  • 31. Data: 2007-07-09 09:05:14
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Arek (G) napisał(a):

    > Proponowałbym nie oceniać jak się nie rozumie.

    takiego skurwysynstwa nie da sie zrozumiec. Ktos podal przykald z
    dzieckiem, ktore potrafi bardziej na nerwach zagrac niz pies, czy o
    znaczy ze w ten sam sposob bedzie usparwiedliwac chec zamordowaqnia tego
    dziecka?

    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 32. Data: 2007-07-09 09:08:14
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał

    > Proponowałbym nie oceniać jak się nie rozumie. Kiedyś w jakimś filmie
    > pokazywali jakieś tortury, które polegały na puszczanie różnych
    > denerwujących dźwięków. Koleś długo nie wytrzymał. Teraz wyobraź sobie
    > takie tortury dzień w dzień. Nie jeden myślał by o wysadzeniu całego bloku
    > a nie tylko ostrzelaniu psa.

    Ja mam co dzien takie tortury.

    Na przeciwko miejsca gdzie mieszkam, jest jakis zaklad slusarski czy
    cos w tym rodzaju. Nie musze budziku nastawiac. Codzien od poniedzialku
    do soboty jest o 7.00 (punktualnie!) wlaczana szlifierka i jest pobudka
    calej ulicy.

    Na przeciwko miejsca gdzie mieszkam jest sklep Zabka, a obok sklepu
    lawki - akurat vis a vis mojego miejsca zamieszkania. Codzien, siedem
    dni w tygodniu, od okolo 22 do 5 nad ranem (!!!) sa imprezy "kulturalne"
    milosnikow
    taniego wina (czasem tylko przerazliwe wycie, czasem klotnie, czasem
    ktos komus roztrzaska leb butelka - kiedys jako jedyny dzwonilem na policje
    - teraz juz mi sie nie chce, czasem ktos rzuci butelka o mur, czasem jakis
    cygan rzuci wiazanke i tak kontynuje non-stop przez 3 godziny na
    caly regulator az mu w
    gebie zaschnie - wtedy zyzgakiem biegnie po kolejna flaszke...)

    To tylko fragment opowiesci z zycia wzietych.
    Ale wiem, ze takie sa uroki mieszkania w centrum miasta dosc duzego miasta.
    No coz. Chetnie bym sie z tym gosciem, co to niby ma problem z psem sasiada,
    zamienil. Bardzo chetnie.

    Do czego zmierzam. Otoz nie mam zamiaru nikogo zabijac. Czasem przeklne
    siarczyscie, gdy zostane obudzony o drugiej nad ranem, ale kalasznikowa
    nie kupilem. Moze dlatego ze jestem czlowiekiem?

    Neko

  • 33. Data: 2007-07-09 09:24:48
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

> [...]
    > dzieckiem, ktore potrafi bardziej na nerwach zagrac niz pies, czy o
    > znaczy ze w ten sam sposob bedzie usparwiedliwac chec zamordowaqnia tego

    Jest lekka różnica pomiędzy szczekaniem psa a płaczem dziecka. Chodzi mi
    o głośność. U mnie w bloku ściany są dość grube. Na tyle grube, że w
    zasadzie sąsiadów nie słyszę w ogóle. Czasem w lato jak są pootwierane
    okna to jakaś głośniejsza impreza może dać się we znaki. Ale wystarczy
    wówczas zamknąć okno. Ale kundelka sąsiada, który czasem potrafi cały
    dzień szczekać po prostu słychać wszędzie. No i druga kwestia, dziecko
    nie drze się przez cały dzień, popłacze chwilkę i tyle.

    I dlatego gościa rozumiem. Mimo, że sam bym nigdy do czegoś takiego się
    nie posunął. Łatwo jest oceniać innych, gdy takiego problemu się nie ma.

    Arek

  • 34. Data: 2007-07-09 09:27:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:d2u7m4-7h9.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa

    > Nie, nie radzisz sobie.

    Radzę.

    > Może ci ktoś wytłumaczy pochodzenie tego zwrotu,

    I tak dobrze, że nie chciałeś "pójść na całość" i nie dodałeś na
    początku, że ktoś "był uprzejmy być znaleźć się w mylnym błędzie" (jak
    już szpanujesz cytatami) bo byłby jeszcze gorszy bełkot.

    > mnie się nie chce.

    "mi" a nie "mnie" w tym konkretnym przypadku...

  • 35. Data: 2007-07-09 09:29:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MarlonB wrote:

    > mi się jego pomysł. No nie wiem, okopałbym go trochę łopatą albo coś.
    > Stomatolog jest bardzo drogi, a na uzębieniu bym się właśnie skupiał. Z

    I potem ty byś za to płacił. Jak nie dobrowolnie to plus koszta sądowe i
    komornicze.

    Zlicytowali by ci domek nie miał byś gdzie hodować ujadających psów.

  • 36. Data: 2007-07-09 09:30:12
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Neko napisał(a):
> [...]
    > cos w tym rodzaju. Nie musze budziku nastawiac. Codzien od poniedzialku
    > do soboty jest o 7.00 (punktualnie!) wlaczana szlifierka i jest pobudka
    [...]

    To szczerze współczuje. Mam trochę podobnie, mieszkam przy ruchliwym
    rondzie. Też jestem zarzucany różnymi dźwiękami. Ale są tylko dwa
    rodzaje dźwięków do których przyzwyczaić się nie mogę. Pierwszy to dawcy
    nerek prujący ulicami, to na szczęście jest tylko chwilowe ale niestety
    dość częste. A drugie to ujadanie takich małych kundelków, zamkniętych
    na balkonach. Tego po prostu nie da się znieść.

    Szlifierki też doświadczyłem, bo przez ostatnie parę miesięcy były
    remonty balkonów i ekipa właśnie szlifierkami kontowymi demontowała
    stare balkony. Zaręczam, że ten dźwięk to mód dla uszu w porównaniu do
    tych małych ujadaczy.

    Arek

  • 37. Data: 2007-07-09 10:02:45
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Zlicytowali by ci domek nie miał byś gdzie hodować ujadających psów.

    Naogladales sie za duzo filmow klasy B.

    Neko

  • 38. Data: 2007-07-09 10:14:26
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    wiadomości news:gob9m4-8db.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > I potem ty byś za to płacił. Jak nie dobrowolnie to plus koszta sądowe i
    > komornicze.
    >
    > Zlicytowali by ci domek nie miał byś gdzie hodować ujadających psów.

    myślę jednak, że by mi to uszło na sucho.

    M.

  • 39. Data: 2007-07-09 10:16:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > nie drze się przez cały dzień, popłacze chwilkę i tyle.

    a to juz zalezy od dziecka

    a wracajac do tematu, to on napisal ze ten pies szczeka 2 godziny, jesli
    teraz jeszcze zalozymy ze nie robi tego non stop przez 2 godziny, tylko
    rozklada sobie to na raty :) to raczej szczegolnie uciazliwe to nie
    powinno byc

  • 40. Data: 2007-07-09 10:19:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:gob9m4-8db.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > I potem ty byś za to płacił. Jak nie dobrowolnie to plus koszta sądowe i
    > komornicze.

    nie bierzesz jednego pod uwage ;)
    po pierwsze trzeba byc podejzanym, co akurat moze by sie i udalo, a po
    drugie wine trzeba udowodnic, a z tym moze byc problem zasadniczy