  • 421. Data: 2021-01-27 11:15:34
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Jan 2021 19:56:23 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Pamięcią sięgam do Kodeksu Drogowego z 1974 roku i
    > zawsze pieszy na pasach miał pierwszeństwo.

    No proszę, a przed samochodami trzeba było uciekać, co szczególnie zabawnie
    wyglądało w przypadku staruszek. Potwierdza się Twoja teza, że "od takiej
    ustawy liczba idiotów za kierownicą nie zmaleje."

    > Zresztą, jaki sens miałyby
    > przejścia dla pieszych?

    Najwięcej wypadków z udziałem pieszych jest właśnie na pasach, zatem to
    takie miejsca, w których szczególnie dobitnie możesz swym stalowym rumakiem
    pokazać, kto rządzi na drogach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 422. Data: 2021-01-27 11:45:57
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 27-01-2021 o 08:53, Robert Tomasik napisał:

    > Krawężnik przede wszystkim nie posiada uprawnień do interpretowania tego.

    No patrz, a art 11 UPP każe mu jednak zauważyć i interpretować na
    korzyść przedsiębiorcy, bo inaczej może liczyć na karę z art 13 UPP
    Takie małe ups?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 423. Data: 2021-01-27 11:48:03
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 26-01-2021 o 19:59, Robert Tomasik napisał:

    > Co innego w niej napisano?

    Choćby to, że nie ma prawa zakazującego prowadzenie działalności
    gospodarczej, jeśli nie wprowadzono któregoś ze stanów nadzwyczajnych.
    Jest to opublikowane? No jest, więc jest to prawem?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 424. Data: 2021-01-27 12:00:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Krawężnik przede wszystkim nie posiada uprawnień do interpretowania tego.

    Ale jego obowiązkiem jest pilnować przestrzegania prawa.
    Nawet jeśli tylko tego opublikowanego, to policja już powinna
    przygotowywać się do łapania tych, którzy opublikowali
    rozporządzenia bezprawnie. Myślę, że ustalenie tego faktu dla
    jednostki tym się zajmującej w policji jest tak samo proste,
    jak dla krawężnika ustalenie, ze ktoś przechodząc na czerwonym
    popełnia wykroczenie. Na skrzyżowaniu reaguje a w URM już nie?
    Nie twierdź zatem, że nic policja na poziomie krawężnika nie może zrobić.

    Tylko kto to będzie robił?
    I w jakim trybie?

  • 425. Data: 2021-01-27 12:56:24
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Już teraz włażą nie oglądając sie na jadące samochody, a nie mają
    > pierwszeństwa. Po prostu musi dojść do naturalnej selekcji i
    > wyeliminowania tej części pieszych, zanim bedzie można jeździć bezpiecznie.

    Już teraz mają pierwszeństwo (traktaty z tego co wiem są nad ustawą, ale
    nie ty korzystasz z rozporządzeń, tam też mają pierwszeństwo).

    Rozumiem, że osoba niedowidząca, albo ślepa jest wg Ciebie osobą do
    rozjechania?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 426. Data: 2021-01-27 14:37:04
    Od: Kviat

    W dniu 27.01.2021 o 12:00, cef pisze:

> [...]

    Czyli wiesz, że łamią prawo skoro uważasz, że powinni być rozliczeni...
    I co z tym robisz jako policjant?

    > Tylko kto to będzie robił?
    > I w jakim trybie?

    Dorzuciłbym: i dlaczego nie teraz, skoro łamią prawo teraz?

    Pozdrawiam
    Piotr

    PS. sorki, że przy okazji odniosłem się do wypowiedzi Roberta.
    Nie chciało mi się cofać do jego oryginalnego posta.

  • 427. Data: 2021-01-27 15:19:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.01.2021 o 08:15, cef pisze:

    > On zrozumie dopiero jak mu emkę zabiorą za kilka lat.

    NIe zrozumie. Nie zobaczy związku.

    --
    Shrek

  • 428. Data: 2021-01-27 15:20:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja nadal liczę, że autorzy pomysłu zostaną rozliczeni.

    To przestańcie pacyfikować demonstracje. Wtedy jest szansa, że jak
    wyjdzie milion osób na ulicę to coś się zmieni. A tak - to sami bronicie
    status quo.

    --
    Shrek

  • 430. Data: 2021-01-27 15:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > W mieście go trudno wyprzedzić,
    > ale gdy już się to uda zrobić bezpiecznie, to na najbliższych
    > światłach przeciska się on pomiędzy stojącymi samochodami i
    > problem z wyprzedzeniem jest na nowo.

    Kurde, robie czasami 100tys rocznie.
    A czasami 30 tysiecy rocznie po miescie i nie mam zielonego pojecia o
    jakims problemie z wyprzedzaniem rowerzystów mowisz...
    Moze to problem umiejetnosci i opanowania nerwów a nie rowerzystów?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 429. Data: 2021-01-27 15:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    > Najwięcej wypadków z udziałem pieszych jest właśnie na pasach,
    > zatem to takie miejsca, w których szczególnie dobitnie możesz swym
    > stalowym rumakiem pokazać, kto rządzi na drogach.

    A gdzie by miało być skoro najczesciej piesi tamtedy przechodza.

    To troche tak jakby powiedziec ze najwiecej wypadków z udziałem
    samochodów dzieje sie na drogach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka