  • 31. Data: 2011-11-23 00:00:42
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 14:42:58 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Fakty historyczne są jednak takie, że ludzie raczej uciekają z
    > socjalizmu do kapitalizmu, a nie na odwrót.

    Z racji oczywistej "fakty historyczne" jeszcze nie przerabiały odwrotnego
    kierunku, ale wkrótce go poznają...

  • 32. Data: 2011-11-23 00:02:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 08:49:27 +0100, Danusia napisał(a):

    > To jeszcze nie jest tak źle, bo w sumie emeryture dostaniesz

    Tak??? - o jakże się cieszę, że ZUS/KRUS nie zbankrutuje, a ja dożyję!

  • 33. Data: 2011-11-23 05:57:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ikselka napisa?(a):

    > Przeciez pani Mucha już sie wypowiedziała, ze starych leczyć nie należy, bo
    > i tak umrą.

    Jakiś szerszy kontekst? Bo być może jest ziarenko prawdy w tym, że
    pewnych procedur medycznych u ludzi w podeszłym wieku nie powinno się
    stosować (a robi się to nie po to aby życie tych ludzi ratować, tylko
    dla kasy).

    > No i za to zaraz została ministrem sportu...

    Chyba lepiej, że sportu a nie zdrowia? ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 34. Data: 2011-11-23 05:58:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ikselka napisa?(a):

    > Ależ po co, kiedy lepiej zadziałać u żtp początków - przecież wystarczy
    > zalegalizować aborcję. Mniej bachorów do wykarmienia w stosunku do
    > pracujacych dorosłych, zatem i potem mniej emerytów, a i mniej biomasy do
    > drogiej utylizacji...

    Doświadczenie innych krajów pokazuje wyraźnie, że legalność i dostepność
    aborcji zwiększa (a nie zmniejsza) liczbę urodzin.

    j.

  • 35. Data: 2011-11-23 07:30:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-23 06:58, januszek pisze:
    > Ikselka napisa?(a):

    > Doświadczenie innych krajów pokazuje wyraźnie, że legalność i dostepność
    > aborcji zwiększa (a nie zmniejsza) liczbę urodzin.

    I jest udowodniona korelacja między jednym i drugim???

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2011-11-23 08:54:55
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

> [...]
    > dla kasy).

    > Chyba lepiej, Ĺźe sportu a nie zdrowia? ;)

    W aktualnym systemie ochrony zdrowia w RP lekarze nie są
    zainteresowani zdrowiem lecz jak największą zachorowalnością.
    Pracują na punkty. Im wiecej punktów tym więcej kasy da im NFZ.
    Konkursy polegają na odgórnie ustanowionych przez urzędników planach.
    Jak ktoś nie jest w stanie wykonać planu to nie ma umowy z NFZ.

    Co innego jak byś to ty dawał lekarzowi kasę za WYLECZENIE
    lub twoja dobra (a takich u nas też nie ma) firma ubezpieceniowa.

    Generalnie system wymaga prawdziwej reformy a nie pratyjnej
    fikcji. Musi być i rynkowy i mieć elementy solidaryzmu społecznego
    (na raki, nerki, wątroby itp bardzo drogie leczenia).

    Ja taki system mam ale partie nie są tym projektem zainteresowane
    bo on likwiduje ZUS.

    Andrzej.

  • 37. Data: 2011-11-23 09:40:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisa?(a):

    > I jest udowodniona korelacja między jednym i drugim???

    Z naukowego punktu widzenia trudno jest tu mowic o jakis bezposrednich
    korelacjach bo powyzsze jest wylacznie obserwowana prawidlowoscia
    statystyczna, ktora na pewno ma szerszy konktekst, a ktory mozna
    sprowadzic do tego, ze w krajach, w ktorych wladza nie wchodzi w
    regulowanie zycia swojego obywatela tak mocno, zeby odebrac matce prawo
    do podjecia decyzji o aborcji - ludzie rozmnazaja sie chetniej bo i zyje
    im sie tam lepiej.

    j.

  • 38. Data: 2011-11-23 10:53:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-23 10:40, januszek pisze:
> [...]
    > regulowanie zycia swojego obywatela tak mocno, zeby odebrac matce prawo
    > do podjecia decyzji o aborcji - ludzie rozmnazaja sie chetniej bo i zyje

    Masz rację. Myślę, że można to twórczo rozwinąć. W państwach, gdzie
    władza nie wchodzi w regulowanie życie swojego obywatela tak mocno, aby
    odebrać matce prawo do podjęcia decyzji zabójstwie niemowlaka ludzie
    rozmnażaliby się jeszcze chętniej i żyłoby im się lepiej.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2011-11-23 11:42:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisa?(a):

> [...]
    > odebrać matce prawo do podjęcia decyzji zabójstwie niemowlaka ludzie
    > rozmnażaliby się jeszcze chętniej i żyłoby im się lepiej.

    Próbujesz manipulować emocjami poprzez użycie zwrotu "zabójstwo
    niemowlaka"? Bo czym innym jest usunięcie płodu na takim etapie jego
    komórkowego rozwoju zanim wytworzy się układ nerwowy a czym innym
    zabicie urodzonego i samodzielnie podtrzymującego swoje funkcje życiowe
    dziecka. Jeśli nie potrafisz tego rozróżnić to nie powinnismy tej debaty
    kontynuować.

    j.

  • 40. Data: 2011-11-23 13:02:50
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-11-23 12:42, januszek pisze:
> [...]
    > zabicie urodzonego i samodzielnie podtrzymującego swoje funkcje życiowe
    > dziecka. Jeśli nie potrafisz tego rozróżnić to nie powinnismy tej debaty

    Wiesz co...
    Z Tobą nie powinno się żadnej (jak to nazywasz) "debaty" kontynuować...

    Płód na takim etapie wystarczy umieścić w odpowiednich roztworach, aby
    rozwinął się w normalną istotę ludzką, po czym wydać na niego 5-letni
    średni zarobek i poświęcić mu 20 lat życia, by dowiedzieć się, że może z
    niego wyrosnąć taki [---] jak Ty.

    Może się odechcieć.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.