  • 51. Data: 2011-11-23 15:26:47
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    news:jaj11u$45n$1@news.onet.pl...

    > Ale wg logiki palikotowców prawo (żeby nie było NTG) do ochrony mają tylko
    > zboczeńcy.

    Nieprawda. Tylko ci zboczeńcy, co palą trawkę.

    N.
    cóż za imponujący poziom wiedzy (i nie chodzi mi o embriologię)

  • 52. Data: 2011-11-23 15:48:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisa?(a):

    > A kto powiedział, że nie? Kiedyś - załóżmy - przeżywały tylko
    > 8-miesięczne płody, czli wg januszka 7-miesięczniak prawa do życia nie
    > ma.

    Znowu manipulujesz bo określiłem wyraźnie, że chodzi o płód z bez
    zaczątków układu nerwowego - czyli mający mniej niż 6 tygodni.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 53. Data: 2011-11-23 15:58:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maruda napisa?(a):

    > Płód na takim etapie wystarczy umieścić w odpowiednich roztworach, aby
    > rozwinął się w normalną istotę ludzką, po czym wydać na niego 5-letni
    > średni zarobek i poświęcić mu 20 lat życia, by dowiedzieć się, że może z
    > niego wyrosnąć taki [---] jak Ty.

    Masz zapewne na myśli sztuczną macicę? Owszem, pewnie kiedyś coś takiego
    uda się skonstruować. I zapewne wtedy podstawą rozmnażanie będzie
    klonowanie odpowiedniego osobnika wedle ściśle wybranych przez rodziców
    (co ciekawe niekoniecznie dwojga) cech. Zapewne wtedy też długość życia
    tak stworzonej osoby będzie kilkukrotnie wyższa niż dziś. Ale to pieśń
    przyszłości. Póki co jednak - nie ma możliwości aby wyjąć z organizmu
    matki 6-cio tygodniową zygotę i po za organizmem matki doprowadzić do
    jego dalszego rozwoju.

    Nie rozumiem co znaczy "taki [---] jak Ty"? Mój pogląd jest jasny -
    decydentem w tej sprawie jest matka. Ona podejmuje decyzję. Ma na to
    określony czas - nie więcej niż 6 tygodni. Robienie ze mnie zabójcy
    niemowląt jest głupotą pomnożoną przez idiotyzm.

    j.

  • 54. Data: 2011-11-23 16:00:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    januszek napisa?(a):

    > Liwiusz napisa?(a):

    > Znowu manipulujesz bo określiłem wyraźnie, że chodzi o płód z bez
    > zaczątków układu nerwowego - czyli mający mniej niż 6 tygodni.

    Jeszcze jedno - też manipulacja - nie wg januszka bo januszek wyraźnie
    określił, że prawo do życia stanowi matka a nie januszek, Liwiusz,
    Proboszcz, Prezydent, Premier, Poseł etc...

    j.

  • 55. Data: 2011-11-23 16:12:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bydlę napisa?(a):

    > W jaki sposób jedno różni się od drugiego?
    > Pytam oczywiście o te koszty - samobójcy chowają się na swój koszt i
    > nie przynoszą żadnych strat?
    > Jak?

    To proste. Dziś umieranie trwa. Nowoczesna medycyna potrafi przedłużyć
    umieranie o kilka tygodni, czasem i miesięcy. Procedura SAL (czyli
    Samobójstwo w Asyscie Lekarza) będzie tańsza, znacznie.

    j.

  • 56. Data: 2011-11-23 17:47:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Icek napisa?(a):

    > zacznijmy od zmian. W dowodach osobistych zacznijmy podawać datę
    > zapłodnienia a nie datę urodzin

    Nie rozumiem dlaczego ochroną nie powinno się objąć plemników i komórek
    jajowych?

    j.

  • 57. Data: 2011-11-23 18:30:10
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Płód na takim etapie wystarczy umieścić w odpowiednich roztworach, aby
    > rozwinął się w normalną istotę ludzką,

    w jakich roztworach Cie hodowali ?? Opary obłędu widać tu dziś.

    Też słyszysz głosy zarodków ? Wołanie o pomoc ?

    Icek

  • 58. Data: 2011-11-23 18:30:59
    Od: Icek <i...@d...pl>

  • 59. Data: 2011-11-23 18:32:43
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Ale wg logiki palikotowców prawo (żeby nie było NTG) do ochrony mają
    > tylko zboczeńcy.

    bo matka z zarodkiem już nie ma ochrony i musi donosić

    Icek

  • 60. Data: 2011-11-23 19:47:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bydlę napisa?(a):

    > Zwykłe odbijanie karty na tej planecie trwa jednak krócej.
    > Natomiast przewlekłe choroby czasem kończą się śmiercią.

    > Pozwolę sobie zburzyć ci koncepcję: ktoś choruje i się zabija, ktoś nie
    > choruje i się zabija, ktoś choruje i nie umiera, ktoś nie choruje i
    > umiera.

    > Od najmniejszej liczby do największej.
    > IMO samobójstwa (legalne i stosowane) w żaden sposób nie poprawią budżetu.
    > Chyba, że rozmawiamy o metodzie znanej z Logan's Run...

    Nie łapię kodu kulturowego ;) Chodzi o "odbijanie karty" i "Logan's
    Run"?

    j.