  • 151. Data: 2021-01-17 08:19:47
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Wszyscy, tzn. tak konkretnie kto?

    Wszyscy Ci, którymi on się otacza.

  • 152. Data: 2021-01-17 08:59:20
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy [Czy anty-mandatowe orzecznictwo sądów jest jednolite lub z wyraźną przewagą?]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2021 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Po raz kolejny muszę skonstatować ze to bardzo smutne co piszesz i
    > czego nie piszesz...

    Prawdziwie smutne, to jest to, że jeśli robert jest tym, za kogo się
    podaje, to nie jest jakimś krawężnikiem a oficerem policji - policyjna
    elita...

    --
    Shrek

  • 153. Data: 2021-01-17 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Tomek! Twoje krytyczne uwagi są celne, tylko kierujesz je pod
    > niewłaściwym adresem. Policjant na patrolu nie jest uprawniony do
    > badania zdolności zgodności z jednym aktem prawnym innego aktu
    > prawnego.

    A kto w policji jest władny?

    > Należy ufać, że skoro akt prawny opublikowano, to jest
    > to legalny akt.

    Ufasz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 154. Data: 2021-01-17 12:30:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.01.2021 o 11:59, Budzik pisze:

    > A kto w policji jest władny?

    Nikt. To nie jest sprawa Policji.

    > Ufasz?

    Ponieważ poprzednich kilkanaście nie było, i stwierdziły to sądy, więc
    istnieją podstawy do niepokoju. Dlatego ja bym to zostawiał sądowi. On
    może to analizować, badać, a nawet zapytać.

    --
    Robert Tomasik

  • 155. Data: 2021-01-17 12:48:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nikt. To nie jest sprawa Policji.

    Robert raczy żartować. Oczywiście że policja ma do tego odpowiednie
    narzędzia, żeby prawidłowo interpretować prawo, bo rzeczywiście ciężko
    wymagać od szeregowego kulsona (którym tak BTW robert nie jest) żeby się
    orientował biegle w całości prawa (choć jego nieznajomość oczywiście nie
    zwalnia go z odpowiedzialności - tak ja i innych obywateli). Dlatego
    wymyślono w niektórych instytucjach coś takiego jak biuro prawne. Jak
    nie rozumiesz, to piszesz pismo i oni odpowiadają.

    I niespodzianka - policja a w zasadzie KGP ma takie biuro prawne i
    zapewne są tam osoby, co o hierarchii przepisów zapewne słyszały. Więc
    jeśli robert ma wątpliwości czy ważniejsze jest rozporządzenie
    p.o.remiera czy konstytucja, to ma ku temu odpowiednie narzędzia, żeby
    się dowiedzieć. Problem w tym, że wcale tego nie chce, bo znów raczy
    żartować, że takiej wiedzy nie posiada. Innymi słowy robert udaje
    głupka/kulsona.

    Tu można znaleźć co to biuro jest i do czego ono słyuży:

    § 19.
    1. Zadaniem Biura Prawnego jest zapewnienie Komendantowi Głównemu
    Policji obsługi prawnej, w tym:
    1) wykonywanie zadań w zakresie legislacji;
    2) udzielanie pomocy prawnej i informacji prawnej;
    --
    Shrek

  • 156. Data: 2021-01-17 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > więc istnieją podstawy do niepokoju. Dlatego ja bym to zostawiał
    > sądowi. On może to analizować, badać, a nawet zapytać.

    Ale rozumiesz ze majac takie przeswiadczenie (podejrzenie) pomimo tego
    zajmujecie sie własnie takimi sprawami robiąc problemy obywatelom
    jednoczesnie olewajac sprawy które pod wzgledem prawa watpliwe nie sa?

    Pomijam juz fakt ze rozpatrywanie mandatowania protestujacych przeciwko
    rzadowi w kategoriach normalnych spraw to dowód na to ze masz swoich
    rozmowców za idiotów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 157. Data: 2021-01-17 15:16:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.01.2021 o 13:59, Budzik pisze:
> [...]
    > zajmujecie sie własnie takimi sprawami robiąc problemy obywatelom
    > jednoczesnie olewajac sprawy które pod wzgledem prawa watpliwe nie sa?

    "My", tzn. kto tak konkretnie? Bo przykładowo ja nie. No wiec już nie
    "my". Może "oni", albo "wy".

    > Pomijam juz fakt ze rozpatrywanie mandatowania protestujacych przeciwko
    > rzadowi w kategoriach normalnych spraw to dowód na to ze masz swoich
    > rozmowców za idiotów.

    Bo...? Czyli, jeśli ogłosimy, że protestujemy przeciwko rządowi, to już
    możemy popełniać przestępstwa i wykroczenia?

    --
    Robert Tomasik

  • 158. Data: 2021-01-17 16:48:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo...? Czyli, jeśli ogłosimy, że protestujemy przeciwko rządowi, to już
    > możemy popełniać przestępstwa i wykroczenia?

    A możesz wymienić te przestępstwa i wykroczenia? Bo z tego co pamiętam
    to głównie to że się ludzie nie rozeszli na kulsonie wezwanie. Przy czy
    kulsony aktywnie to rozejście uniemożliwiały. Do tego stopnia że ludzie
    wystawiali drabiny, żeby sie protestanci ewakuowali przez ich podwórko,
    a część kulsonów się tak wczuła w uniemożliwienie opuszczenia, że
    wtargnęli na teren uczelni w pogoni za rozchodzącymi się demonstrantami.

    Dopóki nie zaczęliście ich bez powodu pałować to żadnych ekscesów nie
    było. Byłem i widziałem, więc nie opowiadaj głupot.

    --
    Shrek

  • 159. Data: 2021-01-17 16:48:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > "My", tzn. kto tak konkretnie? Bo przykładowo ja nie. No wiec już
    > nie "my". Może "oni", albo "wy".

    To taka odpowiedz zeby coś odpowiedziec jednoczesnie nic nie
    odpowiadajac?
    Naprawde nie rozumiesz ze WY to policja jako cała formacja?
    I od razu odpowiem - tak, ci bohaterowie z protestów robią na twoja
    opinie, dzis i w przyszłosci.

    > Bo...? Czyli, jeśli ogłosimy, że protestujemy przeciwko rządowi,
    > to już możemy popełniać przestępstwa i wykroczenia?

    Nie, to znaczy ze jest 100 wazniejszych spraw niz mandatowanie
    pokojowej demonstracji na podstawie przepisów które byc moze sa byc
    moze nie sa legitne tylko dlatego ze przeciez mandatowac trzeba a
    sprawe niech rozsadzi sad.
    Ile wystawiliscie w ostatnim roku mandatów za przeklinanie? (bo to ze
    przeklinanie jest powszeche nto chyba nie musze cie przekonywac?)
    Ile wystawiliscie mandatów za wyprzedzanie rowerzysty w odgległosci
    mniejszej niz metr?

    I kazdy wie ze tutaj nie chodzi o walke z pandemia, nie chodzi o
    pilnowanie porzadku - chodzi tylko o to zeby pokazac protestujacym ze
    ich protesty sa niemile widziane.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 160. Data: 2021-01-17 17:14:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2021 o 16:48, Shrek pisze:

    > A możesz wymienić te przestępstwa i wykroczenia?

    O masz ci los. Właśnie nowe popełnili. Terrorystki jedne.

    Kurwa, a ja z młodym postawiłem większego przed przedszkolem - też przed
    schodami... Chyba szczoteczkę zapakuję i bedę czekał o 6

    https://twitter.com/KonradPogoda/status/135057740921
    3476871

    Ośmieszajcie się dalej...

    --