  • 101. Data: 2011-11-26 12:29:00
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Ośrodkiem świadomości/osobowości albo jak wolisz poetycko duszy jest
    > mózg. Nie ma mózgu - nie ma świadomości/osobowości.

    Inaczej to ujmę: nasza ludzka świadomość, na tym etapie rozwoju na
    którym jesteśmy, wymaga dla swojego istnienia układu nerwowego. Nie
    możemy wykluczyć, że w przyszłości będzie inaczej. Zostańmy więc tu i
    teraz :)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 102. Data: 2011-11-26 12:32:09
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 13:18:41 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wiesz, może dla takich debili jak krzyżaczek brak mózgu to norma, ale co
    > do zasady bez mózgu nie ma świadomości, tożsamości - tego wszystkiego,
    > co czyni daną istotę człowiekiem.

    Czyli mozna zabic nieprzytomnego, bo nie jest czlowiekiem.
    Zaczynasz mnie przekonywac do legalizacji aborcji, albo sterylizacji.
    Chociaz w twoim przypadku to chyba zbedne...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 103. Data: 2011-11-26 12:35:02
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Ja juz sie dowiedzialem. Placzesz i pierdzisz ze strachu, jak ktos sie na
    > ciebie zle spojrzy.

    Teraz powinieneś odmawiać zdrowaśki na kolanach i odbębnić trzy dobre
    uczynki. Swoją drogą Andrzejowi jest prościej bo jako osoba
    nieograniczona dogmatem dobra wiekuistego i nieskonczonego milosierdzia
    może Ci kadzić dowolnie. Nie uważasz, że to trochę niesprawiedliwe?

    j.

  • 104. Data: 2011-11-26 12:38:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Ale ja nic nie pisalem o procesie, ktory doprowadza do braku swiadomosci,
    > tylko o jej istnieniu w danej chwili. W obu przypadkach tej swiadomosci nie
    > ma. Nie jest wazne z jakiego powodu.
    > A skoro nie ma swiadomosci, to taki organizm nie jest czlowiekiem, prawda?

    Ciągle błądzisz. Pisałeś o *utracie* świadomości. Teraz, pewnie
    rozumiesz już, że jesteś w ślepym załku i próbujesz się ratować
    wymazując z Wszechświata czas. To jest przykład tego co wcześniej
    nazwałem idiotycznym argumentem.

    j.

  • 105. Data: 2011-11-26 12:42:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.11.2011 13:32, KRZYZAK pisze:

    > Czyli mozna zabic nieprzytomnego, bo nie jest czlowiekiem.

    Jest pewna różnica pomiędzy "nie ma" a "ma wyłączoną". Przynajmniej u
    ludzi, nie wiem jak u stworzonek twojego gatunku.

  • 106. Data: 2011-11-26 12:47:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Katolicy potrafią postępować zgodnie ze swoimi oficjalnymi wartościami
    > i choć nie będę łykać ich dogmatów, to jestem w stanie je uszanować, o
    > ile nie narzucają ich na siłę innym.

    Nie zgadzam się z tym. Oficjalne wartości też podlegają interpretacją a
    te prowadzą do sporów. Kiedyś takie spory wewnętrzne załatwiano stosem a
    dziś zakazem wypowiadania się w mediach ;)

    j.

  • 107. Data: 2011-11-26 12:52:14
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 13:42:49 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jest pewna różnica pomiędzy "nie ma" a "ma wyłączoną".

    W obydwu przypadkach swiadomosc jest w takim samym stanie - w danej chwili
    jej nie ma.

    > Przynajmniej u ludzi, nie wiem jak u stworzonek twojego gatunku.

    Daruj sobie te zalosne teksty. Ani madre, ani smieszne.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 108. Data: 2011-11-26 12:52:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.11.2011 13:52, KRZYZAK pisze:

    > W obydwu przypadkach swiadomosc jest w takim samym stanie - w danej chwili
    > jej nie ma.

    No to wg. ciebie nie ma różnicy między urządzeniem nieistniejącym a
    wyłączonych... Brawo.

    > Daruj sobie te zalosne teksty. Ani madre, ani smieszne.

    Mądrzejsze od ciebie, choć to faktycznie niewielki wyczyn, bezmóżdżku.

  • 109. Data: 2011-11-26 13:02:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    KRZYZAK napisa?(a):

    > Owszem. I w tej chwili mamy dokladnie taka sama sytuacje - w obydwu
    > przypadkach brak swiadomosci.

    Głupota! W przypadku płodu mówimy o braku układu nerwowego. Idąc tropem
    wyznaczonym przez Ciebie dojdziemy do dorosłych u których nie działa
    system nerwowy (jeszcze raz podkreślam, że o niego chodzi a nie o
    świadomość). Takich którym przestał działać układ nerwowy, nazywa się
    zwłokami. To automatycznie wyklucza możliwość ich zabicia. Może Ci się
    pomyliło z bezczeszczeniem?

    j.

  • 110. Data: 2011-11-26 13:04:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Wiesz, bardziej mi chodzi o takie podstawy typu "nie mów fałszywego
    > świadectwa przeciwko bliźniemu swemu" (co katole czynią notorycznie -
    > krzyżaczek pięknie to prezentuje) albo dziwne selektywne traktowanie
    > "nie zabijaj" (kila komórek bez mózgu - nie wolno; pojechać na wojenkę
    > za kasę i zabijać krajowców - wolno).

    Oj tam, oj tam - być może bliźnim nie jest ktoś kto nie podziela ich
    dogmatów i bajek :) Po za tym na wojenkę wysyła się też kapelanów,
    którzy niosą ze sobą przesłanie, że Pan jest po właściwej stronie ;P

    j.