  • 11. Data: 2016-01-06 16:23:19
    Temat: Re: Jak najprościej znak § na klawiaturze?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Znasz może krótki skrót dla znaku ° (stopnie)?
    Gdy jestem w jakimś internetowym oknie - np. na jakimś forum - to wciśnięcie
    alt-fn-017 (z intencją wpisania alt-fn-0176 jako znaku °) powoduje zamknięcie strony
    przeglądarki i otwarcie czystej strony, oczywiście wtedy gubię wszystko to, co czasem
    bardzo pracowicie wpisałem w oknie, wq....ce to na maksa :-(((

    -----

  • 12. Data: 2016-01-06 18:53:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06-01-16 o 16:23, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    bardzo pracowicie wpisałem w oknie, wq....ce to na maksa :-(((
    Ja używam Alt0176 i z lewym działa.

  • 13. Data: 2016-01-07 00:35:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Ja używam Alt0176 i z lewym działa.

    U mnie nic z tego co tu podajecie nie działa :-(

    --
    animka

  • 14. Data: 2016-01-07 09:42:49
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-01-07 o 00:35, Animka pisze:

    > U mnie nic z tego co tu podajecie nie działa :-(

    Opisz, jak to robisz, to się zastanowimy.
    U mnie działa, tu przykłady:
    ?????o???????????!!
    Jacek

  • 15. Data: 2016-01-07 11:56:23
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Jan 2016, ąćęłńóśźż wrote:

    > Wstukiwanie za każdym razem alt-0167 jest niewygodne
    > przy skróconej klawiaturze (np. laptop), na dodatek
    > w niektórych oknach czy programach wywołuje nieoczekiwany efekt.
    > Macie patent na jak najłatwiejsze przemapowanie klawiatury,
    > np. znaku lewej klamry na §, a znaku prawej klamry na ° ?
    > Idealnie, jakby działało nie tylko w Wordzie, ale generalnie
    > od chwili załadowania systemu (win xp eng).

    A KbdKaz, układy klawiatur od Omegi sprawdzałeś?

    Właśnie wrzuciłem do sprawdzenia na XP i wygląda na to,
    że działa. To jest tablica znaków, "sztywna", ale różne
    różności są dostępne, "stopnień" jest, paragraf jest,
    funt jest... polecam obejrzeć.
    Rzuć najpierw okiem na listę map klawiszy (są z kombinacjami
    alt/control/shift jak i z "martwymi klawiszami").
    Występuje w różnych układach, że tak powiem, "primary
    language", można np. załadować kilka (powiedzmy polska,
    niemiecka i grecka) i przełączać się między nimi
    systemowo (hm... dobranie klawiszy do przełączania
    musi być robione z uwagą, żeby nie kolidowało z kaz-em)

    http://www.omega-com.pl/files/KbdKaz500Layouts.pdf

    http://www.omega-com.pl/kbdkaz-pl.htm

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2016-01-07 11:57:42
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Jan 2016, Animka wrote:

    > U mnie nic z tego co tu podajecie nie działa :-(

    A używasz normalnego peceta, czy (za przeproszeniem)
    "laptopa z natywną obsługą"?

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2016-01-07 14:57:13
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-07 o 09:42, Jacek pisze:

    > Opisz, jak to robisz, to się zastanowimy.
    > U mnie działa, tu przykłady:
    > ?????o???????????!!

    Tak wklepuję jak tu niektóre osoby pisały i że im działa.
    Jak widzę to fajne znaczki, symbole wklepujesz.

    Ja mam klawiaturę natec (taka z podświetlanymi klawiszami, to tak na
    marginesie). Może to zależy od klawiatury.

    --
    animka

  • 18. Data: 2016-01-07 14:59:11
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-01-07 o 11:57, G.S. pisze:

    > A używasz normalnego peceta, czy (za przeproszeniem)
    > "laptopa z natywną obsługą"?

    Tak, normalnego, z Windows 8.1 (bo Win 10 nie życzę sobie w komputerze).

  • 19. Data: 2016-01-07 15:15:25
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-01-07 o 14:57, Animka pisze:
    > Ja mam klawiaturę natec (taka z podświetlanymi klawiszami, to tak na
    > marginesie). Może to zależy od klawiatury.
    Naciskasz i przytrzymujesz LEWY alt i przy wciśniętym wpisujesz cyferki.
    Potem puszczasz i gotowe (wyskakują dopiero po puszczeniu).
    No i u mnie działa to z klawiatury numeryczna - tej z boku, z tej nad
    literami nie chce.
    Jacek

  • 20. Data: 2016-01-07 15:18:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-07 o 15:15, Jacek pisze:
> [...]
    > Potem puszczasz i gotowe (wyskakują dopiero po puszczeniu).
    > No i u mnie działa to z klawiatury numeryczna - tej z boku, z tej nad

    Co ważne, cyferki na klawiaturze numerycznej.

    --
    Liwiusz