  • 11. Data: 2008-09-16 11:52:05
    Temat: Re: Jaja w wyborem OFE ?
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "qwerty" napisał:

    > Pokaż jak wygenerujesz prawidłowy pesel dla 99/05/04

    99050401459

  • 12. Data: 2008-09-16 14:06:57
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 16 Sep 2008 13:32:12 +0200,
    qwerty <q...@p...fm> screamed:

    > Pokaż jak wygenerujesz prawidłowy pesel dla 99/05/04

    Za mało danych. M/K?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 16:06:45 user up 11832 days, 4:01, 1 user, load average: 0.69, 0.28, 0.35 ]

    Room service? Send up a larger room. -- Groucho Marx

  • 13. Data: 2008-09-16 14:09:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Za mało danych. M/K?

    Tylko, że 4 cyfry określają płeć (uwzględniając numer serii). Nie da się zgadnąć
    prawidłowego numeru pesel. Ta strona generuje liczbę kontrolną.

  • 14. Data: 2008-09-16 16:06:57
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Spisanie danych Xawerego Pracowitego i wygenerowanie fikcyjnego numeru
    > PESEL moim zdaniem nic nie da.

    W 1999r dawało prowizję i to dla agentów było najważniejsze.

    *piotr'ek*

  • 15. Data: 2008-09-16 21:21:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Sep 2008, Tapatik wrote:

    > To jest narzędzie do generowania cyfry kontrolnej na podstawie pozostałych
    > cyfr. Przy jego pomocy nie jesteś w stanie wygenerować czyjegoś PESEL-u.

    Nie zajarzyłeś - agenci oszukiwali również swoich zleceniodawców,
    zgłaszając wirtualnych klientów. Kontrola na bieżąco mogła wyłapać
    tylko drobną część fałszerstw, ale błąd w PESEL wyszedłby natychmiast,
    więc...

    > To, że na spisie lokatorów nie będzie młodego Jasia Pracowitego, tylko jego
    > ojciec Xawery Pracowity, który nie może należeć do żadnego OFE ze względu na
    > wiek.
    >
    > Spisanie danych Xawerego Pracowitego i wygenerowanie fikcyjnego numeru PESEL
    > moim zdaniem nic nie da.

    Widocznie nie mieści Ci się w głowie dokonanie świadomego oszustwa, które
    MUSI wyjść na jaw. Nic się nie martw, nie tacy agenci chodzą po świecie.

    > kupili mu mieszkanie, ale i wtedy będziesz miał problem w postaci numeru
    > PESEL.

    Ale ja jego numeru nie potrzebuję ;)
    Agent potrzebował takiego PESEL[a/u] (Wysoki Sądzie, odmawiam odpowiedzi
    na pytanie czy to słowo się odmienia :)) który "przejdzie wstępną
    weryfikację" - do wypłacenia prowizji.

    pzdr, Gotfryd