  • 1. Data: 2006-09-06 22:26:15
    Temat: Jak jest w Polsce z rzeczami znalezionymi?
    Od: "Krzysiek" <b...@u...poczta.fm>

    Znalazlem jakis czas temu telefon, po uruchomieniu go na mojej karcie
    dodzwonilem sie do wlasciciela i ustalilem, ze telefon zostal mu skradziony.
    Umowilem sie z nim na odbior ale sie nie pojawil wiec zanioslem go na
    policje. Tam sprawdzili go ze jest czysty, spisali protokol i telefon
    zostal. Czy on juz tam zostanie na amen czy mi go (jako znalazcy) zwroca
    jakos ? Jesli tak, to oni sie odezwa do mnie czy ja mam po jakims czasie isc
    z tym kwitkiem i go odebrac?

    Pozdr.
    Krzysiek

  • 2. Data: 2006-09-06 23:13:08
    Temat: Re: Jak jest w Polsce z rzeczami znalezionymi?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 7 Sep 2006 00:26:15 +0200, Krzysiek napisał(a):

    > Znalazlem jakis czas temu telefon (...)

    http://eber.kul.lublin.pl/~fajgiel/StaraWWW/Ap/Kc/kc
    2133.htm
    Tak trudno użyć googli? To jest pierwszy albo drugi link od góry.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-09-07 06:59:27
    Od: no1 <d...@t...pl>

    scream napisał(a):

    > http://eber.kul.lublin.pl/~fajgiel/StaraWWW/Ap/Kc/kc
    2133.htm
    > Tak trudno użyć googli? To jest pierwszy albo drugi link od góry.

    czyli np. jak zostawiłem w pewnym miejscu telefon, a na drugi dzień go
    szukałem w tym miejscu, zostawiłem kartkę informacyjną ze swoimi danymi
    a mimo to tel się nie odnalazł to mogę zgłosić na policję kradzież?

  • 4. Data: 2006-09-11 07:06:08
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    no1 napisał(a):
    > czyli np. jak zostawiłem w pewnym miejscu telefon, a na drugi dzień go
    > szukałem w tym miejscu, zostawiłem kartkę informacyjną ze swoimi danymi
    > a mimo to tel się nie odnalazł to mogę zgłosić na policję kradzież?

    przywłaszczenie jeśli już

    KG

  • 5. Data: 2006-09-11 09:05:32
    Od: no1 <d...@t...pl>

    kam napisał(a):

    > przywłaszczenie jeśli już

    minęły już 2 miesiace. pewnie już nie mogę tego zgłosić?:(