  • 1. Data: 2009-06-23 08:17:49
    Temat: Jak miec pieczatke, ale jej nie miec ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie mamy pieczątki.
    Bo żadna waaadza ani biurwa nie będzie nas zmuszać do tak poniżającego zachowania.
    No ale jest problem przy wysylaniu listów poleconych i ZPO - ręcznie nie chce się
    pisać adresu zwrotnego, na puszczenie kopert przez drukarkę nie zawsze jest czas czy
    ochota.
    Więc pytanie: jak zrobić pieczątkę do stemplowania kopert adresem zwrotnym ale tak
    ją zrobić, żeby z podniesionym czołem przez wszelakim biurestwem i
    postsocjalistycznym wymiarem niesprawiedliwości uczciwie odpowiadać "pieczątki nie
    mamy" ??
    JaC

  • 2. Data: 2009-06-23 08:19:58
    Temat: Re: Jak miec pieczatke, ale jej nie miec ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    postsocjalistycznym wymiarem niesprawiedliwości uczciwie odpowiadać "pieczątki nie

    Zrób sobie pieczątkę taką jaką chcesz, zresztą nawet jakbyś miał
    pełnoprawną pieczątkę, to nigdzie nie ma obowiązku jej stosować, a na
    pytania biurw zawsze możesz twierdzić, że nie masz pieczątki (w domyśle:
    przy sobie).

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-06-23 08:38:43
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 23 Cze, 10:17, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    postsocjalistycznym wymiarem niesprawiedliwości uczciwie odpowiadać "pieczątki nie

    Jak możesz dawać się tak poniżać udzielając w ogóle odpowiedzi na
    bezprawne pytania czy sugestie o twój stan posiadania (pieczątek)?
    Przecież urzędniczka nie ma żadnych podstaw do zadawania takiego
    pytania i rządania od ciebie odpowiedzi?

  • 4. Data: 2009-06-23 08:43:54
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    [żądania]

  • 5. Data: 2009-06-23 08:54:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    przypadek pisze:
> [...]
    > Przecież urzędniczka nie ma żadnych podstaw do zadawania takiego
    > pytania i rządania od ciebie odpowiedzi?

    Nie ma zakazu pytania, więc pytać może. Inna sprawa, że z takiego
    pytania nic nie musi wynikać. Nie popadajmy w paranoję, czy idąc do ZUSu
    nie mogę poprosić tam o długopis, bo prawo tego nie przewiduje?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-06-23 09:14:55
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
[...]

    Wydrukuj sobie adres na gotowych naklejkach. Są dostępne arkusze z takimi
    naklejkami wymiarami zbliżonymi do pieczątki. Drukujesz na nich co chcesz, a
    potem takiego gotowca naklejasz na co chcesz.

    Pozdrawiam.

    M.

  • 7. Data: 2009-06-23 09:21:45
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał w wiadomości

> [...]
    > naklejkami wymiarami zbliżonymi do pieczątki. Drukujesz na nich co chcesz,
    > a potem takiego gotowca naklejasz na co chcesz.

    Właśnie widziałem na Allegro, że 1000 szt. takich naklejek kosztuje 20zł. Co
    więcej, są one już wypełnione danymi jakimi się chce (wystarczy gościowi
    podać dane w mailu co ma na nich wydrukować).

    Pozdrawiam.

    M.

  • 8. Data: 2009-06-23 17:22:55
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    postsocjalistycznym wymiarem niesprawiedliwości uczciwie odpowiadać "pieczątki nie

    Kupic sobie drukarke etykiet, albo etykiety na kartce A4 i nadrukowac na
    tym tyle adresow ile dusza zapragnie a pozniej tylko naklejac na koperty

    Jacek Kustra

  • 9. Data: 2009-06-23 18:10:47
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    castrol wrote:
    [...]
    > Kupic sobie drukarke etykiet, albo etykiety na kartce A4 i nadrukowac na
    > tym tyle adresow ile dusza zapragnie a pozniej tylko naklejac na koperty

    Albo od razu zamowic nadrukowane koperty...

    Pozdro

    Maseł

  • 10. Data: 2009-06-23 18:12:37
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To jest rozwiązanie, choć stemplowanie pieczątką wydaje się być znacznie szybsze.
    JaC

    -----