zobaczysz co to duszności.

  • 18. Data: 2006-03-29 20:49:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 29 Mar 2006 14:25:11 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Mi się zdarzyło w ciągu godziny kichnąć około 1000 razy

    Czyli co 3 sekundy jedno kichnięcie?

    > mieć trudności z oddychaniem (...)

    Wiem dobrze co to jest alergia, bo sam byłem alergikiem i też bardzo ciężko
    to przechodziłem.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2006-03-29 20:50:21
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 29 Mar 2006 15:48:11 +0200, sweet_lobo napisał(a):

    > Widac, że nie masz i nigdy nie widziales osoby która ma alergie!

    No widzisz, akurat nie trafiłeś...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2006-03-30 06:38:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    scream napisał(a):

    > Czyli co 3 sekundy jedno kichnięcie?

    Owszem, chwilami częściej i tak przez godzinę, czasami pół a czasami 10
    minut.
    A raczej na poligonie nie będzie litości dla takich ze strony jakiegoś
    przygłupa kaprala.
    A jak już delikwent padnie bez oddechu to się go odwiezie do szpitala,
    gdzie jeden mój kolega przeleżał całe lato...

    > Wiem dobrze co to jest alergia, bo sam byłem alergikiem i też bardzo ciężko
    > to przechodziłem.

    No więc nie wiem dlaczego twierdzisz że taki ktoś powinien iść do wojska.
    Chyba że tylko napisałeś co na ten temat mówią wytyczne - wtedy się
    zgadzam. Za alergie nie przysługuje kat D.
    Niemniej jest to głupie, bo przydatność bojowa żołnierza który nie daje
    rady powstrzymać kichania jest marna.