  • 111. Data: 2011-11-26 13:09:00
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 13:52:27 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > No to wg. ciebie nie ma różnicy między urządzeniem nieistniejącym a
    > wyłączonych... Brawo.

    Nie rozmawiamy o urzadzeniu, tylko o swiadomosci. W obu przypadkach jej nie
    ma. A to przeciez decyduje o czlowieczenstwie.

    > Mądrzejsze od ciebie, choć to faktycznie niewielki wyczyn, bezmóżdżku.

    I po co tak ujadasz jak ratlerek zza plotu? To nie dodaje powagi ani
    meskosci. Wychodzisz tylko na chama, a podobno w realu jestes cichy i
    grzeczniutki.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 112. Data: 2011-11-26 13:23:25
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 26 Nov 2011 14:12:10 +0200, januszek napisał(a):

    > Nie. Rozmawiamy o istocie na takim etapie rozwoju, w którym nie posiada
    > ona jeszcze układu nerwowego. To automatycznie wyklucza świadomość.

    Utrata swiadomosci tez.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 113. Data: 2011-11-26 13:25:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.11.2011 14:09, KRZYZAK pisze:

    > Nie rozmawiamy o urzadzeniu, tylko o swiadomosci. W obu przypadkach jej nie
    > ma. A to przeciez decyduje o czlowieczenstwie.

    Ośrodkiem świadomości/osobowości albo jak wolisz poetycko duszy jest
    mózg. Nie ma mózgu - nie ma świadomości/osobowości.

    Jest mózg w śpiączce - świadomość/osobowość jest, tylko uśpiona.

    > I po co tak ujadasz jak ratlerek zza plotu? To nie dodaje powagi ani
    > meskosci. Wychodzisz tylko na chama, a podobno w realu jestes cichy i
    > grzeczniutki.

    I tak się nigdy nie dowiesz, bo jesteś pizdą odważną tylko anonimowo i
    zza klawiatury.

  • 114. Data: 2011-11-26 13:28:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.11.2011 13:07, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Być może nasz krzyżowiec zbyt dosłownie bierze bajkę o duszy i traktuje
    > ją jak fakt ;)

    Może i ta dusza istnieje, ale póki co jeszcze nikt nie wykazał jej
    objawów w świecie rzeczywistym (czyli osobowości) w stworzeniu
    pozbawionym mózgu.

    Proponuję eksperyment: zniszczyć mózg krzyżaczka a potem zbadać, czy
    nadal będzie się komunikował i rozumował (nawet na swój kaleki sposób).
    Jeśli tak - przyznam mu rację, że osobowość jest niezależna od mózgu i
    teoretycznie może istnieć nawet w pojedynczej komórce.

  • 115. Data: 2011-11-26 13:30:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.11.2011 14:23, KRZYZAK pisze:

    > Utrata swiadomosci tez.

    Mylisz chwilowe wyłączenie z całkowitym brakiem.

  • 116. Data: 2011-11-26 13:35:20
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 14:25:20 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > I tak się nigdy nie dowiesz, bo jesteś pizdą odważną tylko anonimowo i
    > zza klawiatury.

    Ja juz sie dowiedzialem. Placzesz i pierdzisz ze strachu, jak ktos sie na
    ciebie zle spojrzy.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 117. Data: 2011-11-26 13:38:09
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 26 Nov 2011 14:25:30 +0200, januszek napisał(a):

    > To automatycznie wyklucza posiadanie świadomości. To z kolei
    > automatycznie wyklucza możliwość utraty świadomości. Zrozumiałeś? Jeśli
    > konieczna jest jeszcze jedna powtórka to powiedz, nie wstydź się.

    Ale ja nic nie pisalem o procesie, ktory doprowadza do braku swiadomosci,
    tylko o jej istnieniu w danej chwili. W obu przypadkach tej swiadomosci nie
    ma. Nie jest wazne z jakiego powodu.
    A skoro nie ma swiadomosci, to taki organizm nie jest czlowiekiem, prawda?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 118. Data: 2011-11-26 13:38:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.11.2011 14:35, KRZYZAK pisze:

    > Ja juz sie dowiedzialem. Placzesz i pierdzisz ze strachu, jak ktos sie na
    > ciebie zle spojrzy.

    Krzyżak Kibord Łorrior Forever ;->

  • 119. Data: 2011-11-26 13:43:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.11.2011 13:35, januszek pisze:
    > KRZYZAK napisa?(a):

    > Teraz powinieneś odmawiać zdrowaśki na kolanach i odbębnić trzy dobre
    > uczynki. Swoją drogą Andrzejowi jest prościej bo jako osoba
    > nieograniczona dogmatem dobra wiekuistego i nieskonczonego milosierdzia
    > może Ci kadzić dowolnie. Nie uważasz, że to trochę niesprawiedliwe?

    Swoją drogą jacy ci katole to hipokryci... Pieprzą o duszach, grzechach,
    cnocie i honorze, a (jak widać na przykładzie choćby krzyżaczka) jak
    przychodzi co do czego to potrafią tylko kłamać i chować się za
    dogmatami (tudzież klawiaturą ;-) )

    PS: katole a Katolicy... Katolicy potrafią postępować zgodnie ze swoimi
    oficjalnymi wartościami i choć nie będę łykać ich dogmatów, to jestem w
    stanie je uszanować, o ile nie narzucają ich na siłę innym. Katole w
    płaszczyku świętoszka kradną, kłamią, puszczają się na lewo i prawo oraz
    tylko kombinują, jakby tu "dopierdolić" bliźniemu (patrz: "modlitwa
    Polaka" z "Dnia Świra").

  • 120. Data: 2011-11-26 13:54:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.11.2011 13:47, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Nie zgadzam się z tym. Oficjalne wartości też podlegają interpretacją a
    > te prowadzą do sporów. Kiedyś takie spory wewnętrzne załatwiano stosem a
    > dziś zakazem wypowiadania się w mediach ;)

    Wiesz, bardziej mi chodzi o takie podstawy typu "nie mów fałszywego
    świadectwa przeciwko bliźniemu swemu" (co katole czynią notorycznie -
    krzyżaczek pięknie to prezentuje) albo dziwne selektywne traktowanie
    "nie zabijaj" (kila komórek bez mózgu - nie wolno; pojechać na wojenkę
    za kasę i zabijać krajowców - wolno).