  • 21. Data: 2007-07-09 06:54:06
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 08 Jul 2007 23:08:38 +0200, Jotte napisał(a):

    > Ewa Szumańska, "będąc młodą lekarką"... Nie znasz?? Nie wierzę..

    To pochodzi z "młodej lekarki"?? Znam ale tekstu nie pamiętam...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 22. Data: 2007-07-09 07:38:14
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@o...pl> napisał

    > Chciałem spytać jaka jest kara za zabicie psa sąsiada?
    > Sąsiad ma psa, który przez dwie godziny dziennie szczeka i wyje.
    > Chciałem go jakoś uśmiercić i nie wiem czy mi się to opłaca.

    Mam nadzieje, ze jak najwieksza. Minimum
    dozywocie dla takiego %##$% jak ty.

    Neko

  • 23. Data: 2007-07-09 07:39:06
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Nie sądziłem, że bedzie komuś potrzebna.

    Niestety, 90% spoleczenstwa to debile. Kiedys
    mowili w Wiadomosciach. Nie przejmuj sie, ze niektorzy
    Cie nie rozumieja.

    Neko

  • 24. Data: 2007-07-09 07:40:03
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Ale bełkot...

    Nie osmieszaj sie.

    Neko

  • 25. Data: 2007-07-09 07:41:25
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał

    > Strach pomyslec co bedzie jak sasiad autora watku dorobi sie dziecka,
    > ktore placzem/smiechem/tupaniem bedzie doprowadzac do szalu autora
    > watku.....

    Gosc urodzil sie za pozno. Tak z 70 lat za pozno. Mialby chlop
    radoche podczas okupacji hitlerowskiej. Te wszystkie Sondercomanda
    i inne wynalazki...

    Neko

  • 26. Data: 2007-07-09 07:41:51
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał

    > Ostrzelaj go z broni gazowej.

    Ty tak na powaznie???

    Neko

  • 27. Data: 2007-07-09 07:43:34
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Nie opłaca.

    Moge prosic o rozwiniecie wypowiedzi?

    Neko

  • 28. Data: 2007-07-09 07:47:22
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w

    > Errare humanum est.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

    A nie. To bedzie za trudne... Chyba ze dolaczysz "instrukcje obslugi".

    Neko

  • 29. Data: 2007-07-09 08:12:38
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "Tom" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chciałem spytać jaka jest kara za zabicie psa sąsiada?
    > Sąsiad ma psa, który przez dwie godziny dziennie szczeka i wyje.
    > Chciałem go jakoś uśmiercić i nie wiem czy mi się to opłaca.

    Tylko, że tu nawet nie chodzi o kare jaką mozesz dostac. Ja na przykład
    starałbym się pokazać sąsiadowi, który uśmiercił mi psa, że nie spodabał mi
    się jego pomysł. No nie wiem, okopałbym go trochę łopatą albo coś.
    Stomatolog jest bardzo drogi, a na uzębieniu bym się właśnie skupiał. Z
    resztą kto wie co by mi do głowy jeszcze strzeliło. Bo wiesz, niektórzy
    bardzo lubią swoje psiaki...

    M.

  • 30. Data: 2007-07-09 08:27:13
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Neko napisał(a):
    > Użytkownik "Tom" <t...@o...pl> napisał

    > Mam nadzieje, ze jak najwieksza. Minimum
    > dozywocie dla takiego %##$% jak ty.

    Proponowałbym nie oceniać jak się nie rozumie. Kiedyś w jakimś filmie
    pokazywali jakieś tortury, które polegały na puszczanie różnych
    denerwujących dźwięków. Koleś długo nie wytrzymał. Teraz wyobraź sobie
    takie tortury dzień w dzień. Nie jeden myślał by o wysadzeniu całego
    bloku a nie tylko ostrzelaniu psa.

    Inna sprawa, że bogu ducha zwierzak niczym nie jest winny, ot taka psia
    natura.

    A do autora wątku, może warto było by pogadać z sąsiadem, on może nawet
    nie wiedzieć, bo pies szczeka gdy nikogo nie ma w domu.

    Arek