  • 11. Data: 2009-06-23 19:14:43
    Temat: Re: Jak miec pieczatke, ale jej nie miec ?
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> schrieb im Newsbeitrag
    news:h1r5rv$mkj$1@news.wp.pl...
    To jest rozwiązanie, choć stemplowanie pieczątką wydaje się być znacznie
    szybsze.
    JaC

    No to wez nie pierdol i zrob sobie ta pieczatke. Najlepiej niech ci ja
    wypala na czole, to bedzie jeszcze szybciej.

  • 12. Data: 2009-06-24 21:15:57
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 23 Jun 2009 10:17:49 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Nie mamy pieczątki.
    > Bo żadna waaadza ani biurwa nie będzie nas zmuszać do tak poniżającego zachowania.
    > No ale jest problem przy wysylaniu listów poleconych i ZPO - ręcznie nie chce się
    pisać adresu zwrotnego, na puszczenie kopert przez drukarkę nie zawsze jest czas czy
    ochota.
    > Więc pytanie: jak zrobić pieczątkę do stemplowania kopert adresem zwrotnym ale tak
    ją zrobić, żeby z podniesionym czołem przez wszelakim biurestwem i
    postsocjalistycznym wymiarem niesprawiedliwości uczciwie odpowiadać "pieczątki nie
    mamy" ??
    > JaC

    na poczcie kiedyś byłą sutuacja, że panienka z okienka chciała pieczątki
    odcisk na potwierdzeniu odbioru, a klient wyjął mini drukarenkę i
    powiedział: potrzebuję 5 minut aby ułożyć...
    panna zdębiała, zawołała naczelnika, naczelnik stwierdził, żeby klient już
    nie robił cyrku i wyda list bez odcisku pieczątki

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_3.php

  • 13. Data: 2009-06-26 14:33:02
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > przez wszelakim biurestwem i postsocjalistycznym wymiarem
    > niesprawiedliwości uczciwie odpowiadać "pieczątki nie mamy" ??

    A każą ci na piśmie oświadczać, że nie masz pieczątki, z adnotacją że
    przyjąłeś do wiadomości odpowiedzialność karną na składanie fałszywych
    oświadczeń?
    Raczej nie, bo prawo nie przewiduje żebyś komukolwiek musiał takowe
    składać. Pieczątka firmowa nie jest regulowana prawem (już nawet z
    ustawy o statystyce są wyrzucili).

    Mogą sobie pytać a Ty nie masz obowiązku mówić prawdy (kłamstwo jest
    przestępstwem tylko w dokładnie określonych okolicznościach).

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 14. Data: 2009-06-26 14:38:02
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Ale to zwykle takie głupiutkie blondynki pytają, a ja zawsze się wtedy zapominam i
    całą prawdę mówię.....
    ;-)
    JaC

    -----